Arcania Gothic 4: Thorniara (8)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zbezczeszczona świątynia

1 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ]

Opis przejścia: Musisz dotrzeć do Daranisa, który przebywa w kanałach łączących dzielnicę bogaczy i dzielnicę świątynną. W tym celu wyjdź z fortecy i skieruj się na północ, w stronę dzielnicy bogaczy #1 (M12B, 25). Przejdź przez wyniszczoną przez nieumarłych wioskę i wybierz ścieżkę prowadzącą na dół #2 (M12B, 22).

2 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do kanałów #1 , zlokalizowanego pod mostem łączącym fortecę i dzielnicę bogaczy (M12B, 21) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do kanałów #1 , zlokalizowanego pod mostem łączącym fortecę i dzielnicę bogaczy (M12B, 21). Tu kieruj się prosto. Daranisa odnajdziesz niedaleko zamkniętej bramki #2 . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że do świątyni będziesz mógł dotrzeć przechodząc przez katakumby.

3 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Skorzystaj z odblokowanego przez Daranisa przejścia i ruszaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do wyjścia na powierzchnię #1 (M12B, 40) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Skorzystaj z odblokowanego przez Daranisa przejścia i ruszaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do wyjścia na powierzchnię #1 (M12B, 40). Tu do zlikwidowania będzie grupka nieumarłych i tradycyjnie już powinieneś rozpocząć od rozprawienia się z poległym magiem. Po wyeliminowaniu wszystkich stworów rozejrzyj się za wejściem do piwnicy jednego z pobliskich domostw #2 (M12B, 41).

4 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w katakumbach porozmawiaj z przebywającym w tym miejscu Merdarionem #1 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w katakumbach porozmawiaj z przebywającym w tym miejscu Merdarionem #1 . Zniesie on dla Ciebie okoliczną barierę, a także dowiesz się, iż wymagane będzie pozbycie się szesnastu kultystów Beliara. Na pierwszego kultystę wpadniesz w kolejnym pomieszczeniu katakumb #2 . Podobnie jak w przypadku walk z innymi magami, pamiętaj o wykonywaniu częstych uskoków, dzięki czemu będziesz mógł unikać rzucanych przez nich zaklęć.

5 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Przystąp do eksploracji katakumb, zabezpieczając kolejne pomieszczenia - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Przystąp do eksploracji katakumb, zabezpieczając kolejne pomieszczenia. Pilnuj się w trakcie walk z większymi grupkami kultystów #1 , nie pozwalając im na zbyt częste rzucanie zaklęć. Po drodze warto zbadać jedno z północnych pomieszczeń #2 , w którym znajdują się dwie skrzynie ze skarbami.

6 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia katakumb skorzystaj ze schodów #1 celem przedostania się na górę (M12B, 42) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia katakumb skorzystaj ze schodów #1 celem przedostania się na górę (M12B, 42). Tu do zlikwidowania będzie sześciu ostatnich kultystów . Rozgrywane w tej lokacji walki wymagają nieco specyficznego podejścia. Atakuj mianowicie wrogów stojących daleko od barier ochronnych #2 . Ignoruj natomiast przeciwników wycofujących się za bariery, bo nie będziesz mógł im nic wtedy zrobić. Quest dobiegnie końca w momencie rozprawienia się z ostatnim szesnastym kultystą.

Nagrody: Odblokowanie questu Amulet Śniącego, 2500 punktów doświadczenia, 1000 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Daranisem, 1500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Merdarionem, 365 lub 395 lub 428 lub 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego kultystę.

Amulet Śniącego

7 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ]

Opis przejścia: Zaczekaj aż w świątyni zjawią się magowie z Tooshoo i zbliż się do nich #1 (M12B, 42) by z nimi porozmawiać. W trakcie rozmowy z Daranisem #2 dowiesz się, że w zniesieniu bariery otaczającej amulet będzie mógł Ci pomóc Merdarion , Ningal lub Milten . Ze swojej strony polecam wypełnić zadania dla wszystkich trzech magów i dopiero na sam koniec zadecydować z czyjej pomocy skorzystać w celu pozbycia się bariery. Jeżeli nie chcesz zajmować się zleceniami dla wszystkich magów, a jedynie jak najszybciej pozyskać amulet, wypełnij quest dla Ningala, który jest zdecydowanie najprostszy.

ArcaniA

12 października 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-11-05
09:49

Szaku Generał

Szaku

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

Komentarz: Szaku
2010-11-05
13:22

zanonimizowany705796 Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-11-05
15:28

zanonimizowany717575 Konsul

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

Komentarz: zanonimizowany717575
2010-11-05
16:24

wojto96 Generał

wojto96

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

Komentarz: wojto96
2010-11-05
17:13

zanonimizowany553013 Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

Komentarz: zanonimizowany553013
2010-11-07
19:08

zanonimizowany711312 Konsul

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Komentarz: zanonimizowany711312
2010-11-08
08:49

Szaku25 Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

Komentarz: Szaku25
2010-11-08
20:26

robert665 Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.

Komentarz: robert665
2017-10-28
21:33

PunkRockers Legionista

Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)

Komentarz: PunkRockers
2018-05-22
21:07

Shimoyet Legionista

Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl