Etap 2 - The Crow Witch (2) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wylądujesz w nowym miejscu i wykonaj kilka kroków celem zainicjowania walki z aż trzema Swordmasterami #1. Podstawowym utrudnieniem tej bitwy jest podłoga. Zauważ mianowicie, że część z niej jest zalana. Musisz unikać ustawiania się w takich miejscach, gdyż przeciwnicy okazjonalnie będą stosowali ataki, które mogą zakończyć się porażeniem prądem #2.
![]() | ![]() |
Jeśli chodzi o walkę ze Swordmasterami, początkowo proponuję stosować potężne umiejętności o charakterze obszarowym #1, a dopiero po zlikwidowaniu jednego z trzech wrogów skupić się na wybranym przez siebie celu. Nie zapomnij wykorzystywać okazji do szybkiego dobijania oponentów #2, dzięki czemu wszystko pójdzie sprawniej.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie możesz zbadać widocznie w oddali schody #1. Kieruj się tu stopniowo w stronę wyższego piętra. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym na wyższym piętrze zobaczysz arkę #2. Niestety, będziesz się tam mógł dostać dopiero podczas powtórnego rozgrywania tego etapu, a konkretnie po zdobyciu serafinowych ramion (Seraph Shoulders), co ma miejsca pod koniec ósmego rozdziału gry.
![]() | ![]() |
Jeżeli masz już serafinowe ramiona, to zacznij od wykonania sprintu #1. Wciśnij przycisk skoku w pobliżu krawędzi, a następnie w powietrzu ponownie A w celu skorzystania z serafinowych ramion #2. Możesz już podejść do arki bractwa (Brotherhood Ark), której otwarcie doprowadzi do powiększenia limitu przenoszonych buteleczek z wodą święconą. Zeskocz na dół.
![]() | ![]() |
W celu kontynuowania wspinaczki zbadaj lewą część areny i zaczekaj aż gra zmieni ustawienie kamery, wskazując nowy interaktywny zaczep #1. Skorzystaj tu z haka i kieruj się ku górze. Po złapaniu się nowej krawędzi wykonaj skok w prawo i zatrzymaj się pod kolejnym zaczepem #2.
![]() | ![]() |
Musisz oczywiście ponownie użyć haka i przemieszczać się ku górze. Po złapaniu się krawędzi przesuń się w prawo, a dotrzesz do miejsca, w którym będziesz się mógł wspiąć na balkonik #1. Biegnij teraz w stronę dolnej części ekranu, a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się fontanna życia #2.
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się w przeciwną stronę, mijając po drodze miejsce gdzie wspiąłeś się na ten poziom. Docelowo musisz dotrzeć do wyjścia z wieży #1. Wykonaj tu dwie czynności, a mianowicie zregeneruj oba paski energii magicznej oraz zbadaj nowe ciało #2, dzięki czemu pozyskasz Life Gem (Klejnot życia).
![]() | ![]() |
Możesz już przystąpić do ostatniej dla tego etapu wspinaczki, korzystając z interaktywnych krawędzi po lewej stronie #1. Po złapaniu się najwyżej położonej krawędzi będziesz musiał przeskoczyć na lewą #2 w celu kontynuowania całego procesu.
![]() | ![]() |
W pewnym miejscu konieczne okaże się pokonanie narożnika #1, ale nie powinno Cię to jakoś znacząco zdezorientować. Podobny ruch, tyle że tym razem kierując się w prawą stronę, wykonasz już za kilka chwil. Po jego wykonaniu nadal przesuwaj się w prawo #2.
![]() | ![]() |
Po pokonaniu narożnika wspinaj się ku górze #1. Następnie skręć w lewo i ponownie zacznij kierować się w stronę szczytu wieży #2.
![]() | ![]() |
Na sam koniec będziesz się musiał chwycić nowego wystającego elementu, a następnie podciągnąć #1. Możesz już skierować się w stronę centralnej części dachu wieży #2 celem zainicjowania walki z bossem.
POJEDYNEK Z WIEDŹMĄ MALPHAS
![]() | ![]() |
Gra wyświetli oczywiście scenkę przerywnikową, z której dowiesz się, iż do pokonania jest przypominająca z wyglądu ogromnego kruka wiedźma Malphas #1. Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem proponuję w pierwszej kolejności zbadać cały dach wieży i zlokalizować ciało poległego sojusznika #2. Zbadaj je w celu zdobycia ostatniego sekretu tego etapu, którym będzie Scroll (Zwój).
![]() | ![]() |
Możemy się już zająć wiedźmą. Generalnie rzecz biorąc wszystko skupia się tu wokół "wypluwanych" przez bossa wielkich jaj #1 (po trzy w serii). Twoim zadaniem jest odrzucanie jaj w stronę wiedźmy i rządzi się to identycznymi regułami do walki z drugim tytanem. Musisz więc zaczekać aż dane jajo znajdzie się w pobliżu głównego bohatera, o czym zostaniesz poinformowany przez jego podświetlenie #2.
![]() | ![]() |
Szybko wciśnij prawy trigger w celu złapania jaja, a następnie wykonaj okrężny ruch lewą gałką analogową #1 w celu jego odrzucenia. Niestety, podobnie jak w przypadku scenek QTE z poprzednich walk z bossami, także i tym razem ruch analogiem będzie musiał być idealnie wykonany, gdyż w przeciwnym wypadku dane jajo się rozbije lub poleci w złą stronę. Jeżeli dobrze wymierzysz, to jajo uderzy w wiedźmę #2, odbierając jej nieco punktów zdrowia.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 4
- Etap 1 - Mountain Fortress (1) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (2) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (3) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (4) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Crow Witch (1) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Crow Witch (2) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Crow Witch (3) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 4
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.