Etap 3 - Fire Cemetery (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
ROZWIĄZANIE ZAGADKI - FAZA 1
![]() | ![]() |
W celu odzyskania skradzionego ekwipunku będziesz musiał zniszczyć klatkę, w której schował się wspomniany potwór #1. Zniszczenie klatki odbędzie się poprzez naświetlenie jej trzech ścian i choć będziesz mógł tego dokonać w dowolnej kolejności, to proponuję podążać zgodnie ze wskazówkami przedstawionymi w poradniku. Zacznij od wykonania kilku kroków do przodu i odnalezienia martwego rycerza, który ma przy sobie Scroll (Zwój) #2.
![]() | ![]() |
Zanim zajmiesz się rozwiązywaniem zagadki, zwróć uwagę na panoszące się po okolicy zombiaki #1. Atakuj je tylko wtedy gdy będą ewidentnie Ci przeszkadzały, gdyż na miejsce pokonywanych potworów będą pojawiły się w kolejne. Na początek skieruj się w prawo i zbadaj obszar w dolnej części ekranu. Znajduje się tu kolejny martwy sojusznik, dzięki któremu pozyskasz Scroll (Zwój) #2.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz na północny-wschód i wsadź posiadany mroczny kryształ (Dark Crystal) w pokazany na pierwszym screenie slot #1. Zauważ, że doprowadziło to do podświetlenia pobliskiej ścieżki. Podejdź do najbliżej położonej statuy i obróć nią w celu nakierowania promienia na ścieżkę skąd przyszedłeś i zarazem na inną statuę #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się w lewo i podejdź do wspomnianej wyżej oświetlanej statuy #1. Musisz ją przepchnąć w prawo, przy czym nie jest do tego wymagana mroczna rękawica. Wyprowadzaj standardowe ataki, a statua będzie się stopniowo przesuwała. Zadbaj o to żeby zatrzymała się na prawym końcu nieoświetlonej ścieżki #2.
![]() | ![]() |
Zacznij teraz obracać statuą, którą przed chwilą przepychałeś. Promienie muszą mianowicie przelecieć przez wąską dziurę w skałach #1, oświetlając klatkę, w której ukrywa się czupakabra i częściowo ją niszcząc #2.
ROZWIĄZANIE ZAGADKI - FAZA 2
![]() | ![]() |
Powróć teraz do pierwszej statuy, którą obracałeś niedługo po włożeniu mrocznego kryształu do slotu #1. Tę statuę musisz teraz zacząć przepychać na północ #2, ponownie wyprowadzając jedynie standardowe ataki.
![]() | ![]() |
Zbadaj po drodze słabo oświetlony zaułek i zauważ, że pokonany rycerz #1 ma przy sobie sekret - Life Gem (Klejnot życia). Kontynuuj przepychanie statuy po oświetlonej ścieżce, zatrzymując ją w pokazanym na drugim screenie miejscu #2.
![]() | ![]() |
Jak się zapewne domyślasz, musisz teraz obrócić tą statuą, celując promieniem w klatkę, w której ukrywa się czupakabra #1. Krótka scenka poinformuję Cię o zniszczeniu jej kolejnej części #2.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 10
- Etap 1 - Titan Graveyard (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Titan Graveyard (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Titan Graveyard (3) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Fire Pinnacle | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (3) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Crematory Oven (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Crematory Oven (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 10
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.