Etap 6 - Dark Dungeon (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
Etap 6 - Dark Dungeon
STATYSTYKI ETAPU:
Sekrety | 1 klejnot magii światła (Light Magic Gem) 2 klejnoty magii cienia (Shadow Magic Gem) 2 zwoje (Scroll) |
Nowe elementy wyposażenia | Brak |
Potwory | Gremlin Giant Spider |
Bossowie | Brak |
Krótkie podsumowanie | Podstawowym utrudnieniem w trakcie rozgrywania tego poziomu są wszechobecne ciemności. Musisz się więc dokładnie rozglądać i podążać zgodnie z opisem przejścia, gdyż w przeciwnym wypadku łatwo będzie pominąć jakiś sekret. Walki będą za to nieliczne i dość łatwe. |
PRZEPRAWA PRZEZ LOCHY
![]() | ![]() |
Zjeżdżaj na dół #1. Za chwilę będziesz musiał się rozbujać, biegając po ścianie na przemian w lewo i w prawo. Puść się gdy będziesz blisko oświetlonej przez grę lewej krawędzi, tak by do niej doskoczyć #2.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się w lewo. Po dotarciu na sam koniec zaczekaj aż główny bohater obejrzy się za siebie #1 i dopiero wtedy wciśnij przycisk skoku, dzięki czemu dotrzesz do wyżej położonej krawędzi. Nadal przemieszczaj się w lewo. Zatrzymaj się dopiero w miejscu, w którym gra podświetli nowy interaktywny zaczep #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z haka i zacznij bujać się na łańcuchu. Musisz puścić się w momencie gdy będziesz znajdował się możliwie jak najbliżej widocznego w oddali drugiego zaczepu #1. W powietrzu musisz oczywiście szybko wcisnąć prawy trigger, by złapać się o nowy zaczep. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to dolecisz do nowej krawędzi #2.
![]() | ![]() |
Tym razem przesuwaj się w prawo, wykonując niewielki skok przy jednym z wodospadów #1. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do nowego zaczepu #2. Chwyć się go z pomocą haka i zacznij zjeżdżać na dół.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się w momencie gdy gra ukaże znajdującą się za Twoimi plecami platformę. Odbij się od ściany z pomocą przycisku X lub Y #1, a następnie wciśnij w odpowiednim momencie przycisk A. Powinieneś bezpiecznie wylądować na skalnej półce #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się w lewo i wykonaj skok w stronę widocznej po lewej stronie nowej krawędzi #1. Po jej złapaniu przesuwaj się w lewo. Zatrzymaj się dopiero w momencie gdy znajdziesz się za nowym wodospadem #2. Podobnie jak wcześniej, zaczekaj aż główny bohater obejrzy się za siebie i wciśnij przycisk skoku.
![]() | ![]() |
Po tym jak chwycisz się nowej krawędzi ponownie przesuwaj się w lewo. Podążaj w tym właśnie kierunku, do momentu, w którym znajdziesz się pod nowym interaktywnym zaczepem #1. Skorzystaj z haka i zacznij powoli zjeżdżać na dół. Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, a konkretnie w miejscu, w którym będziesz po lewej stronie (za wodospadem) widział nową krawędź #2.
![]() | ![]() |
Musisz wykonać znaną Ci już akcję, a mianowicie odbić się od ściany (X lub Y) #1 i w odpowiednim momencie wykonać skok (A). Po tym jak główny bohater chwycił się krawędzi przesuń się w takie miejsce, w którym gra podświetli nowy interaktywny zaczep #2. Musisz oczywiście skorzystać teraz z haka.
![]() | ![]() |
Przed Tobą bardzo zbliżona akcja do jednej z poprzedniej akrobacji. Rozbujaj się i puść w momencie gdy będziesz znajdował się w najwyższym punkcie #1. W locie ponownie wciśnij prawy trigger, dzięki czemu użyjesz haka na nowym zaczepie #2. Zaczekaj aż główny bohater dotknie nogami ściany.
![]() | ![]() |
Podciągnij się troszkę i zacznij biegać po ścianie, wychylając gałkę analogową na przemian w lewo i w prawo. Puść się gdy będziesz w najwyższym lewym punkcie, a wylądujesz na małej półce z martwym rycerzem #1. Zbadaj jego ciało i zabierz Light Magic Gem (Klejnot magii światła). W celu opuszczenia tego miejsca podejdź kawałek w lewo i złap się o nowy interaktywny zaczep #2.
![]() | ![]() |
Powinieneś teraz wylądować na lepiej oświetlonej i większej skalnej półce #1. Skorzystaj ze słabo oświetlonego przejścia, a w kolejnej lokacji zbadaj obszar na lewo od schodów. Natrafisz tu na martwego sojusznika #2, który będzie miał przy sobie Scroll (Zwój).
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść po schodach na górę #1. Gra wyświetli tu krótki filmik przerywnikowy z udziałem ściganej dziewczyny #2. Jak zapewne zauważyłeś, w celu dotarcia do kolejnej lokacji konieczne będzie odnalezienie dwóch kamiennych run.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 2
- Etap 1 - Enchanted Forest (1) | Rozdział 2 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Enchanted Forest (2) | Rozdział 2 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Underground Caves (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Underground Caves (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Underground Caves (3) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Labyrinth Entrance (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Labyrinth Entrance (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Waterfalls of Agharta (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Waterfalls of Agharta (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Waterfalls of Agharta (3) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 5 - Agharta (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 5 - Agharta (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 6 - Dark Dungeon (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 6 - Dark Dungeon (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 7 - Sanctuary Entrance (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 7 - Sanctuary Entrance (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 8 - Sanctuary of Titans (1) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 8 - Sanctuary of Titans (2) | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Etap 9 - The Black Knight | Rozdział 2 | Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 2
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.