Etap 1 - The Three Towers (2) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zauważ, że wróżki będą otaczały wybrane wilkołaki, chwilowo je ogłuszając #1. Warto oczywiście w pierwszej kolejności atakować ogłuszone bestie, gdyż nie będą one w stanie odpowiadać na Twoje ataki. Walcz tak długo aż gra wyświetli cut-scenkę #2. Dowiesz się, iż otrzymałeś pojemnik służący do łapania wróżek. Podobnie jak w przypadku fragmentów kryształu z jednego z poprzednich etapów, ważne będzie to żeby nie korzystać z usług odnajdywanych w dalszej części poziomu wróżek. Będą Ci one mianowicie potrzebne do odblokowania dostępu do bramy stanowiącej wyjście z tej lokacji.
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz to miejsce skieruj się w stronę prawej dolnej części ekranu. Odnajdziesz tu martwego rycerza #1, a przy nim nowy Scroll (Zwój). Dopiero teraz skorzystaj z odblokowanego niedawno przejścia. Po znalezieniu się w nowej lokacji zacznij od zbadania nowego ciała #2, tym razem zdobywając Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia).
![]() | ![]() |
Po prawej stronie znajduje się fontanna magicznej energii #1, z której warto oczywiście skorzystać. Zbadaj następnie lewą część tego pomieszczenia. Odnajdziesz tu interaktywny element. Wciśnij prawy trigger i następnie rytmicznie wciskaj wskazany przez grę przycisk na padzie #2, co pozwoli Ci na oderwanie fragmentu ściany.
![]() | ![]() |
Zauważ, że dzięki wykonanej przed chwilą akcji możesz przystąpić w tym miejscu do wspinaczki #1. Po znalezieniu się na samej górze wyjdź na zewnątrz. Skorzystaj tu z interaktywnego zaczepu #2 w celu przedostania się na sąsiednią półkę.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu odszukaj ciało poległego sojusznika #1, dzięki czemu wzbogacisz się o nowy Light Magic Gem (Klejnot magii światła). Powróć tą samą drogą do pomieszczenia z fontanną. Możesz już wejść na pobliską arenę. Tu musisz wejść w interakcję z centralnym mechanizmem #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że skorzystanie z mechanizmu doprowadziło do podniesienia widocznych w oddali krat #1. Pobiegnij tam i przygotuj się do zlikwidowania niewielkiej grupy słabych wilkołaków. Gra pokaże Ci teraz wielką bramę #2, do otwarcia której potrzebne będzie złapanie trzech wróżek.
ODNALEZIENIE WRÓŻEK POTRZEBNYCH DO OTWARCIA WIELKIEJ BRAMY
![]() | ![]() |
Na początek skieruj się w lewo #1. Po znalezieniu się w nowej lokacji w dalszym ciągu biegnij w tym samym kierunku. Docelowo musisz dotrzeć do mniejszego pomieszczenia, w którym pojawi się nowy Warg #2.
![]() | ![]() |
Jak można się łatwo domyślić, Twoim zadaniem będzie osłabić Warga, a następnie w doskonale znany sposób go dosiąść #1. Powróć teraz w okolice zamkniętej bramy. Zostaniesz tu zaatakowany przez grupkę niewielkich wilkołaków, które dość łatwo można wyeliminować #2.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie pozostań na grzbiecie Warga i zbadaj ignorowane do tej pory prawe przejście #1. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu skręć w lewo. Podążaj jedyną dostępną ścieżką aż dotrzecie do interaktywnych lian #2. Wciśnij przycisk A, dzięki czemu przedostaniesz się z pomocą Warga na wyższy poziom konstrukcji.
![]() | ![]() |
Nakieruj tu Warga na widoczne w oddali wyjście z budynku #1. Po znalezieniu się na kamiennym moście rozpędź bestię i nakaż jej żeby przeskoczyła nad zniszczonym fragmentem konstrukcji #2.
![]() | ![]() |
Przystąp tu do nowych walk i zauważ, że oprócz zwykłych przeciwników w okolicy pojawił się także wielki wilkołak #1. To właśnie na nim skup swoje ataki, wykorzystując fakt, iż dzięki dosiadanemu Wargowi nie będziesz ryzykował utraty energii życiowej. Po zakończonej bitwie koniecznie uzupełnij OBA paski energii magicznej dzięki kulom energii (nawet w niewielkim stopniu), a następnie uduś Warga, bo nie będzie Ci już potrzebny. Powróć teraz do wcześniej badanej lokacji, ponownie przeskakując nad zniszczonym fragmentem mostu #2.
![]() | ![]() |
Tu zbadaj ominięty przed kilkoma chwilami prawy balkonik #1. Na balkoniku odnajdziesz nowego martwego rycerza #2, a przy nim Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia). Możesz już stąd odejść. Jeżeli chcesz się za darmo wyleczyć, to wybierz lewy korytarz prowadzący do fontanny życia.
![]() | ![]() |
Powróć do miejsca, w którym stoczyłeś ostatnią bitwę i udusiłeś Warga. Skieruj się tu w prawo i wejdź w interakcję z mechanizmem służącym do podnoszenia krat #1. Musisz tu zaliczyć kilka scenek QTE, a więc wciskać dowolny przycisk na padzie we właściwych momentach. Skieruj się do wnętrza budynku (wykonaj pojedynczy skok). Gra wyświetli tu krótką cut-scenkę, informując jednocześnie o konieczności rozwiązania nowej zagadki #2.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu tym znajdują się trzy przyciski. Na początek podejdź do lewego przycisku, uaktywnij magię światła (LB) i go wciśnij #1. Wyłącz magię światła. Podejdź do środkowego przycisku, uaktywnij magię cienia (RB) i go wciśnij #2.
![]() | ![]() |
Podejdź szybko do prawego przycisku i nadal mając włączoną magię cienia go wciśnij #1. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to otrzymasz stosowną informację #2. Uwaga! Jeżeli nie dysponujesz energią magiczną, to musiałbyś najpierw zająć się dotarciem do trzeciej wróżki (zaczep po lewej stronie) lub powrócić na niższy poziom konstrukcji i skorzystać z mijanej o wiele wcześniej fontanny energii magicznej.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 3
- Etap 1 - The Three Towers (1) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (2) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (3) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - The Three Towers (4) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Dark Lord of the Lycans (1) | Rozdział 3 | Castlevania
- Etap 2 - The Dark Lord of the Lycans (2) | Rozdział 3 | Solucja Castlevania
- Rozdział 3
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.