Poznaj życie gangstera. Poradnik główny do gry GTA V skupia się na poradach i wskazówkach dotyczących mechaniki i świata gry. Omówione zostały elementy takie jak walka, wyposażenie, pościgi, główni bohaterowie i ich umiejętności, easter eggs, romanse oraz osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V jest kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupia się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane rozdziały poświęcone są dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

  • kompletny opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza
  • omówienia wszystkich dostępnych dodatkowych zadań i wyzwań
  • omówienia wszystkich dostępnych aktywności i mini-gier
  • informacja na temat lokalizacji wszystkich sekretów gry
  • omówienia umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci
  • zestawienie dostępnych osiągnięć/trofeów

Informacje o GTA V - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arek Skan Kamiński, Damian damianxozzy Kubik, Bartek Snek Duk, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 406, ilustracje: 1577 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 39.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

GTA Online

Ostatnia aktualizacja : 26 lipca 2017, odwiedź GTA Online

Popularne strony w GTA V - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (195)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
10.01.2016 16:51
odpowiedz
1 odpowiedź
ManJI
1
Junior

Dzięki wielkie za poradę przy ostatnim napadzie, gdzie jak to twierdzicie kierowca w helikopterze nie ma znaczenia, może stracone 100 mln nie ma dla was znaczenia, ale dla mnie miało. Jak już robicie jakiś poradnik to rzetelnie a nie takie byle gówno.

27.02.2016 12:38
odpowiedz
Pytajnik92
1
Junior

Witam, mam problem w GTA 5 Online... mianowicie nie widać na mapie znaczników z daną misja np. Wyścig lub cokolwiek innego. Coś wcisnąłem na klawiaturze i nie wiem co dalej z tym zrobić proszę o szybką pomoc i tak jestem zielony dla tego pytam...

27.02.2016 21:41
odpowiedz
Radzio12344
1
Junior

Witam. Może ktoś mi pomoże. Zdałem misje z kradzieżą jubilerskich rzeczy i od tej pory nie mam żadnej misji dlaczego?

20.03.2016 19:58
odpowiedz
Rozbo12
17
Pretorianin

Bardzo fajny i dobrze zrobiony poradnik.

17.05.2016 21:32
odpowiedz
1 odpowiedź
Siekiera123
1
Junior

Najbardziej zjebane jest grą w rzutki w GTA V kurwa pojebane i po chuj to dodali przecież to do kurwy nędzy nie powiększa żadnych umiejętności

04.07.2016 15:06
odpowiedz
hfuhtf
1
Junior

czemu w gta v nie mogę zmienić przełączenia kamery, a jak chcę naprawić sterowanie pojazdu, to przełączenie kamery zmienia się na ostatnio przypisany klawisz, ale sam nie chce się ręcznie zmienić?????

23.07.2016 14:08
odpowiedz
1 odpowiedź
jonix1832
1
Junior

czy ujdzie na
*Procesor Intel Core i7 4700MQ 4x3,40GHz Turbo
*8GB pamięci RAM, dysk HDD 500GB
*Karta graficzna SLI 2x GeForce GT755M

13.08.2016 11:41
odpowiedz
1 odpowiedź
Elvis11
1
Junior

Przy dojerzdzaniu do misji pisze mi że "misja została przerwana proszę przyjechać później". Co mam zrobić w takim wypadku?

28.09.2016 16:29
odpowiedz
1 odpowiedź
wilk19812
1
Junior

WItam Wszystkich!
Czy pójdzie mi GTA 5 na takim laptopie

FHD i7-4700QM 16GB GT 755-2048MB W8

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam

23.10.2016 14:58
odpowiedz
1 odpowiedź
Majlock
1
Junior

Laptop da radę? :D
i7 4720hq
8 GB
GTX 960m 4gb
Proszę o odp

31.10.2016 14:57
odpowiedz
Robertusk
1
Junior

Mam problem bo nie mam tych wyścigów samochodów seryjnych a moja postać jest przeniesiona z x360 na pc.Wie ktoś jak to naprawić ?

09.12.2016 16:18
odpowiedz
1 odpowiedź
kcz03
2
Junior

witam, mam bardzo ważne pytanie! ;)
Czy wszystkie zdarzenia są powtarzalne co jakiś czas?
Bardzo późno się zorientowałem, że Trevorem można wozić ludzi do Altruistów i teraz jak jeżdżę w zaznaczone miejsca po pasażerów to nie pojawiają się, a niektóre zdarzenia się powtarzają i stąd moje pytanie
Z góry dziękuje za wyjaśnienie bądź odpowiedź

13.12.2016 22:15
odpowiedz
1 odpowiedź
creebus
1
Junior

czy pogram chociarz na minimalnych ustawieniach z AMD A6-631o APU with AMD radeon R4 graphicks 1.80 GHz 4 gb ramu?????

18.12.2016 15:38
odpowiedz
1 odpowiedź
nexet
3
Legionista

Procesor Intel Core i3 5005-U
4 GB RAM
Intel HD Graphics 5500
Win 10

Ile będzie FPS-ów na minimalnych?

29.12.2016 12:28
odpowiedz
1 odpowiedź
Janek_cool_
1
Junior

Czy pójdzie mi na Windowsie 10? Bo nie jest to napisane.

03.01.2017 20:27
odpowiedz
Lejkers1122
3
Junior

Na stronie WSPOMAGACZE NET sa Kody na kase do GTA 5 Online, poszukaj na necie.

04.01.2017 16:00
odpowiedz
almohada1
1
Junior

czesc.chcialbym zeby ktos mi pomogl.mam gre od 2 tyg gram kiedy mam czas. i niewiem czy wszystko misje ukonczylem bo dla mnie chyba raczejnto jest niemozliwe juz mi sie niewyswietlaja inne te literki gdzie bym mogl zrobic misje nikt niedzwoni do mnie. byly napisy byl juz ten wielki skok ale mi sie niewydaje ze juz bym to wszystko przeszedl dlamnie cos jest za szybko.czy ktosby moglby mi pomoc?

05.01.2017 16:50
odpowiedz
kcz03
2
Junior

elo, a czemu po prostu nie sprawdzisz ile % gry masz ukończone?

13.01.2017 12:25
odpowiedz
almohada1
1
Junior

jest 470G

14.01.2017 16:38
odpowiedz
MrJokerHunterPL
1
Junior

Cześć mam problem gram na ps4 i jestem na misji ,,Murder mystery'' gdzie nieopodal fortu zancudo mamy znaleźć ciało kobiety. Jestem w tym miejscu a tam jej nie ma ... Co zrobić dalej?

18.01.2017 22:30
odpowiedz
Aiden_Pearce
15
Pretorianin

znalazłem bardzo ciekawy smaczek : W MISJI OSTATNI WIELKA STOPA CZYLI TEN CZŁOWIEK JEST NAWIĄZANIEM DO WIELKIEJ STOPY Z RED DEAD REDEMPTION UNDEAD NIGHTMARE TAM TEŻ BYŁA WIELKA STOPA I MÓWIŁA PRAWIE TO SAMO CO W GTA 5

31.01.2017 19:23
odpowiedz
1 odpowiedź
Szogunowsky
1
Junior

czy na takim kompie uciągnie gta5? :
Procesor : intel core i7-4770 3.40 Ghz
Karta graficzna Nvidia geforce gtx 750 ( 1 gb gddr5)
Ram: 4 gb

25.03.2017 20:53
odpowiedz
barteq1014
1
Junior

Czy gta 5 pójdzie na:
Windows 10 home
16 gb ram
459 gb dysku
Procesor Intel(R) core i7-5500U CPU @ 2.40 GHz 2.40 GHz
System 64 bitowy procesor x64
Karta graficzna Nvidia gForce 950M
???? i jak pójdzie? na ilu fps

31.03.2017 04:24
1
odpowiedz
1 odpowiedź
yadin
92
Senator

Daliście poradnik do GTA V na stronę startową cztery lata po premierze?

08.04.2017 19:03
odpowiedz
LEGOmaniakCraft
1
Junior

Bardzo fajna gierka

25.07.2017 22:11
odpowiedz
tom3k1818
1
Junior

Procesor: Intel(R) Core(TM) i-3-6100 CPU @ 2.30GHz 2.30GHz
Ram: 4GB (Wolne miejsce 3,90)
Windows 10
64-bitowy system operacyjny
Karta Graficzna: Intel(R) HD Graphics 520
Jest jakaś szansa że GTA na tym pójdzie? Jeśli nie to opłaca się wymienić procesor i resztę?
Nie znam się na tych sprawach więc może jakoś pomożecie :)

29.07.2017 20:05
odpowiedz
4 odpowiedzi
LuckSky
1
Junior

Witam mam pytanko czy pójdzie mi GTA V na PC

Procek : ADM Athlon(tm) IIX@ 245 2.90GHz
Ram : 4
KArta graficzna Geforce GTX 750 Ti 2 GB Ram
Win 7 64 Bit

17.08.2017 16:56
odpowiedz
1 odpowiedź
daw19
1
Junior

Procesor Intel core i5-7400 3.00 Ghz
8GB
karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
bedzie działac na wysokich ? prosze o odp ;)

18.08.2017 00:09
odpowiedz
Danielos92
1
Junior

Czy pujdzie mi na tym gta 5
Msi gl 62 intel i5_6300HQ
NVIDIA GeForce GTX 950m 2gb ddr3
Ram ddr4 8gb

18.08.2017 00:11
odpowiedz
Danielos92
1
Junior

Fajny poradnik

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297754Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297753Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297752Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297751Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297750Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297749Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297748Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297747Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297746