Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść kolejną misję główną, która nazywa się Zamglony wzrok (Blurry Vision). Po wyjściu z Czeluści zaczniesz kolejne zadanie, które zaprowadzi cię do młodzieńca, który we wcześniejszych zadaniach uciekał przed wrogimi stworzeniami.

Twoim pierwszym zadaniem będzie dotarcie do świątyni Apolla. Znacznik na mapie wskaże ci drogę, udaj się właśnie tam.

Blisko świątyni znajdują się przeciwnicy, główne Gorgona oraz trzech żołnierzy - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Blisko świątyni znajdują się przeciwnicy, główne Gorgona oraz trzech żołnierzy. Musisz ich pokonać, aby ocalić nieznajomego przed nimi.

Spróbuj zakraść się do nich, aby wykonać skryty atak - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Spróbuj zakraść się do nich, aby wykonać skryty atak. Warto walczyć w tym wypadku toporem, gdyż przeciwników jest sporo, a Topór idealnie nadaje się do walki z dużymi grupami. Ponadto, dwóch żołnierzy posiada tarczę, przez co walka mieczem będzie utrudniona.

Następnie wejdź do środka świątyni - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wejdź do środka świątyni. Po prawej stronie znajduje się platforma z wizerunkiem żołnierza. Oznacza to, że musisz stanąć tam swoją postacią. Dzięki temu czerwona bariera zniknie. Strzel za pomocą strzały Apolla w pobliski płomień, dzięki czemu zapalisz swoją strzałę. Następnie kontroluj strzałę i traf w niezapaloną pochodnię.

Następne, po lewej stronie znajduje się ciężki blok, przesuń go na platformę i aktywuj przycisk - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następne, po lewej stronie znajduje się ciężki blok, przesuń go na platformę i aktywuj przycisk. Następnie udaj się na drugą stronę pomieszczenia, tam znajduje się wyrocznia. Po zakończeniu rozmowy z nim, wejdź do środka Czeluści.

Idąc dalej, aktywuj przycisk - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc dalej, aktywuj przycisk. Ustaw kamienny blok po lewej stronie, natomiast dwa brązowe bloki po prawej i idź dalej.

Następne zadanie będzie podobne, aktywuj przycisk, umieść drewnianą skrzynię po lewej stronie, natomiast ciężki blok przetransportuj na platformę po prawej stronie i idź dalej - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następne zadanie będzie podobne, aktywuj przycisk, umieść drewnianą skrzynię po lewej stronie, natomiast ciężki blok przetransportuj na platformę po prawej stronie i idź dalej.

Następny etap to walka z dwoma Gorgonami naraz - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następny etap to walka z dwoma Gorgonami naraz. Warto jest trzymać się blisko nich i atakować za pomocą topora tak, aby trafiać dwie naraz. Postępuj z nimi jak we wcześniejszych zadaniach. Ułatwić sprawę może to, że Gorgona strzelając w ciebie, może trafić drugą, zadając jej małe obrażenia i wyprowadzając z równowagi.

Idąc dalej, po lewej stronie znajduje się owoc, który odnowi twoje zdrowie - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc dalej, po lewej stronie znajduje się owoc, który odnowi twoje zdrowie. Następnie aktywuj przycisk, pojawią się dwa bloki. Ściągnij do siebie blok po lewej i umieść na platformie. Kolumna przesunie się w twoją stronę. Wskocz na nią. Zanim jednak pójdziesz dalej, wskocz na kolumnę po lewej stronie, na tą samą, na której znajdowała się drewniana skrzynia.

Właśnie tam znajduje się skrzynia - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Właśnie tam znajduje się skrzynia. Uważaj jednak, aby nie przeskoczyć platformy, gdyż spadniesz na sam dół i stracisz część zdrowia.

W skrzyni znajdować się będzie hełm, po założeniu go będziesz zadawał 10% więcej obrażeń za pomocą Topora - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W skrzyni znajdować się będzie hełm, po założeniu go będziesz zadawał 10% więcej obrażeń za pomocą Topora. Następnie wróć do wcześniejszej kolumny i idź dalej.

Teraz skorzystaj z bloku po prawej stronie i umieść go na platformie - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Teraz skorzystaj z bloku po prawej stronie i umieść go na platformie. Wskocz na kolumnę i czekaj, aż dojdzie z powrotem na drugą stronę.

Nieco dalej czeka cię zadanie z kulami - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Nieco dalej czeka cię zadanie z kulami. Po lewej stronie, kula znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu. Aby ją przemieścić na drugi koniec, skorzystaj z Siły Heraklesa.

Po prawej stronie znajduje się druga kula - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po prawej stronie znajduje się druga kula. Ją możesz potoczyć do miejsca widocznego na zdjęciu, aby odblokować dalszą drogę.

Na samym końcu znajdują się drzwi i dźwignia - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na samym końcu znajdują się drzwi i dźwignia. Pociągając za dźwignie, otworzysz drzwi. Po drugiej stronie znajduje się pierwszy boss, jest to Cyklop, zwany również Mikrusem Uroczym. Opis pokonania bossa znajduje się na osobnej stronie poradnika.

Po pokonaniu bossa, udaj się przed siebie - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu bossa, udaj się przed siebie. Tam znajdziesz dzban Eola, podnieś go, a następnie idź kawałek dalej, aby otrzymać kolejny Piorun Zeusa.

Twoim następnym zadaniem będzie ukończenie wyzwania konstelacji, aby zdobyć fragment skrzydeł - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim następnym zadaniem będzie ukończenie wyzwania konstelacji, aby zdobyć fragment skrzydeł. Głównym celem jest umieszczenie pereł na planszy tak, jak pokazuje to tablica przed tobą.

Tak powinien wyglądać efekt końcowy - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Tak powinien wyglądać efekt końcowy. Jednakże odblokowanie pereł wiąże się z kilkoma zagadkami do rozwiązania, gdyż większość z nich jest ciężko dostępna.

Jedną z pereł możesz znaleźć wchodząc po schodach na górę - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Jedną z pereł możesz znaleźć wchodząc po schodach na górę. Tam znajduje się dźwignia. Aktywując ją, ukaże ci się przed tobą czerwona bariera blokująca przejście, jednakże odblokujesz za nią drzwi, które prowadzą do pomieszczenia z perłą. Masz na to kilka sekund, dlatego po aktywacji dźwigni, po lewej stronie znajduje się kilka obiektów, wskocz na nie i przejdź górą, następne szybko zeskocz na dół i wejdź do pomieszczenia.

Wchodząc tam, umieść pierwszą perłę w specjalne miejsce widoczne na zdjęciu - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wchodząc tam, umieść pierwszą perłę w specjalne miejsce widoczne na zdjęciu. Otworzysz dzięki temu drzwi po prawej, tam znajduje się kolejna perła. Przenieś ją za pierwsze drzwi, dzięki którym znalazłeś się w tym pomieszczeniu, a następnie wyjmij perłę ze specjalnego miejsca i również wynieś ją z tego pomieszczenia. Następnie umieść je na planszy zgodnie z tym, co pokazuje tablica.

Przy dźwigni po prawej stronie, znajduje się kolejna perła, za czerwoną barierą - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Przy dźwigni po prawej stronie, znajduje się kolejna perła, za czerwoną barierą. Umieść swoją postać na platformie widocznej na zdjęciu, następnie poprowadź strzałę za pomocą Mocy Apolla w stronę odblokowanej pochodni po prawej stronie. Dzięki temu czerwona bariera zniknie. Ponownie umieść perłę na planszy.

Ostatnia perła znajduje się po prawej stronie, jednak na niższym piętrze - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatnia perła znajduje się po prawej stronie, jednak na niższym piętrze. Tam, znajdziesz zniszczoną ścianę, możesz ją całkowicie zniszczyć za pomocą Topora lub rzucając kamieniem. Wchodząc do środka, przesuń duży blok do przodu, aby perła spadła na dół i również ją przenieś na planszę. Gdy już umieścisz wszystkie perły na planszy, podejdź do czarnej dziury po lewej stronie, dzięki czemu zdobędziesz Obole Charona, które przydadzą się do ulepszenia, bądź odblokowania nowych umiejętności. Po krótkiej cutscence odblokujesz skrzydła.

Twoim ostatnim zadaniem będzie udanie się na samą górę obserwatorium, aby znaleźć nieznajomego mężczyznę - Immortals Fenyx Rising: Zamglony wzrok - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim ostatnim zadaniem będzie udanie się na samą górę obserwatorium, aby znaleźć nieznajomego mężczyznę. Tam znajdzie się również skrzynia, którą warto otworzyć. Po dotarciu do nieznajomego, nastąpi cutscenka, a po jej zakończeniu zaczniesz nowe zadanie.