Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Do niewielkiego obozowiska, w którym przebywa Irrigh dotrzesz już za kilka chwil #1 (M6, 4). Z dość nietypowej rozmowy dowiesz się, że skradziony został amulet z jego duszą, a od Ciebie będzie zależało jego odnalezienie. Kieruj się teraz na południe (M6, 5), a wkrótce spotkasz Shaloga (M6, 6), czyli orka podejrzewanego o kradzież amuletu Irrigha #2 .
![]() | ![]() |
Po odbyciu krótkiej rozmowy z Shalogiem dojdzie do walki #1 i musisz oczywiście pamiętać o tym by wykonywać częste przewroty celem unikania jego ataków. Przeciwnik jest stosunkowo powolny, tak więc warto rozważyć użycie broni dystansowej lub czarów. Od Shaloga dowiesz się, że amulet schował w skrzyni w pobliskiej jaskini #2 . Otrzymasz też klucz potrzebny do jej otwarcia.
![]() | ![]() |
Powróć do chaty Meloga (M6, 2) i tym razem skieruj się na wschód (M6, 7). Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do wspomnianej przez Shaloga jaskini #1 (M6, 8). W jaskiniach znajduje się mnóstwo goblinów #2 i tradycyjnie już będziesz musiał w pierwszej kolejności likwidować łowców oraz szamanów.
![]() | ![]() |
Zauważ, że tym razem będziesz musiał przemieszczać się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, tak więc początkowo udasz się na południowy-wschód #1 . Po dotarciu do wschodniej części jaskiń wybierz tunel prowadzący na północny-zachód #2 .
![]() | ![]() |
Dotrzesz do większej jaskini, w której do pokonania będzie kilku nowych topielców #1 . Nie daj się potworom okrążyć i unikaj ich silniejszych ataków. Skrzyni Shaloga pilnuje z kolei mini-boss - jaszczur #2 . Wykorzystaj fakt, że bestia powoli się porusza, wyprowadzając silniejsze ataki lub korzystając z broni dystansowej i czarów.
![]() | ![]() |
Otwórz skrzynię Shaloga, zabierając z niej między innymi duszę Irrigha . Przystąp teraz do eksploracji północnej części jaskiń #1 , staczając potyczki z kolejnymi grupkami topielców . Kieruj się w stronę wyjścia z jaskiń #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na powierzchni udaj się na zachód i wejdź do chatki Meloga (M6, 2), gdyż to właśnie tam ukrył się Irrigh #1 . Przekaż mu pozyskany niedawno amulet . Możesz już porozmawiać z Melogiem #2, od którego otrzymasz szkarawudę . Do życia powołany zostanie jednocześnie plan wyzwania Erhaga na pojedynek. Po zakończonej rozmowie nie zapomnij zbadać skrzyni Meloga, otwierając ją z użyciem pozyskanego przed chwilą klucza .
Nagrody: Odblokowanie questu Ja wódz, ty nie!, szkarawuda , 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Irrigha, 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Shaloga, 1000 punktów doświadczenia za pokonanie Shaloga, 500 punktów doświadczenia za oddanie amuletu Irrighowi, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka, 200 punktów doświadczenia za zabitego jaszczura.
Szkarawuda!
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ]
Opis przejścia: Założeniem tego zadania jest zdobycie szkarawudy od szamana Meloga (M6, 2), który mieszka w południowym Srebrowodzie #1 . Pożądany przedmiot otrzymasz dopiero po wypełnieniu questu Poszukiwacze dusz. Ze szkarawudą musisz powrócić do Ogbosha #2 (M5, 4). Zostaniesz wpuszczony do środka (M5, 6), dzięki czemu będziesz mógł kontynuować wykonywanie innego głównego zadania - Ja wódz, ty nie!.
Nagrody: 500 punktów doświadczenia, 200 punktów doświadczenia za zdobycie szkarawudy.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















![Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489169562.jpg)
