Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dzicy lokatorzy

1 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Ulfrich [Południowe Stewark ] - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Ulfrich [Południowe Stewark ]

Opis przejścia: Na Ulfricha wpadniesz wybierając drogę biegnącą na wschód od gospody Przepołowiona Dziewica #1 (M2A, 1). W trakcie rozmowy dowiesz się, że w jego obozowisku panoszą się gobliny #2 . Zaoferuj pomoc w rozwiązaniu problemu. Równocześnie możesz też wykorzystać okazję do pohandlowania z Ulfrichem.

2 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Gobliny odnajdziesz na północ od tego miejsca (M2A, 2) - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Gobliny odnajdziesz na północ od tego miejsca (M2A, 2). W trakcie walk skup się w głównej mierze na jak najszybszym zabiciu szamana #1 , pozbawiając go możliwości rzucania czarów. Dokładnie zbadaj tę okolicę, odnajdując między innymi recepturę, skrzynię ze skarbami i zioła. Powróć do Ulfricha #2 (M2A, 1), który wynagrodzi Cię kilkoma przedmiotami cennymi dla alchemika.

Nagrody: Alchemiczna receptura słabej mikstury leczniczej , dwa pączkujące zioła lecznice , dwie fiolki , 250 punktów doświadczenia, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina.

Opuszczona kopalnia

3 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Kopacz [Południowe Stewark - Stara kopalnia ] - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kopacz [Południowe Stewark - Stara kopalnia ]

Opis przejścia: W pierwszej kolejności musisz dotrzeć do kopalni. Wybierz ścieżkę prowadzącą na południe od gospody Przepołowiona Dziewica (możesz sobie pomóc zerkając na przydrożny znak) (M2A, 3). Uważaj, bo po drodze do zlikwidowania może być kilka goblinów #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do kopalni #2 (M2A, 4).

4 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w środku (M2B, 1) odszukaj Kopacza (M2B, 2) i porozmawiaj z nim #1 , oferując pomoc w przyniesieniu mu alembiku - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w środku (M2B, 1) odszukaj Kopacza (M2B, 2) i porozmawiaj z nim #1 , oferując pomoc w przyniesieniu mu alembiku. Wyjdź z kopalni, powróć na pobliską ścieżkę i nadal przemieszczaj się na południe (M2A, 5). Także i tym razem wpadniesz na potwory. Oprócz znanych Ci już goblinów i krwiopijców będą to także dziki #2 . W trakcie walk z dzikami warto przede wszystkim unikać ich silniejszych ataków.

5 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do południowego wejścia do kopalni #1 (M2A, 6) - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do południowego wejścia do kopalni #1 (M2A, 6). Otwórz drewniane drzwi, a po znalezieniu się w środku (M2B, 3) przystąp do eksploracji okolicy. Zaatakuj pierwszą grupę goblinów , w pierwszej kolejności eliminując ich szamana #2 . Jest to ważne, gdyż zapobiegniesz w ten sposób rzucaniu przez niego zaklęć magicznych.

6 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po zabezpieczeniu pierwszego pomieszczenia kopalni ruszaj na północ (M2B, 4) - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po zabezpieczeniu pierwszego pomieszczenia kopalni ruszaj na północ (M2B, 4). Przygotuj się do zlikwidowania kilku kretoszczurów , z czym nie powinno być dużego problemu #1 . W pewnym miejscu będziesz musiał zeskoczyć na niższy poziom kopalni #2 .

7 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Podejdź do oznaczonego przez grę miejsca (M2B, 5), zabierając alembik Kopacza #1 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Podejdź do oznaczonego przez grę miejsca (M2B, 5), zabierając alembik Kopacza #1 . Korzystając z okazji możesz też podnieść zwój , aktywując jeden z questów związanych z odnajdywaniem sekretów (Zapomniane groby). Do Kopacza nie musisz na szczęście wracać tą samą drogą, Skieruj się zamiast tego na północny-wschód i zeskocz do pomieszczenia, w którym on aktualnie przebywa #2 (M2B, 6).

8 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Podejdź do Kopacza i ponownie z nim porozmawiaj #1 - Południowe Stewark | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Podejdź do Kopacza i ponownie z nim porozmawiaj #1 . Poproszony zostaniesz o wysadzenie pobliskiego tunelu. Wystarczy na szczęście podejść do rumowiska (M2B, 2) i wcisnąć klawisz akcji #2 . Pomimo tego, że quest dobiegnie końca, gorąco polecam zbadanie nowo odblokowanej sekcji kopalni. Docelowo dotrzesz do północnego wyjścia ulokowanego w pobliżu gospody (M2B, 7)(M2A, 7).

Nagrody: 300 punktów doświadczenia, 200 punktów doświadczenia za dostarczenie alembiku, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika i goblina-szamana, 47 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego dzika, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 31 punktów doświadczenia za każdego zabitego kretoszczura.

ArcaniA

12 października 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-11-05
09:49

Szaku Generał

Szaku

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

Komentarz: Szaku
2010-11-05
13:22

zanonimizowany705796 Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-11-05
15:28

zanonimizowany717575 Konsul

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

Komentarz: zanonimizowany717575
2010-11-05
16:24

wojto96 Generał

wojto96

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

Komentarz: wojto96
2010-11-05
17:13

zanonimizowany553013 Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

Komentarz: zanonimizowany553013
2010-11-07
19:08

zanonimizowany711312 Konsul

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Komentarz: zanonimizowany711312
2010-11-08
08:49

Szaku25 Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

Komentarz: Szaku25
2010-11-08
20:26

robert665 Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.

Komentarz: robert665
2017-10-28
21:33

PunkRockers Legionista

Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)

Komentarz: PunkRockers
2018-05-22
21:07

Shimoyet Legionista

Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl