Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
Aktualizacja:
Za Feshyr!
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ]
Opis przejścia: Gdy tylko rozpocznie się walka (M12B, 37) udaj się w stronę prowadzących na górne balkoniki schodów #1 , gdyż przebywają oficerowie Krwawych Żmij . Rozpocznij eliminowanie tych osób #2 . Nie powinno być z tym dużych problemów, aczkolwiek nie daj się im okrążyć i oddalaj się od nich za każdym razem tuż przy Tobie pojawi się Drurhang (warto pomagać sobie runą lub eliksirami przyśpieszającymi ruchy głównego bohatera).
![]() | ![]() |
Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 . W trakcie tej potyczki bardzo ważne będzie unikanie wszystkich ataków Drurhanga, także tych słabszych. Oznacza to konieczność wyprowadzania szybkich uderzeń lub korzystania z broni/czarów dystansowych. Wkrótce po zlikwidowaniu Drurhanga odbędziesz trzecią już rozmowę ze Zjawą #2 , dotyczącą pozyskania magicznego leku, dzięki któremu król Rhobar tymczasowo odzyskałby świadomość. Nie zapomnij skorzystać z okazji i ograbić Drurhanga ze wszystkich cennych przedmiotów, które posiadał!
Nagrody: Odblokowanie questu Jasność myśli, 2500 punktów doświadczenia, 244 punkty doświadczenia za każdego zabitego oficera Krwawych Żmij, 2830 punktów doświadczenia za zabitego Drurhanga.
Jasność myśli
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ]
Opis przejścia: Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia prowadzącego na zachód (M12B, 38), przy którym powinna znajdować się Zjawa #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do grobowca #2 (M12B, 39) i dobrze byłoby się odpowiednio przygotować, gdyż w środku czeka Cię wiele pułapek związanych z żywiołem ognia.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 . Zaczekaj na właściwy moment, przebiegnij na drugi koniec i pociągnij za dźwignię #2 .
![]() | ![]() |
Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 . Musisz się tu pilnować, gdyż kule będą przelatywały w pobliżu wejścia, tak więc należy się szybko ustawić w dobrym miejscu. Podejdź do sarkofagu lorda Dominique'a #2 i wejdź z nim w interakcję, zabierając klucz oraz święty diadem .
![]() | ![]() |
Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 . Z potworami możesz walczyć, choć nie jest to absolutnie wymagane. Jeżeli masz zamiar zlikwidować wszystkie stwory to ustaw się w takim miejscu żeby przez przypadek nie być trafianym przez kule ognia. Opuść grobowiec i powróć na arenę #2 (M12B, 38).
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar. Na początek skorzystaj z przejścia prowadzącego do lochów pod areną #1 . Przejdź przez lochy #2 , mijając celę, w której do niedawna przetrzymywany był lord Hagen.
![]() | ![]() |
Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto, a po wyjściu z lochów (M12B, 34) udaj się na północ #2 (M12B, 32) i następnie skręć na zachód (M12B, 31).
![]() | ![]() |
Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26). Wejdź do środka, udaj się do sali tronowej zlokalizowanej na jednym z wyższych poziomów (M12B, 19) i spróbuj nawiązać rozmowę z królem Rhobarem celem przekazania mu diademu #2 . Przed Tobą dłuższa rozmowa z królem, lordem Hagenem oraz Miltenem . Twoim kolejnym zadaniem będzie odbicie świątyni Innosa znajdującej się pod kontrolą kultystów Beliara.
Nagrody: Odblokowanie questu Zbezczeszczona świątynia, 800 punktów doświadczenia, 1300 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Rhobarem, 900 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 900 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z Rhobarem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego strażnika grobowca.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489993515.jpg)



![Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489993578.jpg)












