Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Walcz i zwyciężaj - porady i sekrety gry. Warframe to kooperacyjna strzelanina, która korzysta z darmowego modelu z mikropłatnościami. W naszym poradniku znajdziesz dokładne opisy oraz solucję do gry. Wyposażony w rozmaite bronie i starożytny pancerz stawisz czoła siłom imperium Grinner.

Poradnik do gry Warframe zawiera informacje pomocne w przejściu gry, ułatwiające odnalezienie się w świecie przedstawionym. W tej grze fabuła koncentruje się na rasie Tenno, którą na skraj wymarcia doprowadziło imperium Grineer. Szala zwycięstwa przechyliła się jednak na stronę rasy Tenno wraz z odkryciem pancerzy bojowych. W tym poradniku pokażemy Ci jak zacząć rozgrywkę. Znajdziesz tutaj podstawowe porady i opis mechaniki. Umożliwi ci to szybki rozwój w grze. Dowiesz się jakie pancerze bojowe - Warframe - można posiadać. Co robić, aby ulepszać bronie i Warframe. Dzięki temu poradnikowi, będziesz w stanie bardzo szybko wykonywać misje, zarabiać, rozwiniesz swoje ulubione pancerze. Warframe nastawiony jest na tryb kooperacyjny PvE (Player versus Environment). To strzelanka osadzona w realiach science-fiction, która korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Warframe wymaga od gracza często dużej zręczności i szybkiego reagowania.

Porady na start do Warframe

  1. Porady ogólne
  2. Typy misji
  3. Dzienny trybut
  4. Aktywności
  5. Waluta
  6. Jak zarabiać?
  7. Handel

Podstawy

  1. Interfejs (menu główne)
  2. Interfejs w misji
  3. Interfejs (mapa gwiezdna)

Rozgrywka

  1. Wybór pierwszego Warframe i broni
  2. Jak zdobyć Warframe?
  3. Planety
  4. Surowce
  5. Crafting (wytwarzanie)
  6. Lua (wyzwania Orokin i muzyczne puzzle)

Syndykaty

  1. Syndykaty - Informacje ogólne
  2. Stalowy Meridian
  3. Arbitrzy Hexis
  4. Cefalon Suda
  5. Sekwencja Perrin
  6. Czerwony Woal
  7. Nowa Loka
  8. Konklawe
  9. Cefalon Simaris
  10. Ostron
  11. The Quills

Osiągnięcia i trofea

  1. Trofea i osiągnięcia
  2. Osiągnięcia

Aneks

  1. Wymagania sprzętowe
  2. Sterowanie

Informacje o Warframe - poradnik do gry

Autor : Arkadiusz Chruścik Jackowski

Ostatnia aktualizacja : 29 marca 2018

Poradnik zawiera : strony: 86, ilustracje: 118 .

Popularne strony w Warframe - poradnik do gry

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Warframe - screen - 2018-07-09 - 377813Warframe - screen - 2018-07-09 - 377812Warframe - screen - 2018-07-09 - 377811Warframe - screen - 2018-02-09 - 365595Warframe - screen - 2018-02-09 - 365594Warframe - screen - 2018-02-09 - 365593Warframe - screen - 2018-02-09 - 365592Warframe - screen - 2018-02-09 - 365591Warframe - screen - 2018-02-09 - 365590