Arcania Gothic 4: Thorniara (7)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Za Feshyr!

1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ]

Opis przejścia: Gdy tylko rozpocznie się walka (M12B, 37) udaj się w stronę prowadzących na górne balkoniki schodów #1 , gdyż przebywają oficerowie Krwawych Żmij . Rozpocznij eliminowanie tych osób #2 . Nie powinno być z tym dużych problemów, aczkolwiek nie daj się im okrążyć i oddalaj się od nich za każdym razem tuż przy Tobie pojawi się Drurhang (warto pomagać sobie runą lub eliksirami przyśpieszającymi ruchy głównego bohatera).

2 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 . W trakcie tej potyczki bardzo ważne będzie unikanie wszystkich ataków Drurhanga, także tych słabszych. Oznacza to konieczność wyprowadzania szybkich uderzeń lub korzystania z broni/czarów dystansowych. Wkrótce po zlikwidowaniu Drurhanga odbędziesz trzecią już rozmowę ze Zjawą #2 , dotyczącą pozyskania magicznego leku, dzięki któremu król Rhobar tymczasowo odzyskałby świadomość. Nie zapomnij skorzystać z okazji i ograbić Drurhanga ze wszystkich cennych przedmiotów, które posiadał!

Nagrody: Odblokowanie questu Jasność myśli, 2500 punktów doświadczenia, 244 punkty doświadczenia za każdego zabitego oficera Krwawych Żmij, 2830 punktów doświadczenia za zabitego Drurhanga.

Jasność myśli

3 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ] - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ]

Opis przejścia: Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia prowadzącego na zachód (M12B, 38), przy którym powinna znajdować się Zjawa #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do grobowca #2 (M12B, 39) i dobrze byłoby się odpowiednio przygotować, gdyż w środku czeka Cię wiele pułapek związanych z żywiołem ognia.

4 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 . Zaczekaj na właściwy moment, przebiegnij na drugi koniec i pociągnij za dźwignię #2 .

5 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 . Musisz się tu pilnować, gdyż kule będą przelatywały w pobliżu wejścia, tak więc należy się szybko ustawić w dobrym miejscu. Podejdź do sarkofagu lorda Dominique'a #2 i wejdź z nim w interakcję, zabierając klucz oraz święty diadem .

6 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 . Z potworami możesz walczyć, choć nie jest to absolutnie wymagane. Jeżeli masz zamiar zlikwidować wszystkie stwory to ustaw się w takim miejscu żeby przez przypadek nie być trafianym przez kule ognia. Opuść grobowiec i powróć na arenę #2 (M12B, 38).

7 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar. Na początek skorzystaj z przejścia prowadzącego do lochów pod areną #1 . Przejdź przez lochy #2 , mijając celę, w której do niedawna przetrzymywany był lord Hagen.

8 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35) - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto, a po wyjściu z lochów (M12B, 34) udaj się na północ #2 (M12B, 32) i następnie skręć na zachód (M12B, 31).

9 - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26) - Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26). Wejdź do środka, udaj się do sali tronowej zlokalizowanej na jednym z wyższych poziomów (M12B, 19) i spróbuj nawiązać rozmowę z królem Rhobarem celem przekazania mu diademu #2 . Przed Tobą dłuższa rozmowa z królem, lordem Hagenem oraz Miltenem . Twoim kolejnym zadaniem będzie odbicie świątyni Innosa znajdującej się pod kontrolą kultystów Beliara.

Nagrody: Odblokowanie questu Zbezczeszczona świątynia, 800 punktów doświadczenia, 1300 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Rhobarem, 900 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 900 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z Rhobarem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego strażnika grobowca.

ArcaniA

12 października 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-11-05
09:49

Szaku Generał

Szaku

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

Komentarz: Szaku
2010-11-05
13:22

zanonimizowany705796 Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-11-05
15:28

zanonimizowany717575 Konsul

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

Komentarz: zanonimizowany717575
2010-11-05
16:24

wojto96 Generał

wojto96

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

Komentarz: wojto96
2010-11-05
17:13

zanonimizowany553013 Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

Komentarz: zanonimizowany553013
2010-11-07
19:08

zanonimizowany711312 Konsul

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Komentarz: zanonimizowany711312
2010-11-08
08:49

Szaku25 Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

Komentarz: Szaku25
2010-11-08
20:26

robert665 Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.

Komentarz: robert665
2017-10-28
21:33

PunkRockers Legionista

Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)

Komentarz: PunkRockers
2018-05-22
21:07

Shimoyet Legionista

Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl