Etap 3 - Chromatic Observatory (3) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
Aktualizacja:
DOTARCIE DO MIEJSCA POBYTU LAURY
![]() | ![]() |
Po powrocie do centralnego pomieszczenia nie zapomnij o zregenerowaniu sił przed skorzystaniem z dźwigni. Schowaj zieloną soczewkę, dzięki czemu aktywne pozostaną dwie - czerwona i niebieska #1. Fioletowy promień odblokuje Ci wyjście z tej części zamku #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do nowej lokacji ponownie spotkasz Laurę #1, która nie będzie mogła pogodzić się z przegraną w grze szachowej i wyśle do ataku swoje "zabawki" (Deadly Toys). Już po przystąpieniu do walk zacznij biegać po niewielkiej planszy, gdyż potwory pomimo sporych rozmiarów będą dość zwinne. Unikaj ich standardowych ataków oraz dobrze znanych Ci uderzeń w ziemię #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli dysponujesz mrocznym kryształem, to możesz go teraz użyć do błyskawicznego rozprawienia się z zabawkami. W przeciwnym wypadku będziesz musiał przystąpić do ich atakowania #1. Walcz tak długo aż jedna z zabawek zacznie się "świecić" #2. NIE ATAKUJ jej dalej, gdyż jeżeli ją zabijesz, Laura szybko przywróci ją do pełni sił.
![]() | ![]() |
Podbiegnij do podświetlonego potwora i użyj haka. Przygotuj się do zaliczenia dwóch scenek QTE #1 #2, z czym nie powinno być jednak większego problemu.
![]() | ![]() |
Po zaliczeniu obu scenek będziesz musiał dodatkowo przystąpić do rytmicznego wciskania wyznaczonego przycisku na padzie #1, co pozwoli Ci na dobre pozbyć się potwora. Przystąp do atakowania dwóch pozostałych zabawek. Zauważ przy okazji, że część z nich wypuszcza znany Ci już czarny szlam #2. Stosuj atak Direct Heavy Combo lub zbliżony żeby się go pozbywać, a w przypadku złapania rytmicznie wciskaj wskazany przycisk na padzie.
![]() | ![]() |
Po pokonaniu ostatniej trzeciej zabawki #1 gra wyświetli nową cut-scenkę #2 z udziałem Laury oraz zmarłej małżonki głównego bohatera, kończąc jednocześnie ten etap i cały rozdział.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:

W celu zaliczenia wyzwania musisz pokonać dziesięć zabawek Laury (Deadly Toys) bez korzystania z haka. Generalnie chodzi tu o moment, w którym po dostatecznym osłabieniu danego potwora zostaje on przez grę podświetlany (powyższy screen). NIE KORZYSTAJ wtedy z haka, a po prostu wyprowadzaj standardowe ataki do momentu, w którym uda Ci się pokonać zabawkę.

Powinieneś teraz zauważyć, iż Laura doprowadziła do przywrócenia pokonanej zabawki do życia (powyższy screen), tak więc przez cały czas będziesz walczył z trzema bestiami. Musisz wykonywać opisane wcześniej kroki do momentu nabicia liczniku dziesięciu zwycięstw. Dopiero po zaliczeniu zadania przystąp do korzystania z haka, zmniejszając tym samym liczebność obecnych na polu bitwy potworów. Jeżeli masz problemy z utrzymaniem bohatera przy życiu, to polecam zabawę na najniższym poziomie trudności. Warto ponadto pamiętać o wykonywaniu serii celnych uderzeń i napełnianiu paska Combat Focus. Doprowadzi to do częstego wyrzucania kul energii, dzięki którym będziesz mógł utrzymywać energię życiową (magia światła) na bezpiecznym poziomie.
0
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
- Rozdział 7
- Etap 1 - Balcony (1) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 1 - Balcony (2) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania Lords of Shadow
- Etap 2 - Electric Laboratory (1) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
- Etap 2 - Electric Laboratory (2) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
- Etap 3 - Chromatic Observatory (1) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
- Etap 3 - Chromatic Observatory (2) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
- Etap 3 - Chromatic Observatory (3) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania
- Rozdział 7
- Castlevania: Lords of Shadow - poradnik do gry
Komentarze czytelników
juz_sam_nie_wiem Pretorianin
W sekcji z dodatkowymi przedmiotami jest błąd z ilością posiadanych przedmiotów, np. sztyletów można mieć od 5 do chyba 30, a nie do dziesięciu, podobnie jest z wodą święconą i z wróżkami.
Trial w etapie Oblivion Lake - jedyną dodatkową umiejętnością, która jest wymagana do ukończenia tego wyzwania jest posiadanie Dark Crystal. Nie potrzeba do tego sprintu, bo czas zaczyna biec dopiero do drugim uderzeniu golema ręką o lód (wtedy dopiero można się na niego wspinać). Zaraz po zakończeniu filmiku prezentującego bossa należy użyć Dark Crystal, dzięki czemu do zniszczenia każdej runy potrzebny będzie tylko jeden atak. Przemieszczać się po nim należy używając kierunek + skok (lewa gałka analogowa + A na X360). W momencie, gdy przechodzimy ten etap po raz drugi lub kolejny i nie ma już podpowiedzi kiedy należy wykonać odskoczenie od ręki potwora po zniszczeniu pierwszej pieczęci - należy to wykonać dopiero wtedy, gdy golem bierze zamach ręką na bohatera, nie zaś od razu po dotarciu do tego miejsca - w przeciwnym wypadku nie będzie gdzie już uciec i golem nas strąci. Gdy nie uda się wykonać misji w odpowiednim czasie nie należy jej kończyć, ponieważ wtedy Kryształ przepadnie, należy w miejscu, w którym się zawaliło przenieść się na mapę świta i rozpocząć etap od nowa.
Trial w etapie Enchanted Forest - najprościej go wykonać łapiąc goblina i wykonując egzekucje nacisnąć jednocześnie atak (X na X360) oraz kierunek na lewej gałce. Potworek pobiega przez chwilkę i następnie eksploduje, czasami zabijając też pozostałe gobliny.
Na początku poradnika jest też miejsce, gdzie wyrazy się powtarzają, ale nie chce mi się już szukać gdzie:P
czesiol Chorąży

Ja mam inną koncepcję na zdobycie triala w Oblivion Lake. Sprint do bossa, po czym sięgnąć po Demon Soul gdyż titan jest na to wrażliwy, podczas gdy ta "kobieta" atakuje schodzi znacznie więcej hp jak przy uderzeniach na zwykłych symbolach ;)
d.suchta Legionista
Mam pytanie.
Czy aby gra zaliczyła mi trofeum za przejście gry na palladynie to muszę, zacząć nową grę i ukończyć grę na tym poziomie trudności, czy wystarczy zmienić poziom trudności w menu i przejść każdy rozdział wymaksowaną postacią, która przeszedłem grę na poziomie trudności warrior ?
misio ssj Generał
Wystarczy zmienic poziom trudnosci ,a trofeum wpadnie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.