Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Tajemny składnik
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Alzar [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Chatka Alzara znajduje się na północ od obozowiska w Czarnej Dolinie #1 (M4, 6). W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc w pozyskaniu poszukiwanych przez niego morowików. Wybierz ścieżkę prowadzącą na północny-wschód. Musisz dotrzeć na pole bitwy #2 (M4, 9), które i tak należy odwiedzić przy okazji wykonywania głównego questu Zbyt wiele honoru.
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji pola bitwy. Morowiki będziesz odnajdywał przy ciałach poległych żołnierzy #1 i w celu zaliczenia tej części zadania musisz zebrać trzy z nich. Możesz już wracać do Alzara (M4, 6). Okaże się, że do rytuału będzie jeszcze potrzebował czaszki i zainteresuje się Twoją #2 . Możesz go już teraz zaatakować lub zaproponować mu odnalezienie zastępczej czaszki.
![]() | ![]() |
Czaszkę również odnajdziesz na północnym polu bitwy #1 (M4, 10). Wracaj ponownie do Alzara (M4, 6). Niestety, tym razem jedynym rozwiązaniem będzie pokonanie go w bezpośredniej walce #2 . Najlepiej przycisnąć go do muru, nie pozwalając mu na rzucanie czarów. Po wygranym pojedynku zbadaj jego ciało, a odnajdziesz pierścień gońca leśnego oraz alchemiczną recepturę wzmocnienia słabej mikstury many .
Nagrody: 600 punktów doświadczenia, 400 punktów doświadczenia za dostarczenie morowików, 10 punktów doświadczenia za dostarczenie czaszki, 46 punktów doświadczenia za zabitego Alzara.
Blizny na całe życie
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Khilian [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Khilian ukrywa się w jaskini na północny-zachód od chatki Alzara (M4, 7) i na zachód od pola bitwy #1 . Po wejściu do jaskini odszukaj młodzieńca i porozmawiaj z nim #2 , a dowiesz się o wilkach czyhających w okolicy. Zostaniesz poproszony o ich zlikwidowanie.
![]() | ![]() |
Bardzo prawdopodobny jest wariant, że wilki zabiłeś jeszcze w trakcie podróży do jaskini. W przeciwnym wypadku zajmij się nimi teraz. Do zlikwidowania są cztery czyhające wilki na drodze pomiędzy chatką Alzara a jaskinią #1 (M4, 8). Po zabiciu bestii powróć do Khiliana #2 (M4, 7) i poinformuj go o wykonanej robocie. Nie musisz go na szczęście odeskortować do zamku ani na pole bitwy.
Nagrody: 1100 punktów doświadczenia, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czyhającego wilka.
Zagubiony żołnierz
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Craglan [Północny Srebrowód - Pole bitwy ]
Opis przejścia: Craglana odnajdziesz na polu bitwy #1 (M4, 9) i w trakcie rozmowy poprosi Cię o odnalezienie jego siostrzeńca Khiliana. Jest to osoba związana z pobocznym questem Blizny na całe życie i by ją odnaleźć musisz udać się do jaskini zlokalizowanej na zachód od pola bitwy. Po drodze do zlikwidowania będzie oczywiście kilka grup goblinów #2 oraz czarnych wilków .
![]() | ![]() |
Odnalezienie wejścia do jaskini nie powinno Ci sprawić większych problemów #1 (M4, 7). Khilian ukrywa się w środku #2 i także dla niego możesz wykonać poboczny quest. Powróć do Craglana (M4, 9) w celu odebrania nagrody.
Nagrody: Wilcza tarcza , 57 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Alzar [Północny Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490423187.jpg)





![Zleceniodawca: Khilian [Północny Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490423281.jpg)



![Zleceniodawca: Craglan [Północny Srebrowód - Pole bitwy ] - Srebrowód (2) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490423343.jpg)


