Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Zadania Aresa

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść misję główną, która nazywa się Szczęki Wojny (Jaws of War). Jest to pierwsze zadanie związane z Aresem.

Twoim pierwszym zadaniem będzie wdrapanie się na sam szczyt statuy Aresa, która znajduje się w regionie War's Den.

Gdy już odkryjesz cały region, twoim kolejnym zadaniem będzie spotkanie majestatycznego stworzenia, udaj się do nowego znacznika, który pokaże ci się na kompasie - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy już odkryjesz cały region, twoim kolejnym zadaniem będzie spotkanie majestatycznego stworzenia, udaj się do nowego znacznika, który pokaże ci się na kompasie.

Gdy dostaniesz się do wyznaczonego punktu, załączy się cutscenka, a po niej, zostaniesz zaatakowany przez żołnierzy Tyfona - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się do wyznaczonego punktu, załączy się cutscenka, a po niej, zostaniesz zaatakowany przez żołnierzy Tyfona. Pokonaj ich, następnie pogadaj z kogutem.

Kogut, a raczej Ares, poprosi cię o to, abyś odzyskał jego esencję, w tym celu udaj się do nowego znacznika na mapie, tam znajdziesz Czeluść, do której będziesz musiał wejść - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kogut, a raczej Ares, poprosi cię o to, abyś odzyskał jego esencję, w tym celu udaj się do nowego znacznika na mapie, tam znajdziesz Czeluść, do której będziesz musiał wejść.

Typową dla tego zadania trudnością będą latające kostki, widoczne na zdjęciu - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Typową dla tego zadania trudnością będą latające kostki, widoczne na zdjęciu. W momencie, gdy uderzysz lub strzelisz w kość, zacznie ona świecić się na fioletowo, dzięki czemu będzie unosić się nad ziemią.

Dzięki temu będziesz mógł przenosić takie obiekty - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dzięki temu będziesz mógł przenosić takie obiekty. Utwórz kostkę za pomocą przycisku, następnie uderz w nią i przestaw blisko ściany, abyś mógł na nią wskoczyć i dostać się dalej.

Kawałek dalej, w powietrzu zobaczysz kilka takich kostek - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kawałek dalej, w powietrzu zobaczysz kilka takich kostek. Połóż dwie z nich blisko ściany, aby dostać się do dalszej części Czeluści.

Następnie strzel w kostkę, przyciągnij ją do siebie i rzuć w ścianę, aby móc potem na nią wskoczyć i dostać się dalej - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie strzel w kostkę, przyciągnij ją do siebie i rzuć w ścianę, aby móc potem na nią wskoczyć i dostać się dalej.

Ostatni etap przed punktem kontrolnym, to dwie kości blokujące drogę, uderz je, aby zrobić lukę i przejść pod nimi - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni etap przed punktem kontrolnym, to dwie kości blokujące drogę, uderz je, aby zrobić lukę i przejść pod nimi.

Przy punkcie kontrolnym zauważysz 5 łańcuchów oraz rzeźbę potwora - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Przy punkcie kontrolnym zauważysz 5 łańcuchów oraz rzeźbę potwora. Musisz złamać 5 łańcuchów, aby uwolnić go. Na samym początku zniszcz czerwony kamień na wprost ciebie. Następnie udaj się w prawo.

Wskocz na kostki i idź przed siebie, aż znajdziesz się w punkcie kontrolnym - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wskocz na kostki i idź przed siebie, aż znajdziesz się w punkcie kontrolnym.

Po aktywacji przycisku, stworzysz 3 kostki, dwie duże i jedną małą - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po aktywacji przycisku, stworzysz 3 kostki, dwie duże i jedną małą. Uderz w nie a następnie zrób z nich coś na kształt mostu.

Rzucaj nimi nie za mocno, aby nie uciekły zbyt daleko - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Rzucaj nimi nie za mocno, aby nie uciekły zbyt daleko. Najlepiej będzie je obijać o siebie, aby nieco zwalniały i przesuwały się do przodu.

Kawałek dalej do wykonania będzie podobna czynność - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kawałek dalej do wykonania będzie podobna czynność. Po aktywacji przycisku stworzą się znowu trzy kostki.

Rzucaj nimi tak, aby dostać się na samą górę - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Rzucaj nimi tak, aby dostać się na samą górę. W razie problemów, korzystaj z Siły Heraklesa, aby móc je przywołać do siebie.

Ostatni etap zadania jest identyczny co poprzednie - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni etap zadania jest identyczny co poprzednie. Rzuć kostkami jak najdalej.

Jedyną różnicą w tym zadaniu jest to, że musisz jedną z kości umieścić na platformie - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Jedyną różnicą w tym zadaniu jest to, że musisz jedną z kości umieścić na platformie. Gdy to zrobisz, czerwona bariera zniknie.

Gdy wejdziesz do środka pomieszczenia, zniszcz czerwony kamień, który podtrzymuje łańcuch - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy wejdziesz do środka pomieszczenia, zniszcz czerwony kamień, który podtrzymuje łańcuch. Gdy to zrobisz, pozostaną ci 3 łańcuchy do zniszczenia.

Teraz idź w stronę łańcucha po prawej stronie, jednak bliżej środka - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Teraz idź w stronę łańcucha po prawej stronie, jednak bliżej środka.

Twoim zadaniem będzie przemieszczanie kul do specjalnych miejsc, jednakże często zobaczysz dziury, które musisz załatać kostkami - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim zadaniem będzie przemieszczanie kul do specjalnych miejsc, jednakże często zobaczysz dziury, które musisz załatać kostkami. Zanim aktywujesz przycisk, idź w stronę pierwszej dziury i skręć w prawo.

Tam znajduje się przycisk, aktywuj go i stwórz kostkę - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Tam znajduje się przycisk, aktywuj go i stwórz kostkę. Następnie połóż ją w miejscu, gdzie znajduje się dziura, aby kula mogła spokojnie się toczyć.

Następnie wróć do pierwszego przycisku, stworzy on kulę, która będzie spadać w dół, do dedykowanego dla niej miejsca - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wróć do pierwszego przycisku, stworzy on kulę, która będzie spadać w dół, do dedykowanego dla niej miejsca.

Gdy kula znajdzie się na swoim miejscu, stworzysz dalej kolejne kostki - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy kula znajdzie się na swoim miejscu, stworzysz dalej kolejne kostki. Przy checkpoincie, po prawej stronie znajduje się jednak skrzynia, poleć w jej stronę, aby zdobyć nagrody (patrz zdjęcie).

Wyżej znajdziesz przycisk, który po aktywacji tworzy dwie kule - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wyżej znajdziesz przycisk, który po aktywacji tworzy dwie kule. Możesz go aktywować, aby zobaczyć tor ich toczenia się.

Kostki musisz umieścić mniej więcej tak, jak na zdjęciu - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kostki musisz umieścić mniej więcej tak, jak na zdjęciu. Na wprost kuli musi stać duża kostka, aby blokowała ją przed upadkiem, następnie po lewej stronie również musi zostać użyta duża kostka, zakrywając dziurę. Po prawej stronie duża kostka blokująca dziurę, a po lewej, najbardziej oddalonej stronie, mała kość, która nie pozwoli kuli spaść w przepaść.

Finalnie dwie kule powinny być na swoim miejscu, dzięki czemu czerwona bariera zniknie - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Finalnie dwie kule powinny być na swoim miejscu, dzięki czemu czerwona bariera zniknie. Wejdź do środka i zniszcz czerwony kamień.

Następnie udaj się do kolejnego łańcucha, który znajduje się po lewej stronie bliżej środka - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie udaj się do kolejnego łańcucha, który znajduje się po lewej stronie bliżej środka.

Zagadka ta wiąże się z podmuchami wiatru - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zagadka ta wiąże się z podmuchami wiatru. Pamiętaj, że gdy kostka jest aktywna (uderzona), to wtedy działa na nią siła wiatru. Wciśnięcie przycisku stworzy kostkę, następnie uderz ją, aby mogła zostać poniesiona przez wiatr.

W miejscu, gdzie kostka nie będzie chciała lecieć dalej, uderz ją, aby spadła niżej, a potem aktywuj ją ponownie, dzięki czemu poleci dalej - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W miejscu, gdzie kostka nie będzie chciała lecieć dalej, uderz ją, aby spadła niżej, a potem aktywuj ją ponownie, dzięki czemu poleci dalej. Umieść kostkę na platformie.

Po umieszczeniu kostki na platformie, stworzysz przycisk - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po umieszczeniu kostki na platformie, stworzysz przycisk. Aktywuj go, aby ponownie stworzyć kostkę. Uderz w nią, aby poleciała dalej.

Przechwyć ją w tym momencie, aby poleciała dalej - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Przechwyć ją w tym momencie, aby poleciała dalej. Nie doskoczysz do niej, w tym celu wróć do kostki, którą położyłeś wcześniej na platformie i postępuj z nią podobnie.

Zamiast jednak ją puszczać, rzuć ją niżej, aby móc na nią wskoczyć - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zamiast jednak ją puszczać, rzuć ją niżej, aby móc na nią wskoczyć. Następnie wskocz na wcześniejszą kostkę.

Gdy będziesz na kości, rzuć nieużywaną w dalszą stronę - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy będziesz na kości, rzuć nieużywaną w dalszą stronę. Następnie przyzwij poprzednią, jednak zamiast wrzucać ją na podmuch wiatru, rzuć ją niżej, aby móc na nią wskoczyć i finalnie znaleźć się na samej górze. Potem przyzwij kostkę i puść ją przy wietrze. Dzięki temu powinna znaleźć się na platformie.

Po umieszczeniu kostki, aktywuj przycisk oraz kostkę - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po umieszczeniu kostki, aktywuj przycisk oraz kostkę. Za każdym razem będziesz musiał lecieć za kością i korzystać z Siły Heraklesa, aby zniżyć lub zwiększyć wysokość kostki.

Finalnie poleć za kostką, która lecieć będzie w stronę czerwonych drzwi - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Finalnie poleć za kostką, która lecieć będzie w stronę czerwonych drzwi. Tam, umieść kostkę na platformie, następnie wejdź do środka i zniszcz czerwony kamień.

Ostatni łańcuch do zerwania związany jest z walką z żołnierzami Tyfona - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni łańcuch do zerwania związany jest z walką z żołnierzami Tyfona. Tym razem kostki odgrywają rolę drugoplanową, jednakże warto z nich korzystać. Zrzucając je na nieświadomych wrogów, jesteś w stanie zabić ich od razu. Po zabiciu przeciwników, udaj się dalej, w tym celu skorzystaj z kostek, aby dostać się na górę.

Dalej, strzelaj w kostki, aby spadły na głowy przeciwników, dzięki czemu ułatwisz sobie przeprawę z nimi - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dalej, strzelaj w kostki, aby spadły na głowy przeciwników, dzięki czemu ułatwisz sobie przeprawę z nimi.

Wrogów jest naprawdę sporo, dlatego warto zrzucać na nich kostki, lub rzucać nimi w przeciwników - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wrogów jest naprawdę sporo, dlatego warto zrzucać na nich kostki, lub rzucać nimi w przeciwników. Gdy wyczyścisz lokację z wrogów, udaj się w stronę czerwonych drzwi. Zrób z kostek drogę na samą górę, a następnie połóż jedną z nich na platformie, która dezaktywuje czerwoną barierę.

Udaj się do środka i zniszcz ostatni łańcuch - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się do środka i zniszcz ostatni łańcuch. Teraz udaj się do rzeźby. Rozpoczniesz wtedy walkę z bossem, który nazywa się Wszechwidzący Kottos (Kottos the All-Seing). Opis walki z bossem znajdziesz na osobnej stronie poradnika.

Po pokonaniu Kottosa, udaj się po esencję Aresa - Immortals Fenyx Rising: Szczęki Wojny - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu Kottos'a, udaj się po esencję Aresa. Gdy już będziesz przy niej, załączy się cutscenka, a po jej zakończeniu, zakończysz również misję.