Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
Aktualizacja:
W szponach orków
Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]
Opis przejścia: Quest ten otrzymasz równolegle z zadaniem Orkowie ze Srebrowodu. Pozostanie on w Twoim dzienniku tak długo aż zaliczysz wszystkie zadania związane z dotarciem do miejsca, w którym przetrzymywany jest lord Gawaan . Konkretnie mowa tu o questach:
- Orkowie ze Srebrowodu
- Poszukiwacze dusz
- Szkarawuda!
- Ja wódz, ty nie!
- Ja wódz, ty nie! II

Po otwarciu drzwi prowadzących do więzienia zlokalizowanego w jaskiniach orków (M5, 6) porozmawiaj z lordem Gawaanem , a zostaniesz przez niego poproszony o zlikwidowanie pozostających przy życiu podwładnych Erhaga, aktywując tym samym nowy główny quest.
Nagrody: Odblokowanie questu Sługusy Erhaga, 200 punktów doświadczenia.
Orkowie ze Srebrowodu
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]
Opis przejścia: Opuść teren zamku Srebrowód. Zejdź na dół i przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo #1 (M4, 14). Musisz teraz podążać tą ścieżką na południe aż dotrzesz do dwóch gwardzistów stojących przy moście #2 (M4, 15)(M5, 1). Podaj Pipowi poznane niedawno hasło, dzięki czemu będziesz mógł przejść do środkowego Srebrowodu.
![]() | ![]() |
Kieruj się tu początkowo na południe, a następnie skręć na południowy-wschód #1 (M5, 2). Uważaj na mijane po drodze grupki orków , z którymi będziesz się mógł rozprawiać #2 . Podobnie jak w przypadku goblinów, pamiętaj o atakowaniu w pierwszej kolejności tych przeciwników, którzy stanowią dla Ciebie większe zagrożenie. Możesz też zostać po drodze zaatakowany przez inne potwory, a mianowicie przez topielców , polnych grabieżców , krwiopijców oraz osy jeziorne .
![]() | ![]() |
Omiń wieżę (M5, 3) związaną z jednym z pobocznych questów i kieruj się w stronę widocznego w oddali wejścia do jaskiń orków #1 (M5, 4). Musisz tu porozmawiać z Ogboshem . Z rozmowy dowiesz się #2 , że do środka zostaniesz wpuszczony dopiero po dostarczeniu mu gorzały (szkarawuda). Gra jednocześnie doda do Twojego dziennika dwa nowe questy - Poszukiwacze dusz i Szkarawuda.
Nagrody: Odblokowanie questu Poszukiwacze dusz, odblokowanie questu Szkarawuda, 400 punktów doświadczenia, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę.
Poszukiwacze dusz
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ]
Opis przejścia: W celu posunięcia akcji do przodu musisz odnaleźć szamana Meloga, a to oznacza konieczność odbycia podróży do południowego Srebrowodu. Nie trzeba pozostawać na ścieżce, choć wybierając podróż przez pola musisz się liczyć z atakami orków , czarnych wilków , krwiopijców , os jeziornych oraz polnych grabieżców . Odszukaj most prowadzący do południowego Srebrowodu #1 (M5, 5). Uważaj, bo po drugiej stronie (M6, 1) zostaniesz zaatakowany przez gobliny (atakuj szamanów!) #2 oraz nowych topielców .
![]() | ![]() |
Chatka szamana znajduje się na południowy-zachód od mostu #1 (M6, 2). Melog poprosi Cię o odnalezienie dla niego Irrigha, zanim zechce przygotować dla Ciebie szkarawudę. Korzystając z okazji możesz też porozmawiać z Lesterem , choć nie jest to obowiązkowe. Wyjdź z chatki szamana i wybierz ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M6, 3).
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489144203.jpg)





![Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489144296.jpg)


