Etap 1 - The Three Towers (3) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się na prawy balkonik. Ustaw się w takim miejscu, z którego będziesz widział pierwszy interaktywny zaczep #1. Rozbujaj się i puść w momencie, gdy będziesz widział drugi zaczep #2. Musisz oczywiście szybko wcisnąć prawy trigger w celu skorzystania z haka.
![]() | ![]() |
To jeszcze nie koniec! W analogiczny sposób musisz złapać się trzeciego zaczepu, również puszczając się w momencie jego dostrzeżenia #1. Rozbujaj się i doskocz na niewielki balkonik #2. Radzę dobrze wymierzyć sobie ten skok, gdyż zmieniające się ujęcie kamery może Cię nieco zdezorientować.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu wejdź do nowego pomieszczenia i następnie skieruj się w lewo. Odszukaj leżący na ziemi fragment mechanizmu #1 i podejdź z nim w oznaczone przez grę miejsce #2. Niestety, próba skorzystania z gotowego mechanizmu zakończy się pojawieniem w tej okolicy wielkiego wilkołaka.
![]() | ![]() |
Przystąp do atakowania wilkołaka, pomagając sobie lepszymi umiejętnościami i magią #1. Jeżeli masz problemy z unikaniem ataków bestii na moście, to możesz się oczywiście wycofać do poprzedniej lokacji. Po wygranej bitwie ponownie podejdź do tego samego mechanizmu i wejdź z nim w interakcję #2. Musisz teraz zaliczyć kilka scenek QTE, co doprowadzi do podniesienia się kraty.
![]() | ![]() |
Ponownie wciśnij prawy trigger w celu zabrania odnalezionej wcześniej części mechanizmu. Udaj się z nią w prawo i zamontuj ją w mijanym niedawno urządzeniu #1. Także i tym razem do zaliczenia będzie kilka scenek QTE. Doprowadzi to podniesienia drugiej kraty. Możesz teraz udać się w dowolne spośród tych dwóch miejsc, ale dla porządku najpierw proponuję najpierw zbadać przejście, które odblokowało się tuż obok Ciebie #2.
![]() | ![]() |
Skręć tu w prawo i przystąp do wspinaczki, korzystając z oznaczanych przez grę krawędzi #1. Po drodze będziesz musiał skręcić w prawo i następnie kierować się ku górze. Po dotarciu do najwyższej krawędzi przesuwaj się ostrożnie w prawo, pokonując jeden z narożników wieży #2.
![]() | ![]() |
Wznów tu wspinaczkę, z czym nie powinno być większych problemów #1. Już za kilka chwil powinieneś dotrzeć na sam szczyt. Zbadaj tu otoczony zieloną poświatą artefakt #2, dzięki czemu pozyskasz pierwszą z trzech potrzebnych wróżek.
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić na dół. Zacznij się więc ostrożnie opuszczać #1. Jeżeli nie chcesz tracić tu zbyt dużo czasu, to możesz się całkiem puścić, a powinieneś wylądować na badanym już wcześniej balkoniku #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się w dół i następnie w lewo, korzystając z odblokowanego nieco wcześniej przejścia #1. Ustaw się przy krawędzi i zaczekaj aż gra ukaże Ci nowy interaktywny zaczep #2. Musisz oczywiście skorzystać w tym miejscu z haka.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu na niewielkiej półce skieruj się w lewo i odszukaj miejsce ponownego użycia haka #1. Złap się krawędzi. Na początek musisz przesuwać się w lewo, a następnie kierować ku górze #2.
![]() | ![]() |
Kolejne interaktywne półki pomocne we wspinaczce zlokalizowane są po Twojej prawej stronie #1. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym po raz kolejny konieczne okaże się skorzystanie z posiadanego haka #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na górę skieruj się w prawo i wykonaj ostatnie kroki #1 mające do celu dotarcie na sam szczyt wieży. Także i w tym przypadku musisz podejść do świecącego się artefaktu #2 i wejść z nim w interakcję. Do odnalezienia pozostała Ci już tylko jedna wróżka.
![]() | ![]() |
Zbadaj przy okazji cały szczyt wieży. Zeskocz na niższą półkę w pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1. Skieruj się w stronę dolnej części ekranu, a po chwili dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się martwy rycerz #2. Zbadaj jego ciało, dzięki czemu pozyskasz nowy sekret - Life Gem (Klejnot życia).
![]() | ![]() |
Powróć do artefaktu i ustaw się w takim miejscu, w którym gra ukaże Ci zejście z wieży #1. Zeskocz na dół, opuść się i skorzystaj z haka #2. Przemieszczaj się tu w dół.
![]() | ![]() |
Chwyć się w tym miejscu nowego haka #1, ALE nie opuszczaj się. Zamiast tego podciągnij się celem chwycenia się znajdującej w tym miejscu krawędzi. Przesuń się teraz w lewo #2.
![]() | ![]() |
Odszukaj miejsce, w którym będziesz się mógł podciągnąć #1. Zeskocz do zniszczonego pomieszczenia wieży i zbadaj znajdującego się tu ciało poległego sojusznika #2, dzięki czemu zdobędziesz Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia).
![]() | ![]() |
Powróć do interaktywnego zaczepu, użyj haka i opuszczaj się ostrożnie na dół #1. Po znalezieniu się na niewielkiej półce opuść się i po raz kolejny skorzystaj z haka #2, nadal kierując się na dół.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 3
- Etap 1 - The Three Towers (1) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (2) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (3) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (4) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Dark Lord of the Lycans (1) | Rozdział 3 | Castlevania
- Etap 2 - The Dark Lord of the Lycans (2) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania
- Rozdział 3
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.