Etap 1 - Mountain Fortress (3) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
DOTARCIE DO WIEŻY:
![]() | ![]() |
Nie zapomnij ponownie skorzystać z fontanny energii magicznej. Po uzupełnieniu jej zapasów skieruj się w prawo, przeskakując nad niewielką dziurą w murze #1. Kieruj się jedyną dostępną ścieżką i nie wystrasz się gdy w jednym z kolejnych korytarzy #2 główny bohater niespodziewanie wpadnie do niewielkiej dziury.
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz to miejsce zainteresuj się ciałem rycerza, gdyż zdobędziesz w ten sposób nowy Scroll (Zwój) #1. Dopiero teraz wyskocz z dziury i kontynuuj eksplorację fortecy. Skieruj się na sam koniec tego korytarza i ustaw się przy pokazanej na drugim screenie statule #2.
![]() | ![]() |
Przytrzymaj jednocześnie lewy trigger oraz X w celu popchnięcia statuy z użyciem mrocznej rękawicy #1. Przystąp do eksploracji niedostępnej wcześniej części fortecy, kierując się najpierw wgłąb ekranu, a następnie w prawo #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do nowej lokacji zbadaj ciało poległego kolegi, a odnajdziesz Light Magic Gem (Klejnot magii życia) #1. Dodatkowo możesz z pomocą opcji sprintu przedostać się na górną część murku w celu uzupełnienie zapasu posiadanych wróżek #2.
![]() | ![]() |
Powróć do miejsca, w którym przepychałeś statuę i teraz wybierz niezbadane jeszcze lewe przejście #1. Po kilkunastu sekundach powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym po prawej stronie odnajdziesz interaktywny mechanizm #2. Nie możesz niestety z niego skorzystać już teraz, gdyż potrzebny jest kołek (Stake) przyznawany za ukończenie drugiego etapu piątego rozdziału gry.
![]() | ![]() |
Po tym jak zdobędziesz kołek i przystąpisz do ponownego rozgrywania tego etapu skorzystaj z mechanizmu, zaliczając dobrze Ci znane scenki QTE #1. Zbadaj korytarz za podniesioną kratą, a odnajdziesz nową arkę bractwa (Brotherhood Ark) #2. Otwarcie arki doprowadzi do zwiększenia limitu transportowanych wróżek.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz w stronę lewej ścieżki #1. Po dotarciu do zawalonego przejścia zmuszony zostaniesz do skorzystania ze zlokalizowanej po prawej stronie interaktywnej krawędzi #2. Przedostań się w taki właśnie sposób na wyższą półkę.
![]() | ![]() |
Ustaw się teraz w pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1 i użyj haka na bardzo słabo widocznym interaktywnym zaczepie (lewy górny narożnik ekranu). Po wylądowaniu na średniej wielkości arenie przystąp do atakowania obecnych tu małych trolli #2.
![]() | ![]() |
Walcz z małymi trollami tak długo aż przedostanie się tu większy jaskiniowy troll #1. Skup wszystkie swoje ataki na tej właśnie bestii, atakując ją tak długo aż zostanie dostatecznie osłabiona #2. Możesz już dosiąść trolla i rozprawić się z mniejszymi stworkami biegającymi po okolicy.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 4
- Etap 1 - Mountain Fortress (1) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (2) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (3) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Mountain Fortress (4) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Crow Witch (1) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Crow Witch (2) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Crow Witch (3) | Rozdział 4 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 4
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.