Arcania Gothic 4: Receptury (1)
Aktualizacja:
Pozyskiwanie receptur
Nazwa receptury | Miejsca pozyskiwania |
Alchemiczna receptura bardzo silnej mikstury leczniczej | Wykonanie questu z pozbyciem się psa obronnego dla Jaba [Dżungla] (M10, 1) Skrzynia w obozie orków dezerterów na południowy-zachód od świątyni [Dżungla] (M10, 2) |
Alchemiczna receptura bardzo silnej mikstury many | Wykonanie questu z pozbyciem się psa obronnego dla Jaba [Dżungla] (M10, 1) Skrzynia w obozie orków dezerterów na południowy-wschód od obozu uchodźców [Dżungla] (M10, 3) |
Alchemiczna receptura Ciernia w Sercu | Pomieszczenie w jednym z północnych budynków klasztoru [Klasztor] (M8, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru berserkera | Ukryte pomieszczenia w północnym budynku klasztoru [Klasztor] (M8, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru czarnej żółci | Wewnątrz chatki Jaba pilnowanej przez jego psa obronnego [Dżungla] (M10, 4) |
Alchemiczna receptura eliksiru krzepy | Wykonanie questu ze zdobyciem sieci dla Mamy Hooqua [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru męstwa | W ofercie kombinatora Borrana [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 2) W chatce Lestera, na południowy-wschód od Czarnej Toni [Bagna] (M7A, 1) W ofercie Mamy Hooqua [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 1) Wykonanie questu ze zdobyciem sieci dla Mamy Hooqua [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru mocy tajemnej | W ofercie Mamy Hooqua [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru oka nocy | Obozowisko Ulfricha [Południowe Stewark] (M2A, 1) W ofercie alchemika Worgana [Północne Stewark - Miasto Stewark] (M3B, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru siedmiu wichrów | Skrzynia z lekarstwami w chatce Meloga [Południowy Srebrowód] (M6, 1) W chatce Lestera, na południowy-wschód od Czarnej Toni [Bagna] (M7A, 1) W ofercie Mari [Thorniara - Dzielnica bogaczy] (M12B, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru smolistych łez | Skrzynia w zamku Srebrowód [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód] (M4, 1) Skrzynia w wieży strażniczej pilnowanej przez orka Shuraka [Środkowy Srebrowód] (M5, 1) |
Alchemiczna receptura eliksiru sokolego oka | Wykonanie questu z odnalezieniem wodnego pucharu dla Nejosa [Bagna - Czarna Toń] (M7B, 3) |
Alchemiczna receptura eliksiru wirującej dłoni | W ofercie Thora [Dżungla - Obóz uchodźców] (M10, 5) W ofercie Rigo [Thorniara - Targowisko] (M12B, 2) W ofercie Snipsa [Thorniara - Port] (M12B, 3) W ofercie Cery [Thorniara - Forteca] (M12B, 4) |
Alchemiczna receptura eliksiru wojownika | Skrzynia w zamku Srebrowód [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód] (M4, 2) Skrzynia w jaskiniach orków [Środkowy Srebrowód] (M5, 2) |
Alchemiczna receptura eliksiru z osy | Skrzynia gońca leśnego w jaskiniach goblinów [Północny Srebrowód] (M4, 3) Skrzynia w jaskiniach ze sztandarem Gawaana [Północny Srebrowód] (M4, 4) |
Alchemiczna receptura eliksiru żelaznej skorupy | Ukryte pomieszczenie na parterze klasztoru, do którego można się przedostać używając dźwigni [Klasztor] (M8, 2) W ofercie Thora [Dżungla - Obóz uchodźców] (M10, 5) |
Alchemiczna receptura Esencji Nieśmiertelności | Skrzynia w katakumbach [Thorniara - Dzielnica świątynna] (M12B, 5) |
Alchemiczna receptura Krwi Beliara | Skrzynia w dzielnicy portowej [Thorniara - Port] (M12B, 6) Skrzynia na piętrze posiadłości, przed którą stoi Lester [Thorniara - Dzielnica bogaczy] (M12B, 1) |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4: Atlas Świata
- Arcania Gothic 4: Wytwarzanie przedmiotów
- Arcania Gothic 4: Wprowadzenie do craftingu
- Arcania Gothic 4: Plany - Mapy (1)
- Arcania Gothic 4: Plany - Mapy (2)
- Arcania Gothic 4: Plany (1)
- Arcania Gothic 4: Plany (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (1)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (3)
- Arcania Gothic 4: Receptury (1)
- Arcania Gothic 4: Receptury (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury (3)
- Arcania Gothic 4: Wytwarzanie przedmiotów
- Arcania: Gothic 4: Atlas Świata
Komentarze czytelników
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę
. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P
lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D
[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.
Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
