Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść misję główną, która nazywa się Sprawa rodzinna (Family Emergency). Jest to przedostatnie zadanie główne.

Twoim głównym zadaniem będzie dostanie się na najwyższy punkt w regionie Zeusa. Sprawa może wydawać się prosta, jednakże samo wejście na szczyt góry jest bardzo trudne. Region ten jest znany z tego, że w wielu miejscach twoja wytrzymałość będzie diametralnie spadać ze względu na bardzo zimny klimat. Do tego regionu najłatwiej dostać się z Gaju Kleosa, wykonaj szybką podróż do najwyżej położonego punktu widokowego.

Zawsze próbuj iść drogą, która nie jest mocno ośnieżona - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zawsze próbuj iść drogą, która nie jest mocno ośnieżona. Nie kieruj się również w stronę, gdzie zobaczysz zorzę polarną, gdyż to właśnie tam twoja wytrzymałość bardzo szybko spadnie.

Idąc drogą w głąb regionu, napotkasz Cyklopa - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc drogą w głąb regionu, napotkasz Cyklopa. Możesz go pokonać, lub po prostu ominąć. Generalnie przeciwnicy tutaj są mocniejsi, więc jeśli nie ma takiej potrzeby, możesz zrezygnować z zabijania ich. Idź dalej dróżką przed siebie.

Po chwili napotkasz lokację, która jest oblodzona (jednakże nie wszędzie, widać również trochę wody) - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po chwili napotkasz lokację, która jest oblodzona (jednakże nie wszędzie, widać również trochę wody). Kieruj się w stronę małych obelisków, które płoną, one głównie wskazywać ci będą drogę. Idź przed siebie na samą górę.

Następnie po drodze napotkasz dwójkę cyklopów oraz skrzynię - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie po drodze napotkasz dwójkę cyklopów oraz skrzynię. Kawałek dalej droga się urywa. Wskocz na kolumnę, która znajduje się na środku, następnie przeskocz na drugą stronę.

Po drugiej stronie znajdziesz Kocioł Kirke - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdziesz Kocioł Kirke. Przy nim znajduje się droga w dół, idź właśnie tam cały czas przed siebie, następnie wespnij się w górę po ścianie i idź dalej, do miejsca widocznego na zdjęciu. Zapal dwie pochodnie obok za pomocą strzały Apolla.

Następnie wskocz do wody i zanurkuj, aby znaleźć się po drugiej stronie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wskocz do wody i zanurkuj, aby znaleźć się po drugiej stronie. Tam znajdziesz kilku przeciwników, możesz z nimi zawalczyć, lub ominąć ich i kierować się dalej na wprost.

Następnie skieruj się do rzeźby, która trzyma w ręce blok - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie skieruj się do rzeźby, która trzyma w ręce blok. Będziesz musiał wykonać zadanie, bez którego nie przejdziesz dalej. Najpierw weź blok w swoje ręce i idź w lewo.

Połóż blok na platformie, a następnie sam stań na drugiej platformie, dzięki czemu drzwi się otworzą - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Połóż blok na platformie, a następnie sam stań na drugiej platformie, dzięki czemu drzwi się otworzą. Szybko przebiegnij przez nie do środka.

Będąc w środku, aktywuj przełącznik, aby drzwi były otwarte - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Będąc w środku, aktywuj przełącznik, aby drzwi były otwarte. Następnie wnieś do środka blok. Ponadto, warto ściąć jedno z mniejszych drzew po lewej stronie, aby następnie zabrać je ze sobą do środka, gdyż będzie później potrzebne.

W środku, po lewej stronie na górze znajduje się ukryty blok - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W środku, po lewej stronie na górze znajduje się ukryty blok. Skocz w górę i skorzystaj z Siły Heraklesa, aby blok spadł na dół i wyłączył czerwoną barierę.

Następnie połóż kłodę na platformie z symbolem pióra - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie połóż kłodę na platformie z symbolem pióra. Ustań na platformie przeznaczonej dla twojej postaci. Dzięki temu czerwona bariera na górze zniknie.

Nie pozostaje nic innego jak wrzucenie dwóch bloków na górę, aby mogły wyłączyć czerwoną barierę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Nie pozostaje nic innego jak wrzucenie dwóch bloków na górę, aby mogły wyłączyć czerwoną barierę.

Gdy to się stanie, podnieś przedmiot, który był za barierą, a następnie podejdź do rzeźby od której wziąłeś blok - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy to się stanie, podnieś przedmiot, który był za barierą, a następnie podejdź do rzeźby od której wziąłeś blok. Umieść przedmiot w jego ręce.

Dzięki temu, droga, która była wcześniej niemożliwa do przejścia, ze względu na mróz, będzie teraz dostępna - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dzięki temu, droga, która była wcześniej niemożliwa do przejścia, ze względu na mróz, będzie teraz dostępna. Wszystkie pochodnie się zapalą. Podążaj właśnie tą drogą.

Następnie idź cały czas przed siebie, wędrując z paleniska do paleniska - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie idź cały czas przed siebie, wędrując z paleniska do paleniska. Kieruj się również w stronę podmuchów wiatru. Jeśli mróz zacznie atakować, kieruj się do ognia, aby zregenerować wytrzymałość.

Twoim aktualnym celem jest kierowanie się w górę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim aktualnym celem jest kierowanie się w górę. Podążaj w stronę złotych zabudowań.

Będąc na samym szczycie budynku, wejdź na platformę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Będąc na samym szczycie budynku, wejdź na platformę. Hefajstos rozpali ogień na jednym z budynków. Poleć właśnie w tamtą stronę i kieruj się przed siebie.

Idąc dalej, nie bój się spaść nieco w dół, przy zniszczonej drodze - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc dalej, nie bój się spaść nieco w dół, przy zniszczonej drodze. Skocz na dół i idź przed siebie.

Kawałek dalej, przeskakując na kolejne struktury, zobaczysz pochodnię - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kawałek dalej, przeskakując na kolejne struktury, zobaczysz pochodnię. Musisz udać się na drugą stronę. Problemem jest jednak mroźna pogoda.

Skorzystaj ze strzał Apolla i skieruj je na drugą stronę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Skorzystaj ze strzał Apolla i skieruj je na drugą stronę. Tam znajdują się nierozpalone pochodnie. Zapal je, aby nie mieć problemów z wytrzymałością. Następnie poleć na drugą stronę i kieruj się przed siebie.

Następnie leć przed siebie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie leć przed siebie. Wespnij się na górę i ponownie skorzystaj z pochodni, aby rozpalić kolejne. Następnie skieruj się w stronę podmuchu wiatru, na górę. Tam znajdziesz kolejny Kocioł Kirke.

Po prawej stronie od Kotła, znajduje się zniszczony most - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po prawej stronie od Kotła, znajduje się zniszczony most. Skieruj się w jego stronę i poleć na drugi koniec mostu.

Kawałek dalej napotkasz kolejnych wrogów, z którymi musisz zawalczyć - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kawałek dalej napotkasz kolejnych wrogów, z którymi musisz zawalczyć. Są oni łatwi do pokonania. Po pokonaniu ich, idź dalszą ścieżką. Kieruj się w stronę podmuchów wiatru, zaprowadzą cię tam gdzie należy, czyli na górę.

Idź przed siebie do momentu, aż znajdziesz się znowu przy zniszczonym moście - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idź przed siebie do momentu, aż znajdziesz się znowu przy zniszczonym moście. Leć w stronę podmuchów wiatru.

Dostając się na górę, napotkasz ludzkich żołnierzy, którzy walczyć będą z połączeniem Cerbera i Chimery - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dostając się na górę, napotkasz ludzkich żołnierzy, którzy walczyć będą z połączeniem Cerbera i Chimery. Pomóż im w walce z bestią. Uważaj na jej ognisty atak.

Znajdując się po raz kolejny przy zniszczonej drodze, skorzystaj z pochodni i skieruj strzałę Apolla na drugi koniec, aby podpalić inne pochodnie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Znajdując się po raz kolejny przy zniszczonej drodze, skorzystaj z pochodni i skieruj strzałę Apolla na drugi koniec, aby podpalić inne pochodnie. Następnie przeskakuj dalej, aż napotkasz przeciwników.

Po chwili zaatakują cię cztery bestie, które dobrze już znasz - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po chwili zaatakują cię cztery bestie, które dobrze już znasz. Wydawać się może, że walka z nimi jest ciężka, jednakże mają o wiele mniej punktów zdrowia od swoich standardowych wersji. Warto walczyć z nimi w grupie za pomocą topora, aby jak najszybciej ich ogłuszyć i pokonać. Po pokonaniu ich, kieruj się przed siebie, przeskakując przez zniszczony most i kierując się w górę.

Na górze jednakże znajduje się kilka harpii i niedźwiedź - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na górze jednakże znajduje się kilka harpii i niedźwiedź. Pokonaj ich i skieruj się w stronę podmuchów wiatru. Przeleć na drugą stronę. Tam znajdziesz kolejny Kocioł Kirke.

Przy Kotle znajduje się ściana ze złotymi obramowaniami, wejdź na nią i zacznij się wspinać na samą górę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Przy Kotle znajduje się ściana ze złotymi obramowaniami, wejdź na nią i zacznij się wspinać na samą górę.

Na górze napotkasz kolejnych wrogów, jednakże z nimi nie musisz walczyć - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na górze napotkasz kolejnych wrogów, jednakże z nimi nie musisz walczyć. Jeśli nie chcesz tego robić, skorzystaj z umiejętności Fosfora, aby stać się niewidzialnym i przejść na drugą stronę.

Idąc dalej przed siebie, napotkasz kolejne wyzwanie, które musisz ukończyć, aby zrobić postęp odnośnie zadania - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Idąc dalej przed siebie, napotkasz kolejne wyzwanie, które musisz ukończyć, aby zrobić postęp odnośnie zadania. Wystarczy, że wejdziesz na platformę i skorzystasz ze strzał Apolla.

Kieruj strzałą we wszystkie cele, aby je podpalić, a następnie skieruj ją w stronę wielkiego koła - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kieruj strzałą we wszystkie cele, aby je podpalić, a następnie skieruj ją w stronę wielkiego koła. Tam znajduje się palenisko, które musisz rozpalić.

Udaj się właśnie tam, aby kontynuować swoje zadanie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się właśnie tam, aby kontynuować swoje zadanie.

Kawałek dalej, przy płonącym kole, znajduje się dalsza droga - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kawałek dalej, przy płonącym kole, znajduje się dalsza droga. Możesz również wykonać wyzwanie w tym samym momencie, wykonując zadanie główne. Wejdź na platformę i jak najszybciej dostań się na samą górę.

Droga nie jest ciężka, po prostu skacz na coraz to wyższe wzniesienie, korzystaj również z palenisk, które znajdują się przy złotych budowlach - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Droga nie jest ciężka, po prostu skacz na coraz to wyższe wzniesienie, korzystaj również z palenisk, które znajdują się przy złotych budowlach.

Będąc na górze, jeśli zmieściłeś się w czasie, odbierz nagrodę, za którą dostaniesz Obole Charona, a następnie wejdź na platformę - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Będąc na górze, jeśli zmieściłeś się w czasie, odbierz nagrodę, za którą dostaniesz Obole Charona, a następnie wejdź na platformę. Hefajstos ponownie rozpali ogień i pomoże ci w dalszej przeprawie.

Nie pozostaje nic innego jak polecieć w stronę ognia a następnie udać się na szczyt - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Nie pozostaje nic innego jak polecieć w stronę ognia a następnie udać się na szczyt. Idź cały czas przed siebie, korzystając z podmuchów wiatru i skrzydeł Dedala.

Kolejne i zarazem ostatnie wyzwanie czeka na ciebie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kolejne i zarazem ostatnie wyzwanie czeka na ciebie. Twoim zadaniem będzie umieszczenie wszystkich pereł zgodnie z tym jak pokazuje tablica na górze. Najpierw udaj się w prawo, do małego oczka wodnego.

Na dnie oczka wodnego, znajduje się blok - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na dnie oczka wodnego, znajduje się blok. Wyciągnij go za pomocą Siły Heraklesa.

Blisko oczka wodnego, po lewej stronie znajduje się wejście, które ma złote ściany - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Blisko oczka wodnego, po lewej stronie znajduje się wejście, które ma złote ściany. Wejdź do środka i zostaw blok przed drzwiami. Ponadto, weź okoliczny większy kamień postaw go obok drzwi. Następnie wróć do oczka wodnego i zanurkuj, aby dostać się na drugą stronę.

Znajdziesz dzięki temu się w środku pomieszczenia - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Znajdziesz dzięki temu się w środku pomieszczenia. Wejdź na platformę, aby otworzyć drzwi, a następnie przeciągnij kamień i blok do środka.

Połóż kamień na jednej platformie, a blok na drugiej - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Połóż kamień na jednej platformie, a blok na drugiej. Drzwi, które blokują dostęp do perły zostaną otwarte. Weź perłę, ustań na platformie, rzuć perłę za drzwi, a następnie przepłyń na drugą stronę.

Teraz podejdź z przedmiotem do pomieszczeń obok centralnej tablicy, która pokazuje jak należy je umieścić - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Teraz podejdź z przedmiotem do pomieszczeń obok centralnej tablicy, która pokazuje jak należy je umieścić. Wchodząc na platformę, zrzuć perłę na dół. Musisz umieścić jeszcze jedną taką perłę, aby dezaktywować czerwone bariery. Pamiętaj, o aktywacji przycisku!

Druga z pereł znajduje się po lewej stronie, w jaskini - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Druga z pereł znajduje się po lewej stronie, w jaskini. Wejdź do środka i rozwiąż zagadkę.

Zagadka polega na tym, aby ułożyć kamienie na platformach - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zagadka polega na tym, aby ułożyć kamienie na platformach. Umieść cztery mniejsze kamienie po prawej, a jeden mniejszy i większy po lewej. Jeśli nadal platforma nie wskazuje, że ciężar jest odpowiedni, wejdź na platformę. Stamtąd skorzystaj z Siły Heraklesa, aby przywołać do siebie perłę.

Podobnie jak wcześniej udaj się z perłą do jeden z krat, ustań na platformie i potocz perłę w dół - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Podobnie jak wcześniej udaj się z perłą do jeden z krat, ustań na platformie i potocz perłę w dół. Następnie naciśnij przycisk, który odblokuje się w momencie, gdy perła znajdzie się na dole.

Po aktywacji wszystkich przycisków, 3 perły będą dostępne - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po aktywacji wszystkich przycisków, 3 perły będą dostępne. Umieść je na planszy po środku.

Ostatnia z pereł znajduje się przy oczku wodnym po prawej stronie, blisko miejsca przejęcia perły za pierwszym razem - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatnia z pereł znajduje się przy oczku wodnym po prawej stronie, blisko miejsca przejęcia perły za pierwszym razem.

Po umieszczeniu pereł na swoim miejscu, rozpalisz pochodnie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po umieszczeniu pereł na swoim miejscu, rozpalisz pochodnie. Udaj się w ich stronę na samą górę.

Udając się na sam szczyt, umieść swoją postać na platformie - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udając się na sam szczyt, umieść swoją postać na platformie. Skorzystaj z podmuchu wiatru, aby spotkać się z bossem, Ligyronem.

Gdy przejdziesz po skalistej ręce olbrzyma na arenę, rozpoczniesz cutscenkę, a po jej zakończeniu, zacznie się walka z Ligyronem - Immortals Fenyx Rising: Sprawa rodzinna - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy przejdziesz po skalistej ręce olbrzyma na arenę, rozpoczniesz cutscenkę, a po jej zakończeniu, zacznie się walka z Ligyronem. Opis walki z bossem znajdziesz na osobnej stronie poradnika. Po zakończeniu walki z Ligyronem, zakończysz również zadanie główne.