Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warframe - poradnik do gry

Warframe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje ogólne (System Damage 2.0) - Warframe Warfare poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022

W tym rozdziale dowiesz się na jakiej zasadzie działają system obrażeń i w jaki sposób możesz je ze sobą mieszać. Rozdział zawiera informacje ogólne na temat systemu Damage 2.0 w Warframe. W Warframe istnieje 14 różnych rodzajów zadawanych obrażeń.

Indykatory obrażeń w grze dzielą się na kilka rodzajów i każdy jest pokazywany osobno dla każdego pocisku wystrzelonego z Twojej broni - Informacje ogólne (System Damage 2.0) - Warframe - Warframe - poradnik do gry

Indykatory obrażeń w grze dzielą się na kilka rodzajów i każdy jest pokazywany osobno dla każdego pocisku wystrzelonego z Twojej broni:

  1. Zwykłe obrażenia są oznaczone na biało,
  2. Krytyki i ataki z ukrycia na żółto,
  3. Pomarańczowe to mocniejsze krytyki,
  4. Czerwone obrażenia krytyczne są najmocniejsze,
  5. Obrażenia przyjmowane przez tarcze są przeważnie oznaczone na niebiesko,
  6. Obrażenia przyjmowane przez przeładowane tarcze (Overshield) są oznaczone na purpurowo,
  7. Obrażenia zanegowane (czyli takie, kiedy przeciwnik jest nietykalny) są oznaczone na szaro.

W Warfame różne typy obrażeń działają na różne typy pancerzy i tarcze. Zaleca się, aby odpowiednio mieszać typy zadawanych obrażeń zależnie od frakcji lub łączyć je. Oprócz obrażeń od żywiołów i ich kombinacji, możesz jeszcze zadawać obrażenia udarowe (Impact), przebijające (Puncture) oraz cięte (Slash). Istnieją jeszcze unikatowe obrażenia Pustki oraz True Damage. Obrażenia Pustki nie są typowe i nie można je uzyskać przez mody, tak samo True Damage. Obrażenia True to takie, które są w stanie omijać tarcze i pancerz przeciwnika (np. obrażenia cięte, jeśli dobrze wejdą w przeciwnika, mogą ich uszkodzać w czasie i omijać pancerz - dobrym przykładem jest tu czwarta umiejętność Ash). Obrażenia Pustki (Void) mogą zostać zadane tylko przez Operatora Warframe, bardzo efektywne przeciwko świadomym (Sentient) - opcja dostępna po ukończeniu misji Drugi Sen.

Przeciwników można podzielić ze względu na typy ich pancerzy i tarcz:

  1. Flesh - posiadają go wszyscy przeciwnicy Corpus, Warframe, Widma oraz Stalker.
  2. Cloned Flesh - posiadają wszyscy przeciwnicy Grinner, Skażonych Grineer, Grineer Archwing.
  3. Infested Flesh - posiadają wszyscy Biegacze od Zainfekowanych, Zainfekowane Osprey i Pełzacze.
  4. Infested Sinew - posiada tylko Jordas Golem.
  5. Infested - posiadają wszystkie Tarany oraz Skoczki (Zainfekowani).
  6. Fossilized - posiadają wszyscy Starożytni od Zainfekowanych, Zainfekowani MOA, Boiler oraz Lephantis.
  7. Alloy Armor - ten pancerz stopowy noszą mocniejsi przedstawiciele Grinner - bossowie, Skażeni Grineer, Warframe, Stalkerzy, Bombardier.
  8. Ferrite Armor - pancerz ferrytowy posiadają wszyscy Archwing Grineer, Poszukiwacze, humanoidalni bossowie Corpus, Widma, a także Rhino ze swoją umiejętnością (Iron Skin).
  9. Proto Shield - czyli tarcze posiadają wszyscy przedstawiciele Corpus, Zanuka, Zanuka Hunter oraz Stalker.
  10. Shield - tę tarczę posiadają wszyscy przedstawiciele Corpus, bossowie Grineer, drony Orokin, Warframe, Widma, Skażeni Załoganci, Skażony Vor.
  11. Machinery - posiadają dronki pilnujące danych na serwerach Grineer (Regulators - spotkasz ich w misjach na wykradaniu danych) oraz drony Grineer w kształcie kuli.
  12. Robotic - posiadają wszystkie maszyny Corpus, Ambulas i Zanuka.