Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising - Niszczycielskie Skały - Skrzynie
Immortals Fenyx Rising - Niszczycielskie Skały - Skrzynie
Powiększ mapę

Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Legenda Immortals Fenyx Rising - Niszczycielskie Skały - Skrzynie

Skrzynie

Strzeżone skrzynie

Nocne skrzynie

Epickie skrzynie

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising zamieszczona została mapa zawierająca lokalizację wszystkich skrzyń z podziałem na zwykłe, epickie, strzeżone oraz nocne, ulokowane w regionie Niszczycielskie Skały.

W tym regionie znajdziesz 7 zwykłych skrzyń, 2 strzeżone skrzynie, jedną nocną skrzynię oraz 13 epickich skrzyń. Zwykłe oferują najczęściej kryształy oraz owoce/grzyby, natomiast rzadsze skrzynie oferują nowe bronie i zbroje oraz skórki do broni czy pancerza.

Zwykła skrzynia - jaskinia z małą lirą [1]

Zwykła skrzynia znajduje się w jaskini blisko wody, w miejscu, w którym znajduje się również mała lira - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zwykła skrzynia znajduje się w jaskini blisko wody, w miejscu, w którym znajduje się również mała lira. Aby dostać się do skrzyni, należy odblokować 3 przełączniki, jeden z nich znajduje się przy bramie, drugi po drugiej stronie, skorzystać będziesz musiał z umiejętności nurkowania pod wodą, trzeci natomiast wokół klifu po prawej stronie.

Zwykła skrzynia - skała żółwia [2]

Skrzynia znajduje się w wodzie, przy zatopionym budynku. Skorzystaj z eliksirów wytrzymałości, aby nie zginąć pod wodą. Budynek ten zatopiony jest niedaleko skały przypominającej ogromnego żółwia.

Zwykła skrzynia - szczyt skały żółwia [3]

Skrzynia znajduje się na samym szczycie skały, która przypomina żółwia. Jeśli masz problem z dotarciem na sam szczyt, skorzystaj z eliksirów wytrzymałości.

Zwykła skrzynia - wrak statku [4]

Niedaleko lokacji z wodą, znajduje się wrak statku. Na jego szczycie znajduje się skrzynia.

Zwykła skrzynia - pęknięta ściana [5]

Lokacja ta znajduje się niedaleko miejsca, z którego zaczynałeś swoją przygodę z Immortals. Udaj się na południowy zachód, tam zobaczysz wrak statku. Na górze znajduje się jaskinia, do której wejście zablokowane jest przez rozkruszoną ścianę. Uderz w nią toporem i wejdź do środka.

Zwykła skrzynia - wioska kurczaków [6]

Lokacja ta znajduje się na południu regionu. Znajdziesz tam opuszczoną wioskę, która jest chroniona przez kurczaki. Pokonaj je, następnie udaj się do zniszczonego budynku, tam znajdziesz skrzynię.

Zwykła skrzynia - mała wyspa [7]

Skrzynia znajduje się na małej wyspie na południu Niszczycielskich Skał. Znajdziesz ją na wraku statku, który się tam znajduje.

Strzeżona skrzynia - fioletowi przeciwnicy [1]

Skrzynia ta jest strzeżona przez przeciwników o fioletowym zabarwieniu. Są oni bardzo trudni do pokonania, zwłaszcza na samym początku gry. Udaj się tutaj dopiero w momencie, gdy dostatecznie ulepszysz swoją główną postać, lub jeśli jesteś wprawiony w walce. Niemniej jednak za pokonanie ich otrzymasz w skrzyni nowy topór.

Strzeżona skrzynia - fioletowy Gryf [2]

Tego miejsca broni jeden z większych gryfów. Walka będzie odbywać się głównie w powietrzu, dlatego dobrze jest zainwestować w ataki powietrzne, lub parowanie.

Nocna skrzynia - wojownicy i harpie [1]

Nocna skrzynia jak sama nazwa wskazuje, dostępna jest tylko w nocy. Ta konkretna skrzynia strzeżona jest przez wojowników oraz harpie. Najlepiej rozprawić się szybko z wojownikami, a potem na spokojnie walczyć z harpiami w powietrzu.

Epicka skrzynia - świątynia [1]

Aby dostać się do środka świątyni i móc otworzyć skrzynię, należy najpierw znaleźć cztery kryształowe przełączniki - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Aby dostać się do środka świątyni i móc otworzyć skrzynię, należy najpierw znaleźć cztery kryształowe przełączniki. Pierwszy z nich znajduje się tuż przed samym wejściem do świątyni.

Po lewej stronie znajduje się statua, a przy niej, kilka kamieni - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po lewej stronie znajduje się statua, a przy niej, kilka kamieni. Podnieś kamień, a następnie rzuć nim w górę, blisko czerwonej bariery. Znajduje się tam zniszczona ściana, która blokuje dostęp do celu. Następnie strzel strzałą Apolla w cel, dzięki czemu czerwona bariera zniknie. W środku znajduje się 2 przełącznik.

Po prawej stronie świątyni, znajduje się wielkie drzewo, a na nim zablokowana pochodnia - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po prawej stronie świątyni, znajduje się wielkie drzewo, a na nim zablokowana pochodnia. Udaj się w stronę drzewa, tam znajduje się jaskinia. Wejdź do niej, następnie idź po schodach na górę i wskocz na dół przez dziurę w suficie.

Będąc tam na dole, skorzystaj z Siły Heraklesa, aby podnieść blok, następnie opuść go na przełączniku - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Będąc tam na dole, skorzystaj z Siły Heraklesa, aby podnieść blok, następnie opuść go na przełączniku. Czerwona bariera dzięki temu zniknie. Następnie strzel strzałą Apolla w pobliski ogień i poprowadź ją w stronę pochodni na drzewie. Gdy już to zrobisz, idź przed siebie i użyj przełącznika.

Ostatni przełącznik znajduje się po drugiej stronie świątyni - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni przełącznik znajduje się po drugiej stronie świątyni. Na górze niedaleko filarów znajduje się blok, weź i połóż go na przełączniku, który pokazuje pióro. Czerwona bariera powinna zniknąć. Gdy już to się stanie, wejdź do środka, następnie zanurkuj w wodzie, tam znajdziesz czwarty, ostatni przełącznik. Wróć teraz do początkowego miejsca świątyni.

W środku znajdować się będzie jeden z potężniejszych przeciwników, uważaj na jego ataki, oraz na pomoc pobliskich przeciwników - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W środku znajdować się będzie jeden z potężniejszych przeciwników, uważaj na jego ataki, oraz na pomoc pobliskich przeciwników. Dobrze jest atakować go toporem. Gdy już go pokonasz, w pomieszczeniu znajdziesz skrzynię oraz małą lirę. Skrzynia zawiera pancerz, Skin of the Levers.

Epicka skrzynia - owcza wioska [2]

Skrzynia znajduje się w jednym ze zniszczonych budynków - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Skrzynia znajduje się w jednym ze zniszczonych budynków. Aby odblokować skrzynię, musisz postawić dwie brakujące rzeźby owiec na platformach. Jedna z owiec znajduje się niedaleko na skale, druga zaś w pobliżu wieży spichlerza.

Epicka skrzynia - Minotaur [3]

W tym wypadku, nie ma zbyt trudnej do rozwiązania zagadki, wystarczy, że umieścisz zniszczony filar na platformie, aby odblokować skrzynię - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

W tym wypadku, nie ma zbyt trudnej do rozwiązania zagadki, wystarczy, że umieścisz zniszczony filar na platformie, aby odblokować skrzynię. Problemem jest jednak przeciwnik, przypominający Minotaura. Musisz go pokonać, najlepiej będzie zakraść się za jego plecy i wykonać atak z ukrycia. Wspomagaj się filarami, które zadają duże obrażenia, jeśli rzucisz nimi w przeciwnika.

Epicka skrzynia - rzeźba pod wodą [4]

Skrzynia znajduje się pod wodą, w miejscu, gdzie zobaczysz głowę rzeźby. Zanurkuj na dół, następnie w środku rzeźby, obok jego nóg, znajdziesz przełącznik. Użyj go, następnie otwórz skrzynię i wypłyń na powierzchnię.

Epicka skrzynia - losowa skrzynia [5]

Pojawienie tej skrzyni jest losowe, może się ona pojawić w innym miejscu. Zazwyczaj pojawia się po skonsumowaniu pewnej ilość granatów oraz po odbyciu szybkiej podróży do Siedziby Bogów.

Epicka skrzynia - szczyt obserwatorium [6]

Skrzynia znajduje się na samym szczycie obserwatorium - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Skrzynia znajduje się na samym szczycie obserwatorium. Nie potrzebujesz do tego zadania dużej ilości wytrzymałości, gdyż nie musisz się wspinać, wystarczy, że będziesz szedł ścieżką na górę. Otrzymasz nową zbroję.

Epicka skrzynia - trzy pióra [7]

Na niższym poziomie obserwatorium, znajdują się 3 przełączniki z symbolem pióra. Wystarczy, że położysz coś lekkiego na nie. Odblokujesz dzięki temu czerwoną barierę, wejdź następnie do środka i otwórz skrzynię. Otrzymasz dzięki temu nową maskę.

Epicka skrzynia - jaskinia [8]

Udaj się na najniższy poziom obserwatorium, blisko wody znajduje się jaskinia. Wejdź do środka, następnie zniszcz po prawej stronie ścianę toporem. Wejdź do środka, skorzystaj z podwójnego skoku, aby dostać się na górę, gdyż tam znajduje się dziura w suficie. Stamtąd przesuń blok w stronę dziury i ustaw blok na przełączniku, dzięki czemu odblokujesz skrzynię.

Epicka skrzynia - mityczne wyzwanie [9]

Na niższym poziomie obserwatorium, niedaleko mitycznego wyzwania, znajduje się zniszczona, złota ściana - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Niszczycielskie Skały) - mapa - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na niższym poziomie obserwatorium, niedaleko mitycznego wyzwania, znajduje się zniszczona, złota ściana. Uderz w nią toporem, lub ciśnij w jej stronę kamieniem i wejdź do środka. Tam, ustań na przełączniku, następnie skorzystaj ze strzały Apolla, traf w pochodnie uważając na kraty i pokieruj strzałę do kolejnej pochodni, która znajduje się w centrum obserwatorium. Gdy już to zrobisz, skrzynia będzie dostępna do otwarcia, a w niej nowy hełm.

Epicka skrzynia - podwodna jaskinia [10]

Udaj się do wskazanego miejsca na mapie, jaskinia znajduje się bardzo blisko wody. Przepłyń w stronę jaskini. Następnie zobaczysz blok z symbolem kuźni. Potrzebować będziesz dwóch bloków, jeden znajduje się pod wodą, skorzystaj z Siły Heraklesa i umieść blok na przełączniku. Drugi znajduje się przy niebieskich grzybach, za kratą. Ponownie skorzystaj z boskiej mocy Heraklesa. Zrzuć blok do dziury, następnie umieść dwa bloku na przełączniku. Dzięki temu skrzynia się odblokuje. W niej znajdziesz skin do pancerza.

Epicka skrzynia - wnętrze góry [11]

Skrzynia znajduje się we wnętrzu góry, aby się tam dostać, potrzebujesz skrzydeł Dedala oraz eliksirów wytrzymałości. Gdy będziesz w środku, znajdziesz przełącznik z symbolem kuźni. Ponownie będziesz musiał umieścić dwa bloki na przełącznik. Znajdują się one po lewej i prawej stronie. Po lewej jest ledwo widoczny, gdyż znajduje się na filarze, skorzystaj z Siły Heraklesa. Drugi po prawej stronie jest za zniszczoną ścianą, zniszcz ją za pomocą ataku toporem w locie i zrzuć na przełącznik. W skrzyni znajduje się skórka hełmu.

Epicka skrzynia - roztrzaskany statek [12]

Na jednej z gór znajduje się wrak statku z drewna. Do rozwiązania będzie zagadka, jednakże bardzo łatwo. Udaj się we wskazane miejsce, tam znajdziesz jeden z bloków. Umieść go na przełączniku o symbolu pióra i otwórz skrzynię. Zdobędziesz dzięki temu kolejną skórkę do hełmu.

Epicka skrzynia - wyzwanie Apolla [13]

Udaj się we wskazane miejsce, na szczyt góry. Gdy już tam będziesz, ustaw swoją postać na przełączniku o kształcie żołnierskiego hełmu. Twoim zadaniem będzie wystrzelenie strzały Apolla naprzeciw ciebie, w stronę celu do zestrzelenia. Problem w tym, że czerwona bariera to nieco utrudnia. Najpierw musisz poprowadzić strzałę niżej, a gdy wlecisz nią do środka, szybko skieruj ją ku górze i traf w cel. Pomocna okaże się tutaj umiejętność kontrolowania szybkością strzał Apolla.