Etap 1 - Necromancer's Abyss (4) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
LEWE LUSTRO
![]() | ![]() |
Jako że zbadałeś już obszar "za prawym lustrem", podejdź teraz do lewego lustra #1 i po wciśnięciu prawego triggera odczekaj aż zostaniesz przetransportowany w nowe miejsce. Po znalezieniu się na niewielkiej półce zignoruj chwilowo portal widoczny po prawej stronie. Zamiast tego pobiegnij w lewo, wykonując skok w stronę nowej interaktywnej krawędzi #2.
![]() | ![]() |
Przesuń się tu w lewo, zatrzymując się bezpośrednio NAD nowym czerwonym portalem #1. Puść się żeby zeskoczyć do portalu. Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad głównym bohaterem wciśnij prawy trigger, a to dlatego, że w okolicy znajduje się nowy interaktywny zaczep #2.
![]() | ![]() |
Powinieneś teraz bezpiecznie wylądować na niewielkiej półce #1. Do pokonania będą tu niestety kolejni żniwiarze #2. Koniecznie wykonuj częste uskoki, pomagając sobie wodą święconą i stosując silniejsze odmiany ataków obszarowych.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach zeskocz na niższą część tej platformy #1. Skieruj się w stronę przepaści, chwytając się nowej interaktywnej krawędzi #2.
![]() | ![]() |
Opuść się w celu złapania niższej krawędzi, a następnie przesuwaj w lewo, wykonując po drodze pojedynczy skok #1. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym bohater odchyli się za siebie #2. Oznacza to oczywiście konieczność wciśnięcia przycisku odpowiedzialnego za wykonanie skoku.
![]() | ![]() |
Po udanym skoku przemieszczaj się w lewo, a następnie w górę #1. Na koniec przesuń się w prawo. Musisz zawisnąć w miejscu, w którym gra za Twoimi plecami uaktywni nowy zaczep #2. Skorzystaj oczywiście w tym miejscu z haka.
![]() | ![]() |
Podciągaj się z użyciem łańcucha, a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będziesz się mógł wspiąć na wyższą półkę. Skorzystaj tu przede wszystkim z fontanny życia #1. Skieruj się teraz po schodach na górę i uderz mroczną rękawicą (przytrzymanie lewego triggera + Y) w przycisk zlokalizowany po lewej stronie #2.
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu krótkiej animacji skorzystaj ze znajdującego się w pobliżu lustra #1. Zauważ, że powróciłeś do lokacji z dwoma lustrami. Ponownie skorzystaj z lewego lustra #2, a to dlatego, że nie zbadałeś jeszcze jednej ścieżki.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż dotrzesz na znaną Ci już niewielką półkę. Przystąp do sprintu, wykonując skok w stronę zignorowanego wcześniej prawego czerwonego portalu #1. Założeniem kolejnej akcji jest wykonanie w powietrzu drugiego skoku celem złapania się pokazanego na drugim screenie #2 interaktywnego zaczepu.
![]() | ![]() |
Jeżeli skok Ci się nie uda, to wylądujesz na dolnej półce, gdzie do zlikwidowania byłaby grupka żniwiarzy #1 (skorzystaj z portalu w celu wydostania się z tego miejsca). Jeżeli natomiast pomyślnie złapałeś się wspomnianego wyżej zaczepu, to rozbujaj się na łańcuchu i wykonaj podwójny skok w stronę zlokalizowanej po prawej półki #2.
![]() | ![]() |
Po udanym lądowaniu możesz od razu skorzystać z lustra #1. Zauważ, że zostałeś przeniesiony w miejsce z nowym przyciskiem #2. Musisz go oczywiście w poznany już sposób uderzyć, czyli poprzez przytrzymanie lewego triggera oraz przycisku Y.
![]() | ![]() |
Z krótkiego filmiku dowiesz się o tym, że odblokowane zostało przejście w lokacji z dwoma lustrami #1. Skorzystaj z pobliskiego lustra #2 żeby się tam po raz ostatni już przenieść.
WALKA Z BOSSEM - NECROMANCER
![]() | ![]() |
Skorzystaj z nowo odblokowanego górnego przejścia, wchodząc w interakcję z pokazanym na pierwszym screenie #1 lustrem. Zostaniesz teraz przeniesiony na arenę, na której już wkrótce pojawi się drugi boss-nekromanta #2.
![]() | ![]() |
Jako że umiejętności bossa omówione zostały przy okazji poprzedniej bitwy, skupię się jedynie na przedstawieniu różnic. Drugi nekromanta dysponuje przede wszystkim możliwością wywołania swego rodzaju eksplozji podłoża. Odskakuj gdy tylko zauważysz ślady na ziemi #1, gdyż będą one po chwili eksplodowały #2.
![]() | ![]() |
Drugą różnicą jest możliwość przyzywania przez tego nekromantę nie tylko słabych zombiaków, ale również żniwiarzy #1. Zdecydowanie polecam korzystać wtedy z buteleczek z wodą święconą lub podejmować próby biegania po arenie, odczekując aż boss ponownie "wessie" przeciwników. Nieco większą rolę niż wcześniej odegra tu zapewne regeneracja zdrowia. Polecam korzystać z magii światła głównie podczas mało wymagających walk z zombiakami #2.
![]() | ![]() |
Musisz oczywiście walczyć do momentu, w którym boss zostanie podświetlony. Podbiegnij wtedy do nekromanty i wciśnij prawy trigger. Tym razem nie będziesz musiał zaliczać żadnych scenek QTE. Zamiast tego czekają Cię dwie próby siłowania się z bossem, wymagające rytmicznego wciskania pokazanych na ekranie przycisków #1 #2.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 11
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (3) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (4) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (5) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Dracolich (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Dracolich (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 11
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.