Obrażenia fizyczne - Warframe
Aktualizacja:
W tym krótkim rozdziale dowiesz się o obrażeniach fizyczne w Warframe. W tej sekcji zawarta jest również wiedza o tym, na co są przydatne.
Skuteczność obrażeń fizycznych przeciwko pancerzom
Obrażenia  | Flesh  | Cloned  | Fossil  | Infested  | I.Flesh  | Sinew  | Machine  | Robotic  | 
Udarowe  | -25%  | -25%  | -  | -  | -  | -  | +25%  | -  | 
Przebijające  | -  | -  | -  | -  | -  | +25%  | -  | +25%  | 
Cięte  | +25%  | +25%  | +15%  | +25%  | +50%  | -  | -  | -25%  | 
Obrażenia  | Shield  | Proto  | Ferrite  | Alloy  | Status  | Ikona  | 
Udarowe  | +50%  | +25%  | -  | -  | Oszołomienie  | 
  | 
Przebijające  | -20%  | -50%  | +50%  | +15%  | Osłabienie(redukcja obrażeń o 30% na 6 sekund)  | 
  | 
Cięte  | -  | -  | -15%  | -50%  | Krwawienie (245% bazowych obrażeń jako True przez 6 sekund)  | 
  | 
Każda umiejętność czy broń zadaje jedno lub więcej obrażeń. Dzięki modom możesz ulepszyć obrażenia lub dodać nowe. Uderzenie w przeciwnika różnymi typami obrażeń, każde obrażenia będą zadawane niezależnie od szansy statusu. Zajrzyj do Informacji Ogólnych w Damage 2.0, aby dowiedzieć się, co oznaczają wszystkie typy pancerzy.
Większość broni to kombinacja wszystkich trzech obrażeń fizycznych z naciskiem na jeden dominujący.

0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



