Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M7 - Tyranny - Pokrzywowa Głusza
M7 - Tyranny - Pokrzywowa Głusza
Zwój: Sigil Mroźnego Płomienia (Akcent)
Wymagana Przebiegłość 23
Powiększ mapę

Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Skarb 1 – Zwój: Sigil Mroźnego Płomienia (Akcent)

Skarb 6 – Wymagana Przebiegłość 23

Legenda M7 - Tyranny - Pokrzywowa Głusza

Ważne miejsce

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

NPC

Skarb.

Wrogowie

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Obóz Szkarłatnego Chóru i Pokrzywowa Głusza związanej z zadaniem Przejęcie obrzeży doliny. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających cię zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisaną tutaj sekcję możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w osobnych sekcjach.

Wejdź do obozu

Po dotarciu do Obozu Szkarłatnego Chóru idź bezpośrednio do głównej bramy - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po dotarciu do Obozu Szkarłatnego Chóru idź bezpośrednio do głównej bramy. Tam zaczepią cię strażnicy. Z pierwszych opcji dialogowych wybierz tą, dzięki której się przedstawisz, a pojawią się kolejne kwestie, które pozwolą na zdobycie dodatkowych punktów reputacji. Poza tym jeśli jest z tobą Barik to strażnicy będą mieć obiekcje do tego, czy należy wpuścić go na teren obozu. Opcje są następujące:

  1. Możesz zaskarbić sobie jego Lojalność i jednocześnie Wrogość Szkarłatnego Chóru, jeśli staniesz w jego obronie.
  2. Dysponując Atletyką na poziomie 32 możesz zmusić strażnika, aby cię przepuścił czym zyskasz Średnią Przychylność Chóru
  3. Możesz wydrwić Barika i zyskać jego Bojaźń, jednocześnie zdobywając Pomniejszą Przychylność Chóru

Jeśli popierasz Wzgardzonych to najlepiej stanąć w obronie Barika, ale jeśli zależy ci na Przychylności Szkarłatnego Chóru i dysponujesz wymaganym współczynnikiem Atletyki to będzie to najlepsza opcja. Możesz też stać w milczeniu co spowoduje, że strażnicy i tak cię przepuszczą, ale nie zyskasz reputacji.

Podejmij zadanie

Bezpośrednio w pobliżu bramy znajdziesz namiot Piątego Oka. Porusz temat zadania głównego, a poprosi cię o pomoc w przesłuchaniu więźnia. Twoje opcje wyglądają następująco:

1. Bez dodatkowych warunków zgódź się na przesłuchanie więźnia. Rozmowa zostanie zakończona, a dalsza część zadania będzie związana bezpośrednio z więźniem.

2. Możesz przy okazji obrazić Szkarłatny Chór, co pozwoli ci zdobyć dodatkowe punkty Wrogości Szkarłatnego Chóru, jeśli ci na nich zależy. W każdym razie rozmowa będzie kontynuowana.

3. Domagaj się łapówki. Piąte Oko nie będzie zadowolony, ale zgodzi się na zapłatę.

  1. Oświadcz, że zrobisz to w służbie Chóru - Szkarłatny Chór i Tunon - Zyskaj Średnią Przychylność
  2. Zażądaj pieniędzy - Otrzymasz od niego 1000 pierścieni
  3. Możesz wybrać dostęp do informacji, aczkolwiek nie otrzymasz ich w tej chwili. Piąte Oko zapewni cię, że udzieli ci ich po zniesieniu Edyktu

Nawet jeśli nie popierasz Szkarłatnego Chóru dobrym rozwiązaniem będzie jeśli zgodzisz się na przesłuchanie w służbie Chóru. Ostatecznie kilkoma wypowiedziami można zniwelować Przychylność Chóru, a masz możliwość zdobycia Przychylności Tunona, co może być pomocne na dalszym etapie rozgrywki. Po zakończonej rozmowie znajdziesz Piąte Oko w pobliżu centralnego placu, gdzie odbędzie się przesłuchanie.

Przesłuchaj więźnia

Gdy tylko będziesz gotowy dołącz do doradcy Archonta Szkarłatnego Chóru - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Gdy tylko będziesz gotowy dołącz do doradcy Archonta Szkarłatnego Chóru. W dalszej części solucji znajdziesz opis wszelkich zdarzeń, które mogą wyniknąć w zależności od tego, jak zakończy się przesłuchanie.

Aby rozpocząć dalszą realizację zadania podejdź do Variah Kel i zacznij rozmowę. Początkowe kwestie dialogowe nie wywołują żadnego efektu, poza pierwszą, w której żądasz informacji. Kolejne opcje są następujące:

  1. Zacznij krzyczeć (Wymagana Atletyka 20)
  2. Zarzuć jej kłamstwo (Wymagana Przebiegłość 30)
  3. Skieruj ją do Archonta Szkarłatnego Chóru

W każdej z powyższych sytuacji efekt będzie taki sam, więc jeśli dysponujesz jednym z wymienionych atrybutów na wymaganym poziomie, to wybierz tę opcję. Pamiętaj, że używając atrybutów w trakcie rozmowy też przyczyniasz się do rozwoju postaci.

Kobieta zdradzi, że jeden z jej sojuszników miał przy sobie rozkazy i prosi, żeby przeszukać jedno z leżących na stosie ciał. Okazuje się, że w bucie ukryty był pergamin, ale żaden z was nie potrafi go odczytać. Piąte Oko chce ją zabić, a ty możesz przyglądać się w milczeniu lub powołać na prawo Chóru, które pozwala wcielić pokonanych w jego szeregi. Jeśli się powołasz na prawo to zyskasz niewielką liczbę punktów Wrogości Szkarłatnego Chóru, ale pojawią się dodatkowe opcje, którymi możesz określić co się z nią stanie:

  1. Nakaż jej zabić własnych kompanów (Pomniejsza Przychylność Szkarłatnego Chóru) - kobieta zabije pobratymców i zostanie wcielona w szeregi Chóru
  2. Nakaż by odesłano ją do buntowników jako szpiega (Pomniejsza Wrogość Gwardii Vendrieńskiej) - kobieta opuszcza obóz żywa i wraca do sojuszników
  3. Nakaż by pracowała aż umrze z wyczerpania (Pomniejsza Przychylność Szkarłatnego Chóru) - kobieta zostaje niewolnikiem w obozie

Bez względu na los kobiety, kwestia pergaminu pozostaje nierozwiązana.

Skryba Lantry

Gdy tylko kończy się przesłuchanie Variah Kel, do waszej rozmowy przyłącza się drugi więzień - Lantry. Wybierając jedną z dostępnych opcji dialogowych pozwalasz mu zapoznać się z pergaminem. Ostatecznie oświadcza, że potrzebuje kilku godzin, by rozszyfrować rozkazy. Możesz mu wyjaśnić, że jego życie zależy od tego, czy jest w stanie przetłumaczyć to od ręki, ale nie wniesie to nic do rozmowy.

Dla większej przejrzystości opcji dialogowych poniższe linie dialogowe zostały odpowiednio oznaczone, by jasno określić hierarchię poszczególnych wypowiedzi.

Na początkowym etapie dialogu będziesz mógł wybrać, czy pozwolisz mu przetłumaczyć pismo, czy rozkażesz go zabić. Jeśli wybierzesz to pierwsze, to Piąte Oko sprzeciwi się temu, gdyż czas działa na waszą niekorzyść. Niezależnie od tego czy nakażesz go rozwiązać, spróbujesz donieść o sytuacji Archontowi, czy staniesz w jego obronie pojawią się poniższe opcje. Jeśli wybierzesz to drugie to od razu przejdziesz do poniższego drzewka z pominięciem jednej wymiany zdań.

Ścieżka I:

Zostań jego obrońcą w czasie sądu - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Ścieżka II

Rozkaż wypuścić więźnia - Chór nie zgodzi się byś opuścił obóz z ich własnością

Wybór 1: Upewnij się korzystając z siły, czy Piąte Oko ośmielił się ci odmówić (Wymagana Atletyka 32)

  1. I Rozkaż mu przekazać więźnia - Piąte Oko zwalnia więźnia.
  2. II Doceń jego determinację, ale zgódź się na osąd (Zyskujesz jednocześnie Pomniejszą Przychylność i Wrogość Chóru) - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Wybór 2: Zgódź się na próbę walki - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Ścieżka III:

Oświadcz, że potrzebujesz więźnia żywego - Chór dalej domaga się próby walki, wracasz do poprzednich kwestii

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie