Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (3)
Aktualizacja:
POZYSKANIE TRZECIEGO KLUCZA
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę dolnej części ekranu i następnie ponownie wybierz prawą ścieżkę #1. Po dotarciu do znanego Ci już narożnika skręć w lewo. Wrony siedzą na następnym w kolejności słupie #2. Wejdź w interakcję z kołem w celu ich przegonienia.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej. Po tym jak kamera zmieni swoją pozycję zbadaj obszar po lewej stronie, a w pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1 odnajdziesz martwego rycerza i Scroll (Zwój). Udaj się w stronę pobliskiego słupa, na którym siedzą wrony #2. Musisz tu oczywiście wejść w interakcję z kołem.
![]() | ![]() |
Po przegonieniu wron skieruj się w lewo i następnie skręć w dół. Uważaj, bo do zlikwidowania będzie tu nowa grupka mandragor #1. Po tym jak się ich pozbędziesz podejdź do podświetlonej przez grę lewej barykady #2. Musisz ją wyrwać w analogiczny sposób do poprzedniej, a więc po użyciu haka wychylać gałką analogową na przemian w górę i w dół.
![]() | ![]() |
Wejdź do nowego obszaru i zacznij od ustawienia się przy słupie, na którym siedzą wrony #1. Przegoń je dzięki wejściu w interakcję z kołem. Zbadaj teraz obszar po swojej lewej stronie, a odnajdziesz martwego sojusznika #2. Ma on przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła).
![]() | ![]() |
Ponownie przejdź przez bramę gdzie do niedawna znajdowała się zapora, a następnie skieruj się w stronę dolnej części ekranu. Skorzystaj ze znajdującej się tu fontanny energii magicznej #1. Podejdź teraz do pokazanego na drugim screenie słupa #2, na którym będą siedziały przegonione niedawno wrony. Wejdź po raz ostatni w interakcję z kołem.
![]() | ![]() |
Przygotuj się do stoczenia ostatniego trzeciego pojedynku ze strachem na wróble. Tym razem powinno być nieco łatwiej, gdyż możesz częściej korzystać z magii. Dobij potwora #1 i zabierz pozostawiony przez niego trzeci klucz - Key for the Music Box #2.
POWRÓT DO CHATKI BABY JAGI
![]() | ![]() |
Wykorzystaj wolną chwilę do zbadania stodoły zlokalizowanej za słupem, do którego przymocowany był ostatni strach na wróble. Po prawej stronie ukryte jest ciało martwego rycerza #1, którzy ma przy sobie Life Gem (Klejnot życia). Udaj się teraz w lewo #2.
![]() | ![]() |
W pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1 natrafisz na ostatniego już martwego kolegę, tym razem zdobywając Scroll (Zwój). Po dotarciu do miejsca walki z pierwszym strachem na wróble skręć w stronę dolnej części ekranu #2.
![]() | ![]() |
Biegnij cały czas w stronę dołu ekranu #1, a po kilkunastu sekundach dotrzesz do chatki Baby Jagi. Tu musisz podejść do worka #2. Wejście w interakcję z tym przedmiotem doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki i zakończenia tego etapu.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:
W celu zaliczenia wyzwania musisz w trakcie przechodzenia etapu przegonić kruki nie więcej niż 13 razy. Zadanie to uwzględnione zostało w powyższym opisie poziomu, zakładając wykonanie wszystkich czynności dokładnie w trzynastu ruchach.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow: Poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow: Rozdział 9
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (1)
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (3)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (1)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (3)
- Castlevania Lords of Shadow: The Music Box (1)
- Castlevania Lords of Shadow: The Music Box (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Rozdział 9
- Castlevania Lords of Shadow: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży
Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















