Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Zadania Ateny

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść misję główną, która nazywa się Zajmij się bohaterską robotą! (Go Do Hero Things!). Jest to drugie zadanie związane z zadaniami Ateny.

Pierwszym krokiem do wykonania zadania będzie pójście do znacznika, który pojawi się na twoim kompasie.

Znacznik wskaże ci drogę do Steli Atalanty, podejdź do niej i odczytaj wszystko co się na niej znajduje za pomocą przycisku interakcji - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Znacznik wskaże ci drogę do Steli Atalanty, podejdź do niej i odczytaj wszystko co się na niej znajduje za pomocą przycisku interakcji. Uważaj jednak na okoliczne niedźwiedzie, gdyż podczas walki z nimi, nie będziesz mógł wejść w interakcję ze Stelą.

Po przeczytaniu, udaj się do następnego znacznika, który znajduje się kilka metrów od Steli - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po przeczytaniu, udaj się do następnego znacznika, który znajduje się kilka metrów od Steli. Twoim zadaniem będzie pokonanie dzika, który leży blisko misy z owocami granatu.

Następnie musisz ponownie znaleźć stelę, tym razem Achillesa - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie musisz ponownie znaleźć stelę, tym razem Achillesa. Zadanie jest proste, gdyż wymaga od ciebie pójścia do danego znacznika.

Później musisz naprawić rzeźbę Achillesa - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Później musisz naprawić rzeźbę Achillesa. Zanim jednak to zrobisz, zostaniesz zaatakowany przez kilku żołnierzy. Poradź sobie z nimi za pomocą topora.

Na samym środku lokacji, gdzie walczyłeś z żołnierzami, znajduje się stopa rzeźby Achillesa - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na samym środku lokacji, gdzie walczyłeś z żołnierzami, znajduje się stopa rzeźby Achillesa. Podnieś ją, następnie idź w górę do rzeźby i umieść stopę na właściwym miejscu. Następnie wejdź do środka czeluści, aby przejść próbę Achillesa.

Wchodząc do środka, znajdziesz się w pomieszczeniu, które przypomina arenę - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wchodząc do środka, znajdziesz się w pomieszczeniu, które przypomina arenę. W niej będziesz walczył z kilkoma falami wrogów. Pierwsza fala to kilku żołnierzy, druga to żołnierze z tarczami oraz harpia, a ostatnia, trzecia fala to cyklop oraz kilku żołnierzy.

Do walki możesz skorzystać z celów, które znajdują się po lewej i prawej stronie - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Do walki możesz skorzystać z celów, które znajdują się po lewej i prawej stronie. Aktywują one lasery oraz kolce.

Po pokonaniu przeciwników, zamiast podnosić Piorun Zeusa, udaj się na tyły - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwników, zamiast podnosić Piorun Zeusa, udaj się na tyły. Dzięki temu możesz odblokować skrzynię wykonując jedno proste zadanie.

Wystarczy poprowadzić strzałę Apolla przez pochodnie aby ją rozpalić, następnie trafić we wszystkie trzy cele, które odblokują pochodnię na samym końcu, w którą musisz trafić - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wystarczy poprowadzić strzałę Apolla przez pochodnie aby ją rozpalić, następnie trafić we wszystkie trzy cele, które odblokują pochodnię na samym końcu, w którą musisz trafić. Dzięki temu odblokujesz skrzynię, będziesz mógł również podnieść już Piorun Zeusa.

Następne zadanie związane jest z Odyseuszem - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następne zadanie związane jest z Odyseuszem. Udaj się do nowego znacznika, który zaprowadzi cię do steli Odyseusza.

Niedaleko rzeźby konia, na początku jego grzywy, znajduje się przycisk - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Niedaleko rzeźby konia, na początku jego grzywy, znajduje się przycisk. Po jego aktywacji, zaatakują cię trzej żołnierze. Będą mieli przewagę liczebną, więc atakuj obszarowo.

Następnie wejdź na sam szczyt grzywy, tam pojawi się drewniana łódka - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wejdź na sam szczyt grzywy, tam pojawi się drewniana łódka. Przerzuć ją na wyspę, która znajduje się na wprost ciebie. Uważaj jednak, gdyż na wyspie znajduje się Cyklop. Odstaw gdzieś z boku drewniany statek i rozpraw się z Cyklopem. Skorzystaj z okolicznych skał, aby szybko go pokonać.

Po pokonaniu Cyklopa, udaj się do rzeźby Odyseusza i umieść przed nim na specjalnym miejscu statek - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu Cyklopa, udaj się do rzeźby Odyseusza i umieść przed nim na specjalnym miejscu statek.

Twoim ostatnim miejscem do odwiedzenia będzie stela Heraklesa - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim ostatnim miejscem do odwiedzenia będzie stela Heraklesa. Udaj się do nowego znacznika, stela będzie pochłonięta czerwonym kamieniem, zniszcz go i wciśnij przycisk interakcji.

Na wprost, po prawej stronie znajduje się zagadka do rozwiązania, wystarczy, że podpalisz dwie nierozpalone pochodnie naprzeciwko ognia - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na wprost, po prawej stronie znajduje się zagadka do rozwiązania, wystarczy, że podpalisz dwie nierozpalone pochodnie naprzeciwko ognia. Po rozpaleniu pochodni, odblokujesz platformę, a gdy na niej ustaniesz, pojawią się dwie Gorgony. Pokonaj je, a potem idź w lewo.

Po lewej stronie znajduje się kolejna zagadka - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po lewej stronie znajduje się kolejna zagadka. Tym razem zniszcz czerwone kamienie i postaw coś lekkiego na platformie z symbolem pióra, a na drugiej platformie dwa bloki. Następnie wejdź na platformę XII.

Idąc wyżej, w stronę rzeźby Cerbera, natrafisz na kolejną łamigłówkę, po prostu zestrzel cele, które znajdują się przed tobą i wejdź na platformę VI - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc wyżej, w stronę rzeźby Cerbera, natrafisz na kolejną łamigłówkę, po prostu zestrzel cele, które znajdują się przed tobą i wejdź na platformę VI.

Na sam koniec wejdź do środka paszczy Cerbera, aby wejść do Czeluści - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na sam koniec wejdź do środka paszczy Cerbera, aby wejść do Czeluści.

W środku czeluści czeka na ciebie duże wyzwanie do pokonania, mianowicie boss, Pies Hadesa, legendarny Cerber - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W środku czeluści czeka na ciebie duże wyzwanie do pokonania, mianowicie boss, Pies Hadesa, legendarny Cerber. Opis walki z Cerberem znajdziesz na osobnej stronie poradnika.

Po pokonaniu Cerbera, zamiast podnosić od razu Piorun Zeusa, idź kawałek dalej, aby odblokować skrzynię - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu Cerbera, zamiast podnosić od razu Piorun Zeusa, idź kawałek dalej, aby odblokować skrzynię. W tym celu udaj się na koniec pomieszczenia i aktywuj przycisk.

Po aktywacji przycisku stworzysz drewnianą skrzynię, którą musisz przetransportować na drugi koniec pomieszczenia - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po aktywacji przycisku stworzysz drewnianą skrzynię, którą musisz przetransportować na drugi koniec pomieszczenia. Czekaj na dogodny moment i pędź do przody ze skrzynią. Trzymaj się bliżej środka i rusz do przodu, gdy kule zderzą się ze ścianą. Nie rób tego na raz, po przejściu jednego posągu cerbera, zatrzymaj się i poczekaj aż kule ponownie zostaną wystrzelone. Następnie połóż skrzynię na platformie, otwórz skrzynię z nagrodami i wróć do Piorunu Zeusa.

Po wyjściu z czeluści nastąpi cutscenka - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po wyjściu z czeluści nastąpi cutscenka. Po jej zakończeniu, udaj się do świątyni Ateny.

W świątyni, po lewej stronie znajdować się będą wielkie, złote drzwi - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W świątyni, po lewej stronie znajdować się będą wielkie, złote drzwi. Podejdź do nich i wejdź z nimi w interakcję. Dzięki temu porozmawiasz z wyrocznią.

Następnie pojawi się nowy znacznik, który zaprowadzi cię do Ateny - Immortals Fenyx Rising: Zajmij się bohaterską robotą! - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie pojawi się nowy znacznik, który zaprowadzi cię do Ateny. Jednakże na miejscu napotkasz dwa lwy, które będziesz musiał pokonać. Warto walczyć z nimi za pomocą topora, wykorzystuj ataki obszarowe, aby szybko je zgładzić. Gdy już to zrobisz, rozpocznie się cutscenka, a po jej zakończeniu misja również się zakończy.