Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
Aktualizacja:
Szpieg Hagena
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Hendor i Galamod [Klasztor ]
Opis przejścia: Opuść tereny klasztoru (M8, 1) i powróć do rozwidlenia, przy którym walczyłeś wcześniej ze szkieletami. Wybierz teraz niezbadaną ścieżkę prowadzącą na północ #1 (M8, 2), w stronę Czarnych Jarów. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do otwartej bramki #2 (M8, 3), dzięki czemu wkroczysz do nowego obszaru świata (M9, 1).
![]() | ![]() |
Nie zapomnij porozmawiać po drodze z Barturem (M9, 2), dzięki czemu uaktywnisz poboczny quest. Jeśli zaś chodzi o same Czarne Jary, musisz najbardziej musisz uważać na ogniste jaszczury #1 oraz na obsydianowe golemy #2 . W przypadku jaszczurów wykonuj częste uskoki, unikając w ten sposób wypluwanych przez stwory kul ognia. Jeśli zaś chodzi o golemy, rozważ atakowanie stworów z odległości i wykorzystuj fakt, iż nie poruszają się zbyt szybko.
![]() | ![]() |
Oprócz tego regularnie będziesz też wpadał na obsydianowe szkielety #1 , przy czym w tym przypadku odnoszenie zwycięstw nie powinno być zbyt trudne. Musisz się cały czas kierować na północ (M9, 3), choć można oczywiście badać boczne odnogi. Po dłuższej wędrówce dotrzesz do miejsca, w którym główna ścieżka rozwidla się na dwie mniejsze #2 (M9, 4).
![]() | ![]() |
Jeżeli wybierzesz zachodnią ścieżkę to będziesz miał szansę na wypełnienie części questu dla Bartura oraz spotkasz dużo obsydianowych szkieletów , w tym także kapłanów #1 . Jeżeli natomiast wybierzesz wschodnią ścieżkę do zlikwidowania będzie kilka grupek ognistych jaszczurów oraz obsydianowych golemów #2 .
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej ścieżki musisz przesuwać się na północ, co docelowo pozwoli Ci dotrzeć do wejścia do dżungli #1 (M9, 5)(M10, 1). Tu początkowo będziesz wpadał na kolejne ogniste jaszczury #2 . Na szczęście z racji "tunelowej" konstrukcji tego obszaru nie trzeba się będzie zbyt dużo rozglądać.
![]() | ![]() |
W dalszej części dżungli spotkasz także znane Ci już dzikie ścierwojady oraz nieco silniejsze prastare ścierwojady #1 . Pamiętaj o unikaniu specjalnych ataków tych bestii i nie daj się im okrążyć. Wkrótce będziesz musiał przejść pod kamiennym mostem #2 (M10, 2). Spotkanego tu Ludda możesz zignorować, choć jeżeli go dościgniesz będziesz mógł odbyć z nim krótką rozmowę,
![]() | ![]() |
Po przejściu pod mostem kieruj się na północ, atakując kolejne napotykane po drodze dzikie i prastare ścierwojady #1 . Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się ruiny (M10, 3). Warto w tym miejscu uaktywnić portal #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź trochę do przodu, a zostaniesz zaczepiony i zaatakowany przez szalonego Brona #1 . Pokonanie tej osoby na szczęście nie powinno być dla Ciebie dużym problemem. Możesz już zbliżyć się do ruin i skorzystać ze ścieżki prowadzącej do podziemnej części kompleksu #2 .
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Hendor i Galamod [Klasztor ] - Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489569656.jpg)














