Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (2)
Aktualizacja:
POZYSKANIE DRUGIEGO KLUCZA
![]() | ![]() |
Podejdź do lewego słupa, na którym powinny siedzieć wrony #1. W dobrze poznany już sposób wejdź w interakcję z kołem i potrząśnij słupem. Zwróć uwagę na filmik, który pokaże Ci nowe stado wron #2. Pojawi się ono na wyższym poziomie, tak więc chwilowo nie musisz sobie nimi zaprzątać głowy.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz w prawo. Powinieneś zauważyć, że siedzą tu wrony, które do tej pory przeganiałeś #1. Wejdź w interakcję z kołem i ponownie je przegoń, w rezultacie czego powinny one powrócić na poprzedni słup #2. Bez obaw - wszystko przebiega zgodnie z planem.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz pokazaną na pierwszym screenie #1 górną ścieżkę. Uważaj, bo po dotarciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z dosyć liczną grupką mandragor #2.
![]() | ![]() |
Udaj się w prawo, a powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym znajduje się interaktywna zapora #1. Wciśnij prawy trigger w celu przystąpienia do nowej scenki. Musisz na przemian wychylać gałkę analogową w górę i w dół #2, dzięki czemu uda Ci się wyrwać wszystkie elementy blokady.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia. Zauważ, że dotarłeś do słupa z wronami, które widziałeś już wcześniej #1. Podejdź oczywiście do interaktywnego koła i w dobrze znany sposób je przegoń. Pozostań na chwilę w tym miejscu i zbadaj obszar po lewej stronie. Odnajdziesz tu rycerza #2, który będzie miał przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła).
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz w dół #1, ponownie odwiedzając miejsca, w których byłeś już przed chwilą. Po powrotu do lokacji, w której walczyłeś z pierwszym strachem na wróble wybierz pokazaną na drugim screenie prawą ścieżkę #2.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do narożnego słupa #1, rozprawiając się po drodze z nowymi mandragorami. Wejdź w interakcję z kołem w celu przegonienia wron. Udaj się teraz w stronę prawego górnego narożnika ekranu. Podejdź tu do nowego słupa, na którym siedzą wrony #2 i również wejdź w interakcję z kołem.
![]() | ![]() |
Ponownie skieruj się prosto. Wrony będą teraz siedziały na słupie, z którego przeganiałeś już wcześniej inne stado #1. Wejdź w interakcję z kołem celem przegonienia ptaków. Ponownie wybierz teraz górną ścieżkę #2.
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach dotrzesz do pokazanego na pierwszym screenie słupa #1, na którym będą siedziały wrony. Przegoń je poprzez wejście w interakcję z kołem, a zainicjujesz walkę z drugim strachem na wróble #2.
![]() | ![]() |
Pojedynek ten niczym się nie różni od poprzedniego, tak więc zapraszam do jego opisu po wskazówki odnośnie sposobu odniesienia zwycięstwa. Także i ta walka zakończy się koniecznością dobicia stracha na wróble #1. Po jej zakończeniu podnieś drugi klucz - Key for the Music Box #2.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow: Poradnik do gry
- Castlevania Lords of Shadow: Rozdział 9
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (1)
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Bones Forest (3)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (1)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Woes Moor (3)
- Castlevania Lords of Shadow: The Music Box (1)
- Castlevania Lords of Shadow: The Music Box (2)
- Castlevania Lords of Shadow: Rozdział 9
- Castlevania Lords of Shadow: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży
Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















