Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni Warfare poradnik, solucja

W tym rozdziale dowiesz się, o wyborach pierwszego Warframe i broni w pierwszej misji. Dzięki temu będziesz mógł dostosować swój wybór do stylu grania.

Misja

Nagroda Vora to pierwsza misja w Warframe, zaprojektowana, aby wprowadzić gracza do świata gry - Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni - Warframe - poradnik do gry

Nagroda Vora to pierwsza misja w Warframe, zaprojektowana, aby wprowadzić gracza do świata gry. Misja składa się z 15 części i są to etapy dość proste, jednak najważniejsze co misja oferuje, to wybór pierwszego Warframe oraz broni. Ponadto, zostaniesz nagrodzony w postaci kredytów oraz pierwszych modów - modyfikacji do Warframe i broni.

Warfame

Excalibur

Jeden z lepszych Warframe na start - Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni - Warframe - poradnik do gry

Jeden z lepszych Warframe na start. Świetny na początek, posiada umiejętności przydatne w ataku i obronie. Dostaje bonus +10% do szybkości ataku i +10% więcej zadawanych obrażeń, gdy posiada na wyposażeniu: Miecz, Podwójne miecze, Nikany oraz Rapiery (włączając w to miecz z czwartej umiejętności Excalibura). Odpowiednio ulepszony, potrafi zadać wielkie obrażenia. Jeżeli szukasz czegoś zbalansowanego na początek lub planujesz korzystać więcej z broni białej, ten Warframe jest dla Ciebie.

Mag

Umiejętności Mag bazują na magnetyzmie - Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni - Warframe - poradnik do gry

Umiejętności Mag bazują na magnetyzmie. Potencjalnie średnie umiejętności w zakresie kontrolowania tłumu (Crowd Control) i manipulacji. Na początek to raczej cięższy Warframe, polega dużo na swoich umiejętnościach. Posiada więcej tarczy niż punktów zdrowia, co czyni tego Warframe bardziej podatnym na obrażenia toksyczne rozłożone w czasie. Po odpowiednim zmodyfikowaniu, potrafi masowo zabijać przeciwników jedną umiejętnością. Podczas Bullet Jump automatycznie przyciąga rzeczy leżące na ziemi (to co wypadnie z wrogów).

Volt

Volt to Warframe polegający na mocy elektryczności - Warframe - Misja początkowa - wybór pierwszego Warframe i broni - Warframe - poradnik do gry

Volt to Warframe polegający na mocy elektryczności. Posiada umiejętności przydające się do szybkiego pokonywania poziomów, ochrony. Ze względu na swoje elektryczne umiejętności, jest bardzo efektywny przeciwko frakcji Corpus - elektryczność bardzo łatwo niszczy tarcze wroga. Dzięki umiejętności pasywnej, może dodawać dodatkowe obrażenia od elektryczności do swoich ataków. Pasywka ładuje się, między kolejnymi atakami Volta (podczas przemieszczania się). Maksymalnie może mieć skumulowane 1 000 punktów obrażeń od elektryczności - może być dodany podczas każdego ataku bronią lub umiejętnością. Dobry do obrony dzięki możliwości postawienia tarczy stacjonarnej lub przemieszczającej się z nim. Świetny do szybkiego pokonywania misji i do grindu. Jego ostatnia umiejętność paralizuje i zadaje obrażenia podczas trwania umiejętności. Dość dobry Warframe na początek - nie będziesz mógł się odzwyczaić od umiejętności przyspieszania.

Broń

Główna

MK1-Braton - karabin, nadający się na każdą odległość. Zadaje obrażenia cięte (Slash), duża celność, mały odrzut, dużo amunicji w magazynku, dobra szybkostrzelność. To dobry karabin na początek. Małe bazowe obrażenia, mała szansa na status oraz małe obrażenia krytyczne.

MK1-Paris - łuk, dobry do misji cichych i do zadawania dużych obrażeń pojedynczym celom. Słaby, kiedy trzeba walczyć z kilkunastoma przeciwnikami na raz. Zadaje obrażenia przebijające efektywne przeciwko pancerzom (Armor). Duża szansa na obrażenia krytyczne, duża szansa na status, napięta do maksimum strzała potrafi przebijać się przez wrogów. Mały lot paraboliczny, potrzebuje amunicji do snajperek, gorzej radzi sobie z zadawaniem obrażeń przeciwko tarczom i życiu.

Zaleca się, aby wziąć jedną broń głośną np. główną, na wielu przeciwników (przydatne do eksterminacji, przetrwania itd) oraz jedną broń cichą np. boczną, na misje ciche.

Boczna

Lato - to celny pistolet nadający się na każdą odległość. Bardzo dobry na początek. Duże obrażenia cięte, niezła szybkostrzelność, mały odrzut, szybkie przeładowanie i dobra celność. Jego wadą są mała szansa na obrażenia krytyczne, małe obrażenia przeciwko tarczom i zbrojom (Armor) oraz mała szansa na nadanie obrażeń statusu (podpalenie, zamrożenie itd).

MK1-Kunai - czyli noże do rzucania. Dobre jeśli chcesz wykonywać misje po cichu. Szybkie przeładowanie, ciche, wysoka szybkostrzelność, lot paraboliczny noża. Posiada określony lot pocisku (Travel Time), przez co ciężko trafić w odległe poruszające się cele. Mała szansa na obrażenia krytyczne i obrażenia statusu. Zadaje obrażenia przebijające (Puncture).

Broń biała

Skana - miecz posiada małą szansę na uderzenie krytyczne i małe obrażenia. Duże obrażenia cięte (Slash) efektywne przeciwko Zarażonym (Infested) oraz części wrogów z Corpusu. W porównaniu do MK1 - Bo, to broń posiadająca umiarkowany zasięg ataku, obrażenia i szybkość ataku. Dobra i wyważona broń na początek.

MK1 - Bo - laska zadające duże obrażenia, o dużym zasięgu i małej szybkości ataku w porównaniu do Skany. Efektywne obrażenia przeciwko tarczom.