Poradnik do GTA V to rozbudowane kompendium wiedzy na temat gry studia Rockstar Games. Zawiera informacje na temat wszystkich dostępnych misji, wyzwań, aktywności czy ukrytych znajdziek, a także szczegółowe mapy świata gry i zestawienie osiągnięć.

15 kwietnia 2015Autor solucji: Skan (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PS4, XONE
Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V w założeniach ma stać się kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach - GTA V - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V jest kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupia się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane rozdziały poświęcone są dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

  • kompletny opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza
  • omówienia wszystkich dostępnych dodatkowych zadań i wyzwań
  • omówienia wszystkich dostępnych aktywności i mini-gier
  • informacja na temat lokalizacji wszystkich sekretów gry
  • omówienia umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci
  • zestawienie dostępnych osiągnięć/trofeów

GTA V - poradnik do gry

Poradnik do gry

GTA V - przewodnik po grze

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

GTA V - misje - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

GTA Online - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 15 kwietnia 2015.

Kody do gry Grand Theft Auto V

Komentarze Czytelników (154)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
20.03.2015 23:29
odpowiedz
ZENEKstefan
1
Junior

:)

09.04.2015 13:08
odpowiedz
facebookToScierwo
1
Pretorianin

swoja droga nie szykuje sie pod takie gry jak wszyscy czyli GTA 5 pisane rzymsko (V) ani wiedzmina 3 tylko The Division na ktore czekam bardziej niz na wyzej wymienione razem..
bo prawdziwy wilk nie chodzi za stadem jak barany tylko sam podaza wlasnymi sciezkami..

09.04.2015 13:09
odpowiedz
facebookToScierwo
1
Pretorianin

kupno nowego sprzetu powinno byc przemyslane (PC)

09.04.2015 15:32
odpowiedz
1 odpowiedź
Neef
1
Junior

Haha, The Division? Czyli czekasz na zbugowanego crapa który będzie miał całkowicie inną grafikę i mechanikę niż na trailerze? Na gry od Ubi nie wolno czekać, ani mieć na nie hype, bo i tak będzie na końcu zawód ;)
Powodzenia na własnej drodze, piesku.

17.04.2015 22:27
odpowiedz
koksiarz22
6
Chorąży

czym mogę odtworzyć clip który nagrałem podczas gry f1 się włącza nagrywanie??

20.04.2015 13:23
odpowiedz
swiki
41
Pretorianin

Zrobiłem 34 misji od nieznajomych a w statystykach 100% mam napisane 14/20. Wie ktoś w czym problem?

21.04.2015 17:04
odpowiedz
fido313
1
Junior

Mam pytanie czy jest możliwa gra dwóch osób online na tym samym serwerze ale jedna używa ps4 a droga PC

21.04.2015 20:29
odpowiedz
szumi jawor
39
Centurion

Gdzie znajdę aktualny poziom danej postaci w trybie fabularnym ? Czy są to liczby przy avatarach jak się naciśnie i przytrzyma alt ?

22.04.2015 09:58
-1
odpowiedz
swiki
41
Pretorianin

Posgtacie z trybu fabularnego (Michael, Franklin i Trevor) nie mają poziomu

24.04.2015 16:02
odpowiedz
xxlan
1
Junior

a bez konta xbox live gold nie można grać online? nie wystarczy smo konto xbox live?

25.04.2015 12:34
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
szaki666
36
Centurion

No ok,wsio jasne,ale i tak mam pytanie ;) Czy jak jeszcze nie przeszedłem wg. gry i Lester nie został sprzątnięty - to czy mogę od Niego właśnie powtórzyć sobie te Wszystkie misje i zgarnąć Kasę czy nie ? Proszę o info.

30.04.2015 10:21
odpowiedz
MGamer2003
2
Junior

Takie niskie?

14.05.2015 13:07
odpowiedz
grzesiekf
6
Legionista

facebookToScierwo idź do "facetki od pszyry" i zapytaj ją, co to jest wataha wilków.

31.05.2015 01:13
odpowiedz
Lateralus
51
Last Of The Wilds

Jak sprawdzić w Online ile mamy pasek ze wzrostem żywotności w grze, bo to nam też się ulepsza. No i jak to też szybko wymaksować?

13.07.2015 18:41
odpowiedz
Heniu6699
1
Junior

Czy Karta Graficzna AMD Radeon R4 i Procesor AMD A6-6310 4x1.80 do 2.40 GHz da radę do Gtafiki ULTRA ??????? Proszę o szybką odpowiedź

14.07.2015 21:53
odpowiedz
Shanki
2
Junior

>Heniu6699
Na minimalne bym nie liczył, co dopiero ultra.

22.07.2015 18:23
odpowiedz
Heniu6699
1
Junior

>Shanki dlatego pytam, żeby nie kupić kompa i gta i się potem nie rozczarować

29.07.2015 15:54
-1
odpowiedz
yadin
80
Senator

A mówią, że GTA V to nie tylko motoryzacja. W takim razie co?

16.08.2015 16:38
odpowiedz
tito18.com
1
Junior

Witam mam pytanie czy na tym laptopie będzie podobnie chodzić gta5 [link]

16.08.2015 16:42
odpowiedz
tito18.com
1
Junior

Laptop z ekranem o przekątnej 15.6 cala oraz rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, wyposażony w procesor Intel Core i5-4210M o częstotliwości 2600 MHz, pamięć RAM DDR3 o wielkości 8 GB oraz hybrydowy dysk twardy o pojemności 1 TB HDD + 8 SSD. Karta graficzna to NVIDIA GeForce 840M a zainstalowany system operacyjny to Windows 8.1.

10.09.2015 12:59
-1
odpowiedz
Ł-Madej
5
Junior

w poradniku jest błąd pisze: "Jeśli będziesz chciał zwiększyć ilość posiadanych samochodów to zmuszony będziesz wykupywać nowe garaże rozrzucone po całym mieście". A tak naprawdę są tylko 3 garaże dla każdej postaci po jednym

24.10.2015 13:36
odpowiedz
SoczekPL222
1
Junior

Na 2 rdzeniach pójdzie?

10.01.2016 16:51
odpowiedz
1 odpowiedź
ManJI
1
Junior

Dzięki wielkie za poradę przy ostatnim napadzie, gdzie jak to twierdzicie kierowca w helikopterze nie ma znaczenia, może stracone 100 mln nie ma dla was znaczenia, ale dla mnie miało. Jak już robicie jakiś poradnik to rzetelnie a nie takie byle gówno.

27.02.2016 12:38
odpowiedz
Pytajnik92
1
Junior

Witam, mam problem w GTA 5 Online... mianowicie nie widać na mapie znaczników z daną misja np. Wyścig lub cokolwiek innego. Coś wcisnąłem na klawiaturze i nie wiem co dalej z tym zrobić proszę o szybką pomoc i tak jestem zielony dla tego pytam...

27.02.2016 21:41
odpowiedz
Radzio12344
1
Junior

Witam. Może ktoś mi pomoże. Zdałem misje z kradzieżą jubilerskich rzeczy i od tej pory nie mam żadnej misji dlaczego?

20.03.2016 19:58
odpowiedz
Rozbo12
5
Centurion

Bardzo fajny i dobrze zrobiony poradnik.

17.05.2016 21:32
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
Siekiera123
1
Junior

Najbardziej zjebane jest grą w rzutki w GTA V kurwa pojebane i po chuj to dodali przecież to do kurwy nędzy nie powiększa żadnych umiejętności

04.07.2016 15:06
odpowiedz
hfuhtf
1
Junior

czemu w gta v nie mogę zmienić przełączenia kamery, a jak chcę naprawić sterowanie pojazdu, to przełączenie kamery zmienia się na ostatnio przypisany klawisz, ale sam nie chce się ręcznie zmienić?????

23.07.2016 14:08
odpowiedz
jonix1832
1
Junior

czy ujdzie na
*Procesor Intel Core i7 4700MQ 4x3,40GHz Turbo
*8GB pamięci RAM, dysk HDD 500GB
*Karta graficzna SLI 2x GeForce GT755M

13.08.2016 11:41
odpowiedz
1 odpowiedź
Elvis11
0
Junior

Przy dojerzdzaniu do misji pisze mi że "misja została przerwana proszę przyjechać później". Co mam zrobić w takim wypadku?