Arcania Gothic 4: Finał (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Dotarcie do płonącego klasztoru (M8, 4) nie powinno Ci już zająć dużo czasu #1 . Po przekroczeniu klasztornej bramy do zlikwidowania będzie kilka Ahn'bael #2 . Skupiaj zawsze swoje ataki na jednym celu, a nie powinieneś mieć większych problemów z pozbyciem się latających stworów. Warto też używać łuku lub czarów by sprowokować do walki bardziej oddalone potwory.
![]() | ![]() |
Drugi demon znajduje się na głównym placu klasztoru #1 (M8, 5) i jego eliminacja nie powinna być trudna, o ile oczywiście pozbyłeś się już Ahn'bael . Po zlikwidowaniu demona oczyść resztę placu z pozostałych latających stworów #2 , których będzie tu zapewne jeszcze kilka.
![]() | ![]() |
Ostatni trzeci demon znajduje się na górnym murze #1 (M8, 6). Możesz sprowokować bestię do ataku lub się tam udać i przystąpić do walk. Po pozbyciu się tego potwora oczyść resztę klasztoru ze szkieletów oraz Ahn'bael #2 .
![]() | ![]() |
Możesz już ruszać w stronę oznaczonych na Twojej mapie dwóch wież #1 (M8. 7). Porozmawiaj tu z Hendorem oraz Caldarem #2 . U tego drugiego warto dokonać niezbędnych zakupów. Jest to też ostatnia okazja do odbycia podróży do innych obszarów świata celem odwiedzenia kupców i pozaliczania pobocznych questów.
![]() | ![]() |
Możesz już wskoczyć do pobliskiej dziury #1 (M8, 8). Śmiało podążaj tunelem, gdyż po drodze nie spotkasz żadnych przeciwników. Po upływie kilkunastu sekund powinieneś dotrzeć do sali, w której będzie na Ciebie czekała Xesha #2 . Warto zapisać w tym miejscu stan gry, gdyż przed Tobą pojedynek z końcowym bossem!
Nagrody: Odblokowanie questu Xesha, 1500 punktów doświadczenia, 2000 punktów doświadczenia za zabicie wszystkich trzech demonów Xeshy, 1000 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Hendorem, 365 lub 501 lub 542 punkty doświadczenia za każdy zabity ognisty szkielet, 542 punkty doświadczenia za każdego zabitego ognistego golema, 542 lub 686 punktów doświadczenia za każdego zabitego demona, 542 punkty doświadczenia za każdą zabitą Ahn'bael, 3400 punktów doświadczenia za zabitą arcykapłankę Ahn'bael, 225 punktów doświadczenia za każdy zabity obsydianowy szkielet, 106 punktów doświadczenia za każdego zabitego kamiennego golema.
Xesha
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do ukrytej pieczary [Klasztor - Kryjówka Seleny ]
Opis przejścia: Walka z Xeshą w początkowej fazie będzie składała się z dwóch naprzemiennie pojawiających się scen. Gdy tylko zauważysz, że Xesha wypuszcza w Twoją stronę pociski ustaw się za jedną z barier i przeczekaj taki atak #1 . Zaczekaj aż Xesha przeniesie się w pobliże głównego bohatera i przystąp do jej atakowania #2 . Nie przejmuj się jeżeli wyprowadzisz tylko kilka uderzeń, bo liczy się każdy udany atak.
![]() | ![]() |
Po tym jak Xesha straci trochę punktów zdrowia potyczka ta zostanie wzbogacona o kilka utrudnień. Na pole bitwy będą przede wszystkim co jakiś czas przyzywane inne potwory. W trakcie atakowania pomocników Xeshy w pierwszej kolejności namierzaj magów #1 oraz golemy #2 . W miarę możliwości walki prowadź stojąc za barierami, dzięki czemu nie będziesz jednocześnie trafiany pociskami wypuszczanymi przez Xeshę.
![]() | ![]() |
Drugim utrudnieniem będą wyrastające z ziemi kolce. Na całe szczęście na chwilę przed pojawieniem się kolców będziesz mógł zauważyć zielony znak #1 , tak więc czasu na ich uniknięcie #2 powinno być wystarczająco dużo. Oznacza to niestety, iż będziesz musiał się przez cały czas poruszać, nawet chowając się za barierami przed pociskami Xeshy i bezpośrednio z nią walcząc.
![]() | ![]() |
Atakuj Xeshę tak długo aż całkowicie wyczerpany zostanie jej pasek zdrowia #1 #2 . Gratulacje! Nie pozostało Ci już nic innego, jak tylko rozkoszować się zakończeniem gry. :-)
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











![Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do ukrytej pieczary [Klasztor - Kryjówka Seleny ] - Finał (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490214046.jpg)






