Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
Aktualizacja:
Zbezczeszczona świątynia
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ]
Opis przejścia: Musisz dotrzeć do Daranisa, który przebywa w kanałach łączących dzielnicę bogaczy i dzielnicę świątynną. W tym celu wyjdź z fortecy i skieruj się na północ, w stronę dzielnicy bogaczy #1 (M12B, 25). Przejdź przez wyniszczoną przez nieumarłych wioskę i wybierz ścieżkę prowadzącą na dół #2 (M12B, 22).
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do kanałów #1 , zlokalizowanego pod mostem łączącym fortecę i dzielnicę bogaczy (M12B, 21). Tu kieruj się prosto. Daranisa odnajdziesz niedaleko zamkniętej bramki #2 . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że do świątyni będziesz mógł dotrzeć przechodząc przez katakumby.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z odblokowanego przez Daranisa przejścia i ruszaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do wyjścia na powierzchnię #1 (M12B, 40). Tu do zlikwidowania będzie grupka nieumarłych i tradycyjnie już powinieneś rozpocząć od rozprawienia się z poległym magiem. Po wyeliminowaniu wszystkich stworów rozejrzyj się za wejściem do piwnicy jednego z pobliskich domostw #2 (M12B, 41).
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w katakumbach porozmawiaj z przebywającym w tym miejscu Merdarionem #1 . Zniesie on dla Ciebie okoliczną barierę, a także dowiesz się, iż wymagane będzie pozbycie się szesnastu kultystów Beliara. Na pierwszego kultystę wpadniesz w kolejnym pomieszczeniu katakumb #2 . Podobnie jak w przypadku walk z innymi magami, pamiętaj o wykonywaniu częstych uskoków, dzięki czemu będziesz mógł unikać rzucanych przez nich zaklęć.
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji katakumb, zabezpieczając kolejne pomieszczenia. Pilnuj się w trakcie walk z większymi grupkami kultystów #1 , nie pozwalając im na zbyt częste rzucanie zaklęć. Po drodze warto zbadać jedno z północnych pomieszczeń #2 , w którym znajdują się dwie skrzynie ze skarbami.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia katakumb skorzystaj ze schodów #1 celem przedostania się na górę (M12B, 42). Tu do zlikwidowania będzie sześciu ostatnich kultystów . Rozgrywane w tej lokacji walki wymagają nieco specyficznego podejścia. Atakuj mianowicie wrogów stojących daleko od barier ochronnych #2 . Ignoruj natomiast przeciwników wycofujących się za bariery, bo nie będziesz mógł im nic wtedy zrobić. Quest dobiegnie końca w momencie rozprawienia się z ostatnim szesnastym kultystą.
Nagrody: Odblokowanie questu Amulet Śniącego, 2500 punktów doświadczenia, 1000 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Daranisem, 1500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Merdarionem, 365 lub 395 lub 428 lub 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego kultystę.
Amulet Śniącego
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ]
Opis przejścia: Zaczekaj aż w świątyni zjawią się magowie z Tooshoo i zbliż się do nich #1 (M12B, 42) by z nimi porozmawiać. W trakcie rozmowy z Daranisem #2 dowiesz się, że w zniesieniu bariery otaczającej amulet będzie mógł Ci pomóc Merdarion , Ningal lub Milten . Ze swojej strony polecam wypełnić zadania dla wszystkich trzech magów i dopiero na sam koniec zadecydować z czyjej pomocy skorzystać w celu pozbycia się bariery. Jeżeli nie chcesz zajmować się zleceniami dla wszystkich magów, a jedynie jak najszybciej pozyskać amulet, wypełnij quest dla Ningala, który jest zdecydowanie najprostszy.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490023343.jpg)











![Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490023531.jpg)
