Arcania Gothic 4: Bagna (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Ruszaj na północny-wschód. Przygotuj się jednocześnie do walki z pierwszym bossem (M7C, 5), gdyż w kolejnej sali oprócz zwykłych szkieletów spotkasz też Hakaara, prawą rękę Iar-Baela #1 . Postaraj się pozostawić sobie bossa na koniec. Proponuję też walczyć z nim w wąskim przejściu, gdyż w kolejnym pomieszczeniu przebywają nowi kapłani #2 i nimi dobrze byłoby się zająć dopiero po zlikwidowaniu Hakaara.
![]() | ![]() |
Wybierz jedyne przejście prowadzące na wschód, likwidując po drodze pojedyncze szkielety . Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał zeskoczyć do nowego pomieszczenia (M7C, 6) #1 . Musisz się tu pilnować, gdyż jeden ze szkieletów siedzących na tronie to nieumarły kapłan #2 . Po wygranej bitwie rozejrzyj się za dwoma skrzyniami ze skarbami.
![]() | ![]() |
Zignoruj chwilowo zachodnią bramkę, bo nie możesz jej otworzyć. Zamiast tego skieruj się na wschód #1 (M7C, 7). Zbliżysz się teraz do sali, w której przebywają między innymi dwa kamienne golemy (M7C, 8). Dobrze byłoby zaatakować jeden z golemów z odległości #2 , dzięki czemu po tym jak się tu zjawi będziesz mógł go pokonać. W przeciwnym wypadku musiałbyś jednocześnie walczyć z dwoma golemami.
![]() | ![]() |
Pozbądź się wszystkich potworów , wśród których znajdą się między innymi kolejni nieumarli kapłani. Do celu wędrówki prowadzą dwie ścieżki (M7C, 9) - możesz mianowicie udać się na północny-zachód #1 lub na północny-wschód #2 .
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś ścieżkę prowadzącą na północny-zachód to będziesz musiał pokonać między innymi kilku kapłanów oraz nowego kamiennego golema #1 . Jeżeli natomiast wybrałeś ścieżkę prowadzącą na północny-wschód do zlikwidowania będzie jedynie kilka szkieletów #2 .
![]() | ![]() |
Docelowo musisz przebić się do większego owalnego pomieszczenia #1 (M7C, 10), w którym do pokonania będzie dość liczna grupa szkieletów . Oprócz zwykłych wrogów będziesz też musiał zlikwidować drugiego bossa - Okoora, lewą rękę Iar-Baela #2 . Wykorzystuj fakt, że ten szkielet to łucznik i zadawaj mu ciosy w walce wręcz.
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz na północ #1 . Do wyeliminowania będzie tu ostatnia już grupa szkieletów , w skład której wejdą między innymi kapłani. Po zabiciu wszystkich potworów zbadaj skrzynię najbardziej wysuniętą na północ #2 (M7C, 11), a wśród znajdujących się w niej przedmiotów powinien być prastary klucz .
![]() | ![]() |
Możesz już powrócić do pomieszczenia z salą tronową (tego, w którym zeskakiwałeś na niższy poziom) i podejść do zignorowanej wcześniej metalowej bramki #1 (M7C, 12). Otwórz przejście z użyciem pozyskanego przed chwilą klucza i ruszaj na zachód. W kolejnym pomieszczeniu podejdź do południowego ołtarza i zabierz z niego części posągu #2 (M7C, 13).
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz na północny-zachód, a dotrzesz do miejsca, w którym będziesz mógł zeskoczyć na dół #1 (M7C, 14). Powróć do wejścia do podziemnej krypty (M7C, 1). Musisz tu przeskakiwać na kolejne kamienne bloki #2 , co po kilku chwilach pozwoli Ci wydostać się na powierzchnię (M7A, 11). Możesz już pogadać z Zyrą . Omówienie możliwych rozwiązań znajduje się w opisie głównego questu Wóz albo przewóz.
Nagrody: 1000 punktów doświadczenia, 800 punktów doświadczenia za przekazanie Zyrze części posągu, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 98 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę błotną, 126 punktów doświadczenia za każdego zabitego zębacza, 106 punktów doświadczenia za każdego zabitego strażnika świątynnego, 106 punktów doświadczenia za każdego zabitego kamiennego golema, 500 punktów doświadczenia za zabitego Hakaara, 500 punktów doświadczenia za zabitego Okoora.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















