Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Zadania Hefajstosa

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść misję główną, która nazywa się Kimże jesteś? (Who Art Thou?). Jest to pierwsze zadanie związane z Hefajstosem.

Na samym początku musisz udać się do statuy Hefajstosa, która pozwoli ci na odblokowanie całego regionu.

Po udaniu się na sam szczyt statuy, następnym celem będzie zbadanie dźwięków dochodzących z jaskini - Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po udaniu się na sam szczyt statuy, następnym celem będzie zbadanie dźwięków dochodzących z jaskini.

Po dotarciu do środka, spotkasz zmechanizowanego Hefajstosa, który potrzebować będzie twojej pomocy - Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po dotarciu do środka, spotkasz zmechanizowanego Hefajstosa, który potrzebować będzie twojej pomocy. Poprosi cię on o znalezienie dwóch nowych dłoni.

W tym celu udaj się w kierunku nowych znaczników - Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W tym celu udaj się w kierunku nowych znaczników. Bliżej zachodniej części regionu ręka znajduje się blisko ruin i wody. Obszar ten jest strzeżony przez żołnierzy Tyfona. Możesz się z nimi rozprawić, jednakże lepiej skorzystać z umiejętności Fosfora, która sprawia, że stajesz się niewidzialny.

Dzięki temu niepostrzeżenie możesz ukraść dłoń i uciec z pola bitwy bez rozpoczęcia walki - Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dzięki temu niepostrzeżenie możesz ukraść dłoń i uciec z pola bitwy bez rozpoczęcia walki.

Ręka znajduje się w obszarze, które otoczone jest laserami - Immortals Fenyx Rising: Kimże jesteś? - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ręka znajduje się w obszarze, które otoczone jest laserami. Przejdź na drugą stronę, lub wskocz do środka, następnie podnieś dłoń i ucieknij ze strefy zadania. Zaatakować może cię kilka Harpii, jednak nie stanowią one żadnego zagrożenia. Teraz możesz wrócić do Hefajstosa i zwrócić mu dłonie. Gdy to zrobisz, ukończysz zadanie.