Etap 1 - Titan Graveyard (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Musisz wykonać podwójny skok, dzięki czemu dolecisz do wielkiej ręki tytana #1. Biegnij po ręce. Odbij się po znalezieniu się na palcach, wykonując podwójny skok #2 i mierząc w stronę widocznej w oddali większej wysepki.
![]() | ![]() |
Tu po raz pierwszy zauważysz, iż jednemu z truposzaków udało się wejść do trumny, przeistaczając się w znacznie silniejszego potwora - Creeping Coffin #1. Zanim zajmiesz się chodzącą trumną, proponuję rozprawić się z mniejszymi potworami. Chwyty wydają się być najlepszym rozwiązaniem #2, zwłaszcza że w trakcie wykonywania tych egzekucji nie będziesz atakowany.
![]() | ![]() |
Jeżeli chodzi o większego stwora, jest on stosunkowo powolny, przy czym może zadawać niemałe obrażenia. Uważaj także na silne uderzenia w ziemię. Trumnę możesz atakować w standardowy sposób #1, choć podobnie jak w przypadku zwykłych truposzaków skuteczne są buteleczki z wodą święconą #2. Do osłabienia jednej chodzącej trumny trzeba niestety użyć około trzech-czterech buteleczek.
![]() | ![]() |
Musisz walczyć tak długo aż potwór schowa się w trumnie, a ona sama zostanie podświetlona #1. SZYBKO podbiegnij do trumny i wciśnij prawy trigger. Musisz teraz wykonać egzekucję poprzez rytmiczne wciskanie wyznaczonego przycisku na padzie #2.
![]() | ![]() |
Dokładnie zbadaj miejsce, w którym znajdowała się trumna, a odnajdziesz pierwszą runę tytana (Titan's Rune) #1. Zanim jednak z niej skorzystasz skieruj się w lewo, biegnąc po kolejnej ręce tytana #2.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiej skalnej półki, na której będzie leżało ciało pokonanego sojusznika #1. Zbadaj je, a zdobędziesz Life Gem (Klejnot życia). Powróć do miejsca, w którym walczyłeś z chodzącą trumną i włóż pozyskaną niedawno runę do podświetlonego przez grę artefaktu #2. Doprowadzi to do wyświetlenia krótkiej cut-scenki obrazującej wysunięcie swego rodzaju mostu, prowadzącego do kolejnej lokacji.
ODNALEZIENIE I UŻYCIE DRUGIEJ RUNY TYTANA
![]() | ![]() |
Biegnij po przesuniętej przed chwilą ręce tytana #1. Po dotarciu do jej zniszczonej dłoni uaktywnij opcję sprintu i wykonaj podwójny skok w stronę widocznej poniżej wysepki #2.
![]() | ![]() |
Przed sobą powinieneś teraz widzieć znacznie mniejszą wysepkę i do niej również musisz dotrzeć z pomocą opcji podwójnego skoku #1. Skieruj się teraz w prawo i wykonaj jeszcze jeden podwójny skok, lądując na wąskiej ścieżce #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się tu w prawo i zniszcz niewielką przeszkodę blokującą dalsze przejście #1. Idź dalej w prawo i przeskocz nad niewielką dziurą. Po drugiej stronie zainteresuj się pojemnikiem z buteleczkami z wodą święconą oraz martwym rycerzem #2. Poległy sojusznik ma przy sobie Scroll (Zwój).
![]() | ![]() |
Powróć w lewo i tym razem wybierz górną ścieżkę #1. W pokazanym na drugim screenie miejscu #2 musisz SKRĘCIĆ W PRAWO. Znajduje się tam praktycznie niewidoczna ścieżka, która prowadzi do jednej z ważniejszych lokacji tego etapu.
![]() | ![]() |
Zbliż się do niewielkiej areny #1. Przygotuj się tu do stoczenia nowej bitwy z potworami. Proponuję rozpocząć od zlikwidowania "zwykłych" truposzaków, wykorzystując do tego celu opcję chwytu #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że przebywają tu aż dwie chodzące trumny #1, a na dodatek z racji niewielkich rozmiarów areny dość trudno będzie się przemieszczać. Rozważ wykorzystanie wszystkich zebranych z pojemnika buteleczek z wodą święconą #2, tym bardziej, że po zakończeniu walk będziesz mógł bezproblemowo zdobyć kolejne.
![]() | ![]() |
Nie zapomnij o konieczności dobicia każdego potwora w momencie gdy gra podświetli trumnę #1. Ostatni z pokonanych wrogów pozostawi po sobie potrzebną do dalszej gry drugą runę tytana (Titan's Rune) #2.
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić tę lokację. Nie zapomnij o wspomnianym wyżej pojemniku z wodą święconą. Przedostań się teraz dzięki opcji podwójnego skoku na niewielką lewą wysepkę #1. Podejdź tu w lewo, przeskakując na niewiele większy skrawek lądu #2.
![]() | ![]() |
Przed Tobą ostatni jak na razie podwójny skok, który tym razem zakończy się wylądowaniem na znacznie większej wyspie #1. Skieruj się tu w stronę górnej części ekranu, a po tym jak kamera zmieni swoją pozycję rozejrzyj się za nowym poległym sojusznikiem #2. Zbadaj jego ciało, a zdobędziesz Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia).
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz w przeciwną stronę, poruszając się w pobliżu trujących oparów i wykonując po drodze jeden skok #1. Musisz dotrzeć do miejsca włożenia pozyskanej niedawno drugiej runy #2. Wykonanie tej czynności doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki, z której dowiesz się o utworzeniu mostu.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 10
- Etap 1 - Titan Graveyard (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Titan Graveyard (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Titan Graveyard (3) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Fire Pinnacle | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 3 - Fire Cemetery (3) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Crematory Oven (1) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 4 - Crematory Oven (2) | Rozdział 10 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Rozdział 10
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.