Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe Warfare poradnik, solucja

W tym krótkim rozdziale dowiesz się o obrażeniach od żywiołów w Warframe. W tej sekcji zawarta jest również wiedza o tym, na co są przydatne.

Typy obrażeń podstawowych i mieszanych

Oprócz 3 obrażeń fizycznych jakie możesz zadawać, istnieją jeszcze 4 podstawowe obrażenia od żywiołów (Primary Elemental Damage) oraz 6 typów mieszanych obrażeń żywiołów (Secondary Elemental Damage). Podstawowe typy obrażeń to: ogniowe, zimna, elektryczności oraz toksyczne. Obrażenia te możesz uzyskać, odpowiednio instalując mody do broni. Na raz możesz mieć tylko 1 podstawowy żywioł zaaplikowany do broni. Gdy dodasz dwa żywioły podstawowe do broni, uzyskasz mieszane obrażenia.

Podstawowe typy obrażeń od żywiołów

Żywioł

Ikona

Efekt Statusu

Ogień (Heat)

Podpala przeciwników, zadając obrażenia w czasie, wrogowie panikują - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Podpala przeciwników, zadając obrażenia w czasie, wrogowie panikują

Mróz (Cold)

Spowalnia przeciwników o 50% oraz szybkość ataku na 6 sekund - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Spowalnia przeciwników o 50% oraz szybkość ataku na 6 sekund

Elektryczne (Electricity)

Powoduje oszołomienie na 3 sekundy i razi prądem w promieniu 3 metrów - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Powoduje oszołomienie na 3 sekundy i razi prądem w promieniu 3 metrów

Toksyczne (Toxin)

Zatruwa, zadając obrażenia w czasie 8 sekund - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Zatruwa, zadając obrażenia w czasie 8 sekund

Możliwe kombinacje żywiołów

Kombinacja podstawowych obrażeń

Wypadkowa kombinacji

Ikona wypadkowej

Efekt Statusu

Ogniowe + Zimna

Wybuchowe (Blast)

Ogłuszanie o małym promieniu działania - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Ogłuszanie o małym promieniu działania

Elektryczne + Toksyczne

Korozyjne (Corrosive)

Redukuje pancerz przeciwnika o 25% - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Redukuje pancerz przeciwnika o 25%

Ogniowe + Toksyczne

Gazowe (Gas)

Tworzy chmurę gazu, która zatruwa przeciwników - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Tworzy chmurę gazu, która zatruwa przeciwników

Zimna + Elektryczne

Magnetyczne (Magnetic)

Redukuje maksymalną wartość tarczy przeciwnika (75% na 4 sekundy) i wysysa energię - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Redukuje maksymalną wartość tarczy przeciwnika (75% na 4 sekundy) i wysysa energię

Ogniowe + Elektryczne

Radiacyjne (Radiation)

Redukuje celność i atakuje najbliższe jednostki (w tym sojusznicze) przez 12 sekund - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Redukuje celność i atakuje najbliższe jednostki (w tym sojusznicze) przez 12 sekund.

Zimna + Toksyczne

Wirusowe (Viral)

Redukuje maksymalną wartość punktów życia (50% na 6 sekund) - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Redukuje maksymalną wartość punktów życia (50% na 6 sekund)

Skuteczność obrażeń przeciwko pancerzom

Obrażenia

Flesh

Cloned

Fossil

Infested

I.Flesh

Sinew

Machine

Robotic

Zimna

-

-

-25%

-

-50%

+25%

-

-

Elektryczności

-

-

-

-

-

-

+50%

+50%

Ogniowe

-

25%

-

+25%

+50%

-

-

-

Toksyczne

+50%

-

-50%

-

-

-

-25%

-25%

Wybuchowe

-

-

+50%

-

-

-50%

+75%

-

Korozyjne

-

-

+75%

-

-

-

-

-

Gazowe

-25%

-50%

-

+75%

+50%

-

-

-

Magnetyczne

-

-

-

-

-

-

-

-

Radiacyjne

-

-

-75%

-50%

-

+50%

-

+25%

Wirusowe

+50%

+75%

-

-50%

-

-

-25%

-

Obrażenia

Shield

Proto

Ferrite

Alloy

Zimna

+50%

-

-

+25%

Elektryczności

-

-

-

-50%

Ogniowe

-

-50%

-

-

Toksyczne

omija

Omija

+25%

-

Wybuchowe

-

-

-25%

-

Korozyjne

-

-50%

+75%

-

Gazowe

-

-

-

-

Magnetyczne

+75%

+75%

-

-50%

Radiacyjne

-25%

-

-

+75%

Wirusowe

-

-

-

-

Przykład kombinacji

Wszystko zależy od kolejności układania modów dodających żywioły do broni. Istnieje w Warframe tzw. Load Order czyli hierarchia układania modów.

Możesz forsować zmianę hierarchii, kiedy Twoja broń domyślnie posiada już obrażenia od żywiołów (np - Obrażenia od żywiołów i kombinacje - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Możesz forsować zmianę hierarchii, kiedy Twoja broń domyślnie posiada już obrażenia od żywiołów (np. pistolety Dual Toxycyst, zadające obrażenia toksyczne, umieszczając moda elektrycznego na pierwsze miejsce, będzie jako pierwsze w hierarchii). Tak samo używanie różnych modów o tych samych żywiołach, wtedy pozycja pierwsza w hierarchii będzie zdefiniowana, kiedy zostaną połączone.

Dla przykładu: Mając broń, która zadaje obrażenia elektryczne np. Lecta, włożysz do niej mody dodające obrażenia od Zimna, Toksyczne i Ogniowe na miejsca 1,2,3, dostaniesz taki wynik: obrażenia Wirusowe (czyli Obrażenia od Zimna + Toksyczne) oraz Radiacyjne (Ogniowe + Elektryczne).