Etap 1 - Necromancer's Abyss (3) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
PRAWE LUSTRO
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności proponuję zbadać prawe lustro #1. Wejdź oczywiście w interakcję z tym przedmiotem i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany w nowe miejsce #2.
![]() | ![]() |
Na początek skieruj się w lewo. Wykonaj podwójny skok nad przepaścią #1, docierając tym samym do górnej półki (jeżeli wylądujesz na dolnej, to będziesz musiał doskoczyć do tej znajdującej się nad nią). Obróć się w prawo i tym razem wykonaj zwykły skok, mierząc w pokazany na drugim screenie czerwony portal #2.
![]() | ![]() |
Od razu po skorzystaniu z portalu wykonaj w powietrzu drugi skok i złap się pobliskiego interaktywnego zaczepu #1. Podciągnij się trochę do góry, a na lewej półce powinieneś dostrzec martwego rycerza. Zacznij od odbicia się od ściany #2.
![]() | ![]() |
Po odbiciu się od ściany wciśnij przycisk skoku, a powinieneś bezpiecznie wylądować na półce z martwym sojusznikiem. Zbadaj jego ciało, dzięki czemu pozyskasz Light Magic Gem (Klejnot magii światła) #1. Możesz już przejść przez lewy czerwony portal. Po znalezieniu się na dole wykonaj podwójny skok w prawo, dzięki czemu powrócisz do miejsca startu #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę pokazanego na pierwszym screenie prawego czerwonego portalu #1. Przygotuj się, bo po raz kolejny znajdziesz się w powietrzu. Szybko wykonaj podwójny skok, próbując dolecieć do znajdującej się po prawej stronie półki #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na półce będziesz oczywiście musiał skorzystać z nowego lustra #1. Zaczekaj aż przeniesie Cię ono w nowe miejsce. Znajdziesz się teraz na bardzo małej półce z czerwonym portalem #2. Przejdź przez ten portal w momencie gdy jedna z ruchomych platform znajdzie się na prawo od niego.
![]() | ![]() |
Zauważ, że wyrzucony zostałeś ponownie w powietrze. Pomóż sobie podwójnym skokiem #1 w celu poprawnego wylądowania na wspomnianej wyżej ruchomej platformie. Zaczekaj aż platforma dotrze do większej i nieruchomej półki #2, na którą będziesz oczywiście musiał przeskoczyć.
![]() | ![]() |
Możesz tu wykonać dwie czynności, a mianowicie otworzyć pojemnik z fragmentem mrocznego kryształu oraz zbadać ciało martwego rycerza #1. W tym drugim przypadku pozyskasz Scroll (Zwój). Ponownie wskocz teraz na TĘ SAMĄ ruchomą platformę #2, z pomocą której pierwotnie tu dotarłeś.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż ruchoma platforma dotrze w nowe miejsce i przeskocz na sąsiednią platformę #1. Ten obiekt z kolei przetransportuje Cię w miejsce, gdzie będziesz mógł doskoczyć do stabilnej i nieruchomej półki #2.
![]() | ![]() |
Opuść się tu w celu złapania się krawędzi #1. Przesuwaj się w prawo. Zatrzymaj się przy narożniku i wykonaj skok w stronę nowych krawędzi zlokalizowanych po prawej stronie #2.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się teraz na przemian w lewo i w górę. Zatrzymaj się w miejscu, w którym główny bohater odchyli się za siebie #1 i wciśnij przycisk skoku. Zauważ, że ruch ten będziesz musiał powtórzyć jeszcze kilka razy #2, doskakując do wyżej położonych krawędzi.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym będziesz się mógł wspiąć na niewielką półkę #1. Czeka Cię tu niestety nowa bitwa ze żniwiarzami #2. Z racji niewielkich rozmiarów pola walk jeszcze większą rolę niż zazwyczaj odgrywa konieczność stosowania silnych ataków obszarowych lub buteleczek z wodą święconą.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie skieruj się po schodach na górę #1, przeskakując nad zniszczonym fragmentem konstrukcji. Docelowo musisz dotrzeć do nowego lustra #2 i wcisnąć prawy trigger. Tradycyjnie już zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony w nowe miejsce.
![]() | ![]() |
W tej lokacji czeka Cię niestety jeszcze jedna potyczka ze żniwiarzami #1. Dobrą wiadomością są dość znaczne rozmiary pole walk, a złą to, że na Twojej drodze stanie większa liczba potworów. Nie zapomnij o pomaganiu sobie wodą święconą #2 i wykonywaniu częstych uskoków.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie podejdź do świecącego się przycisku i uderz go z użyciem umiejętności Earthquake Punch (przytrzymanie lewego triggera + Y) #1. Po obejrzeniu krótkiej scenki przejdź przez nowe lustro #2, a powrócisz do miejsca, w którym walczyłeś z pierwszym bossem i gdzie znajdują się oba lustra.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 11
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (3) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (4) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 1 - Necromancer's Abyss (5) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Dracolich (1) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Dracolich (2) | Rozdział 11 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 11
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.