Etap 1 - Necromancer's Abyss (5) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
DOTARCIE NA SZCZYT GÓRY
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z nowo odblokowanego lustra #1. Zaczekaj oczywiście aż zostaniesz przeniesiony w inne miejsce. Po znalezieniu się w nowej lokacji zacznij od przystąpienia do sprintu i wykonania podwójnego skoku w stronę interaktywnej lewej krawędzi #2.
![]() | ![]() |
Musisz się teraz przesuwać na przemian w prawo i w górę #1, wykonując po drodze pojedynczy skok. Zatrzymaj się pod pokazanym na drugim screenie #2 interaktywnym zaczepem i skorzystaj w tym miejscu z haka.
![]() | ![]() |
Podciągaj się tak długo aż gra po lewej stronie uaktywni drugi interaktywny zaczep #1. Złap się go, nieznacznie podciągnij i zacznij biegać po ścianie, wychylając gałkę analogową na przemian w lewo i w prawo. Docelowo musisz doskoczyć do lewej półki #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę górnej części ekranu, wykonując podwójny skok w celu złapania się nowej interaktywnej krawędzi #1. Przeskocz teraz w lewo #2 i przemieszczaj się dalej w tym właśnie kierunku.
![]() | ![]() |
Po chwili zmuszony zostaniesz do wykonania kolejnego skoku, tym razem z zamiarem przedostania się na niewielką półkę #1. Przystąp tu do sprintu, wykonując podwójny skok w stronę lewej interaktywnej krawędzi #2. Podciągnij się, a znajdziesz się na kolejnej skalnej półce.
![]() | ![]() |
Wykonaj tu nowy podwójny skok i po złapaniu się krawędzi #1 przesuwaj w lewo. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, z którego będziesz mógł wykonać skok #2 w stronę lewej skalnej półki.
![]() | ![]() |
Ustaw się w miejscu, w którym gra w lewym górnym rogu ekranu uaktywni nowy zaczep #1 i skorzystaj z haka. Używaj teraz łańcucha i haka w celu doskakiwania i łapania się pokazanych na drugim screenie #2 dwóch kolejnych zaczepów.
![]() | ![]() |
Po złapaniu się trzeciego zaczepu rozbujaj się na łańcuchu i wykonaj skok w stronę lewej pionowej ściany. Złap się tu nowego zaczepu #1 i przemieszczaj ku górze. Przedostań się na niewielką półkę i wykonaj skok z rozbiegu w stronę lewego czerwonego portalu #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj się, bo od razu po skorzystaniu z portalu będziesz musiał w powietrzu wykonać drugi skok i złapać się pokazanego na pierwszym screenie #1 górnego interaktywnego zaczepu. Rozbujaj się teraz na łańcuchu w celu doskoczenia do drugiego czerwonego portalu #2.
![]() | ![]() |
Ponownie przygotuj się do szybko wciśnięcia prawego triggera, a to dlatego, że po skorzystaniu z portalu pojawisz się bezpośrednio pod nowym zaczepem #1. Możesz już skierować się ku górze celem dotarcia na nową półkę #2.
![]() | ![]() |
Wykonaj tu kilka standardowych skoków, docierając do miejsca, w którym nad Tobą uaktywniony zostanie kolejny interaktywny zaczep #1. Przedostań się na nową, znacznie większą półkę #2.
![]() | ![]() |
Przystąp tu do sprintu, wykonując podwójny skok w stronę sąsiedniej platformy #1. Możesz już ruszać dalej. Po chwili dotrzesz do nowego lustra #2, z którym należy oczywiście wejść w interakcję.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym miejscu zacznij kierować się na dół. Zaczekaj aż kamera zmieni swoją pozycję i wykonaj podwójny skok nad większą dziurą #1. Po drodze do wykonania będzie jeszcze jeden skok, przy czym na szczęście już mniej skomplikowany #2.
![]() | ![]() |
Musisz dotrzeć na sam dół. Odnajdziesz tu martwego sojusznika #1, a przy jego ciele Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia). Powróć teraz do miejsca, w które przeniesiony zostałeś przez lustro, pamiętając oczywiście o wykonaniu po drodze dwóch skoków. Skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu fontanny życia #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj w prawo. Najpierw wykonaj podwójny skok w stronę sąsiedniej platformy, a następnie w stronę górnej krawędzi #1. Przejdź po fragmencie zniszczonych schodów i ponownie użyj podwójnego skoku, tak by doskoczyć do nowej interaktywnej krawędzi #2.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się tu w prawo. Po chwili będziesz musiał doskoczyć do kolejnych interaktywnych elementów konstrukcji #1. Podciągnij się, zaczekaj aż bohater odchyli się za siebie #2 i wciśnij przycisk skoku.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na bardzo niewielkiej skalnej półce doskocz z pomocą podwójnego skoku do prawej krawędzi #1. Tu skieruj się w prawo. W pokazanym na drugim screenie miejscu #2 po raz ostatni wykonaj podwójny skok. Podciągnij się żeby znaleźć się na samej górze i zarazem zakończyć ten etap.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:

W celu zaliczenia wyzwania musisz w trakcie przechodzenia etapu zabić co najmniej 60 żniwiarzy (Reaper). Jako że przeciwnicy ci nie odradzają się musisz celowo wydłużyć czas trwania pojedynku z drugim nekromantą, który okazjonalnie będzie przyzywał na pole bitwy właśnie żniwiarzy (powyższy screen). Zauważ, że eliminowanie tych potworów będzie odbierało mu punkty zdrowia, tak więc nie zapomnij o NIE DOBIJANIU go w momencie gdy zostanie osłabiony i podświetlony. Zamiast tego pozwalaj mu na odnawianie części paska zdrowia i przyzywanie kolejnych żniwiarzy. Wykonuj te czynności tak długo aż zabijesz wymaganą liczbę potworów i dopiero wtedy pozbądź się bossa.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 11
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (3) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (4) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (5) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Dracolich (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Dracolich (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 11
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.