Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Skradanie Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się więcej na temat skradania oraz jakie daje możliwości.

Skradanie to nieodłączny element wielu gier, nie inaczej jest w Immortals Fenyx Rising. Skradanie jest bardzo przydatne, gdyż przeciwnicy mogą cię wykryć w dowolnym momencie. Świadczy o tym biały wskaźnik, który pojawia się w momencie, gdy wróg powoli cię dostrzega, gdy zaświeci się na czerwono, oznacza to, że twoja postać została wykryta.

Chować możesz się w krzakach, dzięki czemu twoja postać jest niewidoczna dla przeciwników - Immortals Fenyx Rising: Skradanie - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Chować możesz się w krzakach, dzięki czemu twoja postać jest niewidoczna dla przeciwników. Skradanie nie tylko pomaga w uniknięciu walki z wrogimi jednostkami, ale również pozwala na zakradnięcie się na tyły wroga, oraz zadanie mu ataku z ukrycia, która zabierze sporą część zdrowia przeciwnikowi. Pamiętaj jednak, że musisz posiadać do tego wykupioną umiejętność z drzewka. Dzięki skradaniu możesz również oswajać dzikie zwierzęta, dzięki czemu będziesz mógł je później wybierać jako swojego głównego wierzchowca.