Etap 2 - The Clockwork Tower (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wykonaj teraz skok w stronę zbliżonego pod względem wyglądu prawego balkoniku #1. Po chwili czeka Cię kolejny skok #2, który w tym konkretnym przypadku zakończy się złapaniem się krawędzi na prawej ścianie.
![]() | ![]() |
Opuść się i przesuwaj w prawo #1, docierając do miejsca, w którym bohater się odchyli, a Ty będziesz mógł wcisnąć przycisk skoku. Po wylądowaniu na nowym balkoniku skieruj się w prawo i wykonaj skok w stronę kolejnej platformy #2. Skorzystaj w tym miejscu z fontanny energii magicznej.
![]() | ![]() |
Podejdź do północnej ściany i chwyć się pierwszej krawędzi #1. Po raz kolejny musisz unikać wyładowań i tym razem będzie to znacznie trudniejsze. Poświęć chwilkę na zapamiętanie kolejności pojawiania się wyładowań. Przystąp do wspinaczki, zatrzymując się w pokazanym na drugim screenie miejscu #2.
![]() | ![]() |
Musisz zaczekać aż nad Tobą znikną wyładowania i DOPIERO WTEDY szybko przedostać się na samą górę (nie tylko o dwa poziomy wyżej!) #1. Przesuń się tu w lewo i zeskocz na niewielki balkonik #2.
![]() | ![]() |
Wykonaj teraz skok w stronę balkoniku zlokalizowanego po Twojej prawej stronie. Odnajdziesz tu nowego martwego rycerza #1, a przy jego ciele Life Gem (Klejnot życia). Powróć na lewy balkonik, zbliż się do krawędzi i skorzystaj tu z haka #2. Zacznij bujać się na łańcuchu.
![]() | ![]() |
Puść się w najwyższym lewym punkcie, dzięki czemu doskoczysz do znacznie większej platformy #1. Tu skieruj się w prawo i spróbuj wejść w interakcję z obrotowym mechanizmem #2. Doprowadzi to niestety do pojawienia się w okolicy znanej Ci już mechanicznej bestii (Mechanical Monstrosity), z którą będziesz musiał stoczyć nowy pojedynek.
WALKA Z BOSSEM - MECHANICAL MONSTROSITY
![]() | ![]() |
Z mechaniczną bestią walczyłeś niedawno temu, tak więc powinieneś pamiętać jeszcze o dwóch podstawowych atakach tego potwora, a więc o łapaniu kleszczami #1 i porażaniu prądem #2. W obu przypadkach wskazane jest ciągłe bieganie po planszy i wykonywanie częstych uników.
![]() | ![]() |
Mechaniczna bestia wzbogaciła się od ostatniego spotkania o jeden nowy atak, a mianowicie o wytwarzanie tarczy ochronnej z okolicznych przedmiotów #1 i ciskanie nimi w głównego bohatera #2. Na szczęście latające przedmioty możesz łatwo unikać dzięki sprawnemu wykonywaniu uskoków, a nawet jeżeli zostaniesz trafiony to i tak nie stracisz dużo punktów zdrowia.
![]() | ![]() |
Znaczącym ułatwieniem tego pojedynku jest to, że mechaniczny potwór nie będzie się mógł leczyć. Skup się na wyprowadzaniu silnych ataków #1. Musisz doprowadzić do wyczerpania niemal całego paska zdrowia bossa, dzięki czemu zostanie on podświetlony #2. Szybko podbiegnij do potwora i wciśnij prawy trigger.
![]() | ![]() |
Do zaliczenia będzie pięć scenek QTE - cztery szybkie uderzenia w okolice mechanicznej głowy #1 i jeden cios kończący całą bitwę #2.
![]() | ![]() |
Ponownie podejdź do obrotowego mechanizmu #1, dzięki któremu doprowadzisz do wysunięcia się metalowego elementu i podniesienia centralnej konstrukcji. Przejdź do metalowej belce w celu dotarcia do wspomnianej platformy #2, a etap to po chwili dobiegnie końca.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:
W celu zaliczenia wyzwania musisz przedostać się na szczyt wieży zegarowej w czasie krótszym niż pięć minut. Wymaga to oczywiście wykonywania bezbłędnych ruchów, tak więc dobrze jest ukończyć cały etap kilka razy żeby zapamiętać wszystkie trudniejsze miejsca. Nie zapomnij o możliwości przeskakiwania na sąsiednie trybiki wolno pracujących maszyn i postaraj się nie stracić zbyt dużo czasu na unikaniu pułapek związanych z elektrycznością.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 8
- Etap 1 - Outer Wall (1) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Outer Wall (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - The Clockwork Tower (1) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - The Clockwork Tower (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania
- Etap 3 - Olrox (1) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Olrox (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - The Throne Room (1) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - The Throne Room (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 8
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.