Arcania Gothic 4: Klasztor
Aktualizacja:
Klasztor na klifie
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: automatycznie po uwolnieniu Lestera i wydostaniu się z jaskiń [Bagna ]
Opis przejścia: Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić po wykonaniu zadania Przyjazny człowiek, a więc uwolnieniu Lestera i otwarciu wyjścia z jaskiń orków. Skieruj się do jedynego dostępnego tunelu, a po kilku chwilach wyjdziesz na powierzchnię #1 (M8, 1). Korzystając z okazji dobrze byłoby tu wejść w interakcję z dźwignią znajdującą się przy bramie #2 , dzięki czemu odblokujesz sobie krótsze przejście na bagna. W okolicy znajdziesz też skrzynię ze skarbami.
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz na wschód, wybierając kamienny most oddzielający bagna od widocznego w oddali klasztoru #1 (M8, 2). Już po kilku chwilach wpadniesz na nowego kamiennego golema #2 (M8, 3). Warto sobie wypracować dobrą taktykę na tę bestie, gdyż z czasem zaczniesz spotykać jeszcze więcej golemów i to w silniejszych odmianach.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce spotkasz też grupkę obsydianowych szkieletów i naturalnie w pierwszej kolejności warto byłoby zająć się zlikwidowaniem obdarzonego magicznymi zdolnościami kapłana #1 . Wybierz teraz prawą ścieżkę, która prowadzi do klasztoru #2 (M8, 4).
![]() | ![]() |
Dotarcie do bram klasztoru nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 , choć warto się po drodze pilnować żeby przez przypadek gdzieś nie spaść. Po dotarciu na miejsce zostaniesz powitany przez Ruhndala #2 (M8, 5). Dowiesz się od niego, iż w celu uzyskania audiencji u opatów klasztoru należy zaliczyć dwie próby.
Nagrody: Odblokowanie questu Próba Innosa, 1200 punktów doświadczenia, 106 punktów doświadczenia za zabitego kamiennego golema, 116 punktów doświadczenia za każdy zabity szkielet.
Próba Innosa
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ]
Opis przejścia: Do zlikwidowania jest dwóch świętych strażników , czyli tak naprawdę ogniste golemy. Stwory te odnajdziesz na głównym placu klasztoru #1 (M8, 6). Przystąp do atakowania pierwszego golema i w miarę możliwości ustaw się w takiej pozycji by unikać głazów rzucanych przez drugą bestię #2 .
![]() | ![]() |
Z czasem drugi golem może się do Ciebie zbliżyć #1 , przy czym w dalszym ciągu należy atakować pierwszego strażnika. Pamiętaj o unikaniu silniejszych ataków obu bestii, jak również o pomaganiu sobie bronią długodystansową i czarami. Podejdź do Ruhndala (M8, 7) już po pokonaniu obu strażników #2 .
Nagrody: Odblokowanie questu Próba Beliara, 1200 punktów doświadczenia, 137 punktów doświadczenia za pierwszego zabitego świętego strażnika, 554 punkty doświadczenia za drugiego zabitego świętego strażnika.
Próba Beliara
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ]
Opis przejścia: Po zaliczeniu questu Próba Innosa dobrze byłoby zakończyć rozmowę z Ruhndalem (M8, 7). Wypij mikstury o działaniu ochronnym i dopiero teraz wznów rozmowę. Wybieranie pierwszych opcji dialogowych od góry #1 doprowadzi do walki z tą postacią. Ruhndal jest magiem, tak więc nie będzie łatwo wygrać #2 . W miarę możliwości pokonaj go w zwarciu i nie daj się zbytnio spowolnić rzucanymi przez niego zaklęciami. W nagrodę za pokonanie Ruhndala otrzymasz szansę na spotkanie się z opatami.
Nagrody: Odblokowanie questu Dwie półprawdy, 600 punktów doświadczenia za rozpoczęcie walki z Ruhndalem.
Dwie półprawdy
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ]
Opis przejścia: Możesz już udać się do nowo odblokowanego budynku #1 (M8, 8). W środku czeka Cię dłuższa rozmowa z Hendorem oraz Galamodem #2 , która zostanie zwieńczona wyświetleniem nowego filmiku przerywnikowego. Z rozmów dowiesz się, iż druga osoba szukająca świątyni odwiedziła już wcześniej klasztor, a także, że sama świątynia znajduje się w dżungli.
Nagrody: Odblokowanie questu Szpieg Hagena, stara mapa , 600 punktów doświadczenia, 600 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Hendorem, 600 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Galamodem.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: automatycznie po uwolnieniu Lestera i wydostaniu się z jaskiń [Bagna ] - Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489519953.jpg)







![Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ] - Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489520078.jpg)



![Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ] - Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489520156.jpg)

![Zleceniodawca: Ruhndal [Klasztor ] - Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489520187.jpg)
