Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Eksploracja Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising przeczytasz więcej o sposobach eksploracji w grze. Ponadto dowiesz się, co można spotkać w świecie gry oraz na co uważać podczas eksplorowania.

Sposoby eksploracji

Eksplorować świat gry możesz na naprawdę wiele sposobów - Immortals Fenyx Rising: Eksploracja - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Eksplorować świat gry możesz na naprawdę wiele sposobów. Pierwszy, najbardziej oczywisty, to sposób eksploracji na pieszo. Jest to najwolniejszy, jednak najbardziej precyzyjny sposób, jeśli twoim celem jest zdobycie owoców, czy dostanie się do skrzyń. Postać może również się wspinać po stromych ścianach budynków czy gór. Jeśli chcesz, żeby postać szybciej się poruszała, możesz skorzystać ze sprintu, który jednak zabiera znaczną część wytrzymałości.

Kolejny sposób to podróżowanie za pomocą wierzchowca - Immortals Fenyx Rising: Eksploracja - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kolejny sposób to podróżowanie za pomocą wierzchowca. Aby z niego skorzystać, musisz najpierw okiełznać dane zwierzę, aby móc na niego wejść i podróżować o wiele szybciej. Wystarczy, że powoli się zakradniesz do zwierzęcia i wciśniesz przycisk odpowiadający za okiełznanie. Następnie możesz wybierać w ekwipunku pomiędzy swoimi wierzchowcami, który ma być tym głównym i pierwszym w kolejce do przyzwania. Wierzchowce są o wiele szybszym sposobem do poruszania się, jednak tylko w momencie, gdy chcesz skorzystać z nich na równym podłożu. Jeśli zeskoczą z dużych odległości, będziesz musiał je ponownie przyzwać. Jeśli zostaną zaatakowane, również na chwilę znikną.

Kolejny sposób to korzystanie ze swoich skrzydeł - Immortals Fenyx Rising: Eksploracja - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kolejny sposób to korzystanie ze swoich skrzydeł. Dzięki nim możesz pokonać znaczną odległość w krótkim czasie, pod warunkiem, że wdrapiesz się dość wysoko i zeskoczysz stamtąd, posiadając dużo wytrzymałości. Drzewko umiejętności pozwala również odblokować szybszy lot, która działa jak sprint, jednak nieznacznie szybciej wtedy opada twoja postać na dół. Sposób ten jest świetny do dostania się w trudno dostępne miejsca, zazwyczaj te, które są bardzo wysoko.

Co mogę znaleźć?

W Immortals Fenyx Rising można znaleźć bardzo wiele ciekawych miejsc i rzeczy, które przydadzą się w ulepszaniu swojej postaci - Immortals Fenyx Rising: Eksploracja - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W Immortals Fenyx Rising można znaleźć bardzo wiele ciekawych miejsc i rzeczy, które przydadzą się w ulepszaniu swojej postaci. Napotkasz wiele zagadek logicznych, za które dostaniesz nagrody, jeśli je rozwiążesz, skrzynie, które są mniej lub bardziej pilnowane i wiele więcej. Wyszczególnić należy:

  1. Ambrozję - Są to kryształy, które znajdziesz dosłownie wszędzie. Służą one do ulepszania twojego maksymalnego poziomu zdrowia.
  2. Skrzynie - Zawierają niekiedy bronie lub zbroje, skiny do nich, oraz odłamki adamantu, które potrzebne są do ulepszania ekwipunku, można w nich znaleźć również owoce i grzyby. Skrzynie mogą być niestrzeżone i po prostu sobie leżeć, mogą być strzeżone przez wrogie jednostki. Są również tzw. nocne skrzynie, które są strzeżone przez wielu wrogów, dostępne są tylko w nocy.
  3. Czeluść - Są to swego rodzaju dungeony, które nagradzają cię odłamkami adamantu oraz piorunami Zeusa, gdy tylko ukończysz całość.
  4. Mityczne wyzwania - Są to wyzwania które nagradzają cię najczęściej Obolami Charona gdy tylko je ukończysz. Jest ich kilka rodzajów, jak np. wyzwania Odyseusza, Wielkiej Liry, Nawigacji etc.
  5. Legendarne stworzenia - W niektórych regionach możesz natknąć się na te stworzenia, które pełnią rolę minibossów w grze. Ich pokonanie jest o wiele trudniejsze, jednak nagrody są również o wiele ciekawsze.
  6. Kryształy adamantu - Zazwyczaj gdy zobaczysz kryształ danego koloru, oznacza to, że możesz zyskać odłamki adamantu za jego zniszczenie. Jeśli jest to fioletowy kryształ, otrzymasz odłamki fioletowego adamantu.