Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Zadania Hefajstosa

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść misję główną, która nazywa się Gratka dla fanów (Fan Service). Jest to trzecie zadanie związane z Hefajstosem.

Twoim głównym zadaniem będzie przywrócenie do działania przewodów wentylacyjnych kuźni.

Udaj się do pierwszego znacznika - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się do pierwszego znacznika. Tam zobaczysz wielkie pomieszczenie, w którym znajdują się dwa roboty. Najpierw je pokonaj, a potem zniszcz czerwony kamień znajdujący się w środku.

Następnie odwróć się do tyłu, w stronę czerwonej bariery - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie odwróć się do tyłu, w stronę czerwonej bariery. Znajduje się tam łamigłówka do rozwiązania.

Cel na środku służy do tego, aby zmienić to, z której strony wiązka lasera się aktywuje, czy z lewej czy z prawej - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Cel na środku służy do tego, aby zmienić to, z której strony wiązka lasera się aktywuje, czy z lewej czy z prawej. Dlatego najpierw zacznij od prawej strony i przemieść duży blok na platformę. Ponadto skieruj inne bloki tak, aby blokowały drogę lasera.

Środkowy blok musi finalnie znaleźć się blisko czerwonej bariery - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Środkowy blok musi finalnie znaleźć się blisko czerwonej bariery. Blok po prawej stronie, gdy zostanie umieszczony na platformie, dezaktywuje barierę.

Następnie ustaw mały blok na platformie z symbolem pióra, a duży blok na platformie z symbolem kuźni - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie ustaw mały blok na platformie z symbolem pióra, a duży blok na platformie z symbolem kuźni. Po wszystkim podejdź do przełącznika i aktywuj go.

Włączenie drugiej wentylacji jest o wiele prostsze, gdyż wystarczy pokonać przeciwników, następnie zniszczyć czerwony kamień i aktywować przełącznik - Immortals Fenyx Rising: Gratka dla fanów - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Włączenie drugiej wentylacji jest o wiele prostsze, gdyż wystarczy pokonać przeciwników, następnie zniszczyć czerwony kamień i aktywować przełącznik. Po włączeniu dwóch wentylatorów, zakończysz zadanie.