Etap 1 - Castle Courtyard (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
Rozdział VI
Etap 1 - Castle Courtyard
STATYSTYKI ETAPU:
Sekrety | 1 klejnoty życia (Life Gem) 2 zwoje (Scroll) |
Nowe elementy wyposażenia | Brak |
Potwory | Skeleton Warrior Animated Armor Warg Vampire Warrior |
Bossowie | Brak |
Krótkie podsumowanie | Poziom ten wyróżnia się przede wszystkim stosunkowo dużą ilością walk. Wszystkie pojawiające się w trakcie jego rozgrywania bestie spotykałeś już w poprzednich rozdziałach gry, ale mimo wszystko będziesz musiał zachować ostrożność. Mowa tu przede wszystkim o dwóch wymagających potyczkach z udziałem ożywionych szkieletów. |
DOTARCIE NA DZIEDZINIEC ZAMKOWY
![]() | ![]() |
Etap ten rozpocznie się dokładnie w tym samym miejscu, w którym zakończył się poprzedni, a więc w pierwszej kolejności będziesz się musiał wydostać z ogromnej studni. Przesuwaj się po łańcuchu ku górze #1. Po tym jak główny bohater chwyci się krawędzi kieruj się w prawo #2.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj dopiero po tym jak znajdziesz się bezpośrednio pod nowym interaktywnym zaczepem #1. Ponownie kieruj się ku górze, a już po kilku chwilach będziesz się mógł wydostać ze studni #2.
![]() | ![]() |
Zacznij od skorzystania ze znajdującej się w tym miejscu fontanny zdrowia #1. Podejdź teraz do lewego muru, odszukaj interaktywne krawędzi i przystąp do wspinaczki #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na najwyższy poziom przesuń się nieznacznie w prawo i wykonaj skok nad ogrodzeniem #1. Możesz się już opuścić. Zauważ, że znalazłeś się na dziedzińcu. Spróbuj wejść w interakcję z centralnym mechanizmem #2, co niestety doprowadzi do pojawienia się w okolicy dwóch ożywionych zbroi.
![]() | ![]() |
Ze zbrojami walczyłeś stosunkowo niedawno temu, tak więc powinieneś jeszcze pamiętać jak się zachować. Gwoli przypomnienia, musisz w szczególności unikać wytwarzanych przez nie fal uderzeniowych #1 i polegać na możliwie jak najsilniejszych atakach wspieranych magią #2, wykorzystując to, że zbroje są powolne.
![]() | ![]() |
W przypadku każdej z bestii będziesz najpierw musiał doprowadzić do podświetlenia i oderwania tarczy #1, a następnie do podświetlenia całego przeciwnika i wykonania egzekucji (złapanie z pomocą haka, scenka QTE i rytmiczne wciskanie wyznaczonego przycisku) #2.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu obu zbroi ponownie podejdź do centralnego mechanizmu #1 i zalicz kilka scenek QTE. Zauważ, że doprowadziło to do otwarcia się dziury w posadzce #2, przez którą musisz wskoczyć. Jeżeli nie zdążysz, to na szczęście nic złego nie stanie, gdyż będziesz musiał jedynie ponownie użyć mechanizmu.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 6
- Etap 1 - Castle Courtyard (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Castle Courtyard (2) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Maze Gardens (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Maze Gardens (2) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Maze Gardens (3) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Castle Hall (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Castle Hall (2) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Castle Hall (3) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Refectory (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Refectory (2) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 6
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.