Mapa GTA V - Radioaktywne odpady
Mapa GTA V - Radioaktywne odpady
Wymagane jest kupno tej nieruchomości, aby odblokować radioaktywne odpady.
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Radioaktywne odpady
Powiększ mapę

Radioaktywne odpady | Sekrety Poradnik GTA V

Nieruchomość – Wymagane jest kupno tej nieruchomości, aby odblokować radioaktywne odpady.

Legenda Mapa GTA V - Radioaktywne odpady

Odpady radioaktywne

Aby odblokować Radioaktywne odpady, najpierw będziesz musiał kupić nieruchomość, która oznaczona jest na mapce powyżej. Po zakupie na przystani pojawi się batyskaf, za którego pomocą będziesz przemieszczał się pod wodą.

Za każde odnalezione odpady otrzymasz wynagrodzenie w postaci dwudziestu trzech tysięcy dolarów, a za znalezienie wszystkich odpadów na twoje konto wpłynie dwieście pięćdziesiąt tysięcy.

Wygląd odpadów. - Radioaktywne odpady | Sekrety - GTA V - poradnik do gry
Wygląd odpadów.

Radioaktywne odpady mają wygląd żółtych beczek, na których widnieje znaczek Biohazard. Podobnie jak pozostałe znajdźki, mają one na sobie lekką poświatę, która znacznie ułatwia ich odnalezienie. Ponadto, będąc w batyskafie, będziesz miał do dyspozycji aplikację Trackify na swoim telefonie. Jest to radar, dzięki któremu będziesz mógł znaleźć dokładne lokacje wszystkich odpadów.