Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising - Wojenna Grota - Skrzynie
Immortals Fenyx Rising - Wojenna Grota - Skrzynie
Powiększ mapę

Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Legenda Immortals Fenyx Rising - Wojenna Grota - Skrzynie

Skrzynie

Strzeżone skrzynie

Nocne skrzynie

Epickie skrzynie

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising zamieszczona została mapa zawierająca lokalizację wszystkich skrzyń z podziałem na zwykłe, epickie, strzeżone oraz nocne, ulokowane w regionie Wojenna Grota (War's Den).

W tym regionie znajdziesz 12 zwykłych skrzyń, 8 strzeżonych skrzyń, 2 nocne skrzynie oraz 17 epickich skrzyń. Zwykłe oferują najczęściej kryształy oraz owoce/grzyby, natomiast epickie skrzynie oferują nowe bronie i zbroje oraz skórki do broni czy pancerza.

Zwykła skrzynia - wyzwanie małej Liry [1]

Zwykła skrzynia znajduje się niedaleko wyzwania małej Liry. Aby móc dostać się do skrzyni, musisz wykonać wyzwanie małej Liry, które polega na zapaleniu w odpowiedniej kolejności pochodni. Pochodnie są po 3 w pionie i poziomie. Podpal najpierw dolną po lewej stronie, następne środkową po lewej. Potem prawą górną i prawą środkową. Dzięki temu czerwona bariera zniknie i będziesz mógł otworzyć skrzynie.

Zwykła skrzynia - szczyt wieży [2]

Zwykła skrzynia znajduje się na szczycie wieży. Wystarczy się na nią wdrapać i otworzyć skrzynię.

Zwykła skrzynia - głębiny jaskini [3]

Skrzynię znajdziesz niedaleko głębin, które posiadają charakterystyczny, czerwony dym na dnie. Musisz wskoczyć tam, następnie otworzyć skrzydła i polecieć do małej jaskini, właśnie tam znajduje się skrzynia.

Zwykła skrzynia - obozowisko [4]

Niedaleko obozowiska, blisko ściany, znajduje się kolejna skrzynia. Nie jest ona trudna do znalezienia, uważaj jednak na mogących się tam pojawić przeciwników.

Zwykła skrzynia - wyzwanie małej Liry [5]

Zdobycie tej skrzyni wymaga nieco więcej czasu i wysiłku, dlatego też opis zdobycia tej konkretnej skrzyni znajdziesz na osobnej stronie poradnika.

Zwykła skrzynia - wyzwanie małej Liry [6]

Ponownie skrzynia znajduje się przy wyzwaniu małej Liry - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ponownie skrzynia znajduje się przy wyzwaniu małej Liry. Twoim zadaniem będzie podpalenie trzech pochodni, które znajdują się za rzeźbami gigantów. Po podpaleniu ich, aktywuj 3 przyciski a następnie wejdź do środka, aby otworzyć skrzynię.

Zwykła skrzynia - zniszczony fort [7]

Skrzynia znajduje się w środku zniszczonego fortu. Wystarczy wdrapać się nieco wyżej i wejść do środka.

Zwykła skrzynia - zagadka w forcie [8]

Wejdź do środka fortu. Następnie skocz na obiekty po lewej stronie i wejdź na platformę. Za tobą zniknie czerwona bariera. Przywołaj do siebie blok. Zeskocz na dół, wejdź na platformę, potem rzuć blok w lewą stronę. Następnie przed wejściem znajduje się ściana, którą możesz zniszczyć. Zrób to, wespnij się na samą górę, zabierz blok i ponownie wejdź na platformę, aby rzucić blok, tym razem w prawą stronę. Po otwarciu bramy, wejdź do środka i otwórz skrzynię.

Zwykła skrzynia - szczyt fortu [9]

Skrzynia znajduje się na szczycie fortu, wystarczy się na niego wdrapać. Jeśli nie masz zbyt dużo wytrzymałości, wspomagaj się eliksirami.

Zwykła skrzynia - wnętrze fortu [10, 11, 12]

Trzy skrzynie znajdują się obok siebie, w tym samym pomieszczeniu. Jedna po lewej, druga po prawej, a trzecia za tronem. Dostęp do skrzyń będzie również dostępny w momencie, gdy będziesz wykonywał jedno z głównych zadań, spotykając tam swojego brata.

Strzeżona skrzynia - żołnierze [1]

Skrzynia ta pilnowana jest w głównej mierze przez dużą ilość żołnierzy. Ciężko będzie się do nic zakraść, dlatego najlepiej będzie korzystać z ataków obszarowych.

Strzeżona skrzynia - Minotaur [2]

Skrzynia broniona jest przez małą ilość żołnierzy oraz Minotaura, który jest największym zagrożeniem. Zajmij się najpierw żołnierzami, aby walczyć jeden na jednego z Minotaurem.

Strzeżona skrzynia - Cerber [3]

Ta skrzynia pilnowana jest przez Cerbera. Pokonanie go pozwoli ci na odblokowanie skrzyni.

Strzeżona skrzynia - Cerber z żołnierzami [4]

Skrzyni broni ponownie Cerber, teraz jedna jest wspierany przez grupę mniejszych żołnierzy. Najlepiej będzie wykonać skryty atak na Cerberze, a potem zająć się żołnierzami za pomocą topora i innych ataków obszarowych.

Strzeżona skrzynia - Harpie, Gorgony i Cerber [5]

Lokalizacja jest broniona przez wiele typów przeciwników. Znajdzie się tam Cerber, dwie Gorgony, kilka harpii a nawet jeden z większych żołnierzy. Najlepszą taktyką będzie zebranie wszystkich wrogów w jedno miejsca i atakowanie ich wszystkich za pomocą obszarowych ataków.

Strzeżona skrzynia - Minotaur z sześciorękim [6]

Minotaur broni dostępu do skrzyni wraz z przeciwnikiem posiadającym sześć rąk. Minotaur jest o wiele łatwiejszym przeciwnikiem do pokonana, dlatego najlepiej walczyć najpierw z nim, w głównej mierze w pojedynkę.

Strzeżona skrzynia - laserowa pułapka [7]

Skrzynie odblokujesz w momencie, gdy pokonasz wszystkich przeciwników na laserowej arenie. Znajduje się tam między innymi Sześcioręki oraz kilku żołnierzy, zarówno mniejszych jak i większych. Do walki warto mieć ulepszoną boską moc, która zadaje obrażenia obszarowe.

Strzeżona skrzynia - Sześcioręki, Minotaur i żołnierze [8]

Podobnie jak wcześniej, warto korzystać z boskich mocy, aby jak najszybciej pokonać przeciwników. Do tego możesz wykonać skryty atak na przeciwniku o sześciu rękach.

Nocna skrzynia - walka z zagadką [1]

Nocna skrzynia jak w poprzednich przypadkach, jest pilnowana przez przeciwników w nocy. Po pokonaniu ich, do rozwiązania jest jeszcze zagadka z platformami. Zacznij od lewej na dole, następnie idź w prawo do góry, zaznaczając dwie platformy, a na sam koniec w lewo do góry.

Nocna skrzynia - Sześcioręki [2]

Druga nocna skrzynia jest równie dobrze chroniona co poprzednia, gdyż pokonać będziesz musiał między innymi Cerbera, Sześciorękiego oraz żołnierzy. Jednakże w tym wypadku nie ma żadnej zagadki do rozwiązania.

Epicka skrzynia - jaskinie [1]

Udaj się do punktu wskazanego na mapie. Po prawej stronie, przy wodzie znajduje się mała jaskinia, wejdź do jej wnętrza. Następnie na ścianie zobaczysz symbole łuku oraz hełmu. Zacznij od platformy z symbolem hełmu, a potem podążaj w takim samym kierunki jak pokazują ci symbole łuku. Pamiętaj, żeby od platformy z hełmem, iść na samym początku o jedno pole wyżej. Po wykonaniu zagadki, aktywuj przełącznik.

Po lewej stronie znajduje się druga jaskinia. Wystarczy, że wskoczysz na górę przez dziurę, zrzucisz blok na platformę. Następnie sam ustaniesz na drugiej. Będąc tam, za pomocą Siły Heraklesa przyciągnij blok w miejsce drugiej platformy i zostaw go tam. Wykonaj unik w stronę laserów i włącz przełącznik. Teraz możesz otworzyć skrzynię.

Epicka skrzynia - zagadka z pochodniami [2]

Udając się do wskazanego miejsca, skorzystaj ze strzał Apolla, aby kontrolować je i zapalić pochodnie. Kieruj je w stronę laserów. Kolejność zapalenia ma znaczenie, dlatego zacznij od pochodni, która będzie najbliżej, po środku. Następnie skrajnie prawą, a na sam koniec pochodnie, która znajduje się najwyżej na środku. Dzięki temu dezaktywujesz lasery i wejdziesz do środka.

Epicka skrzynia - zamknięty budynek [3]

Jedyne co trzeba zrobić, to udać się do wskazanego punktu na mapie, a następnie po lewej i prawej stronie umieścić kamienie na platformach o symbolu pióra. Najlepiej wskoczyć wraz z kamieniem na platformę i dopiero wtedy go tam zostawić. Po umieszczeniu ich możesz otworzyć skrzynię.

Epicka skrzynia - wyzwanie czasowe [4]

Musisz udać się do znacznika, niedaleko skrzyni, znajdują się zatopione mury, a na jednym z nich, dźwignia. Aktywuj ją, a następnie szybko za pomocą lotu udaj się do podmuchu wiatru. Gdy tam będziesz, aktywuj podwójny skok i skrzydła, aby polecieć do skrzyni i ją otworzyć.

Epicka skrzynia - rzut blokiem [5]

Gdy będziesz na miejscu, zniszcz za pomocą Topora ścianę, za ścianą znajdziesz dwa bloki. Następnie podnieś jeden z nich i udaj się na platformę. Czerwona bariera zniknie naprzeciwko ciebie, to właśnie tam musisz dorzucić blok. Warto naładować mocno rzut i ustawić celownik wysoko, aby blok doleciał. Gdy ci się to uda, poleć po skrzynię.

Epicka skrzynia - labirynt za zamkniętymi ścianami [6]

Aby odblokować skrzynię, musisz korzystać z Siły Heraklesa, aby przemieszczać bloki na platformy z symbolem pióra. Musisz również ciągle się przemieszczać, z jednej strony, na drugą, aby móc widzieć bloki przez kraty. Gdy poprowadzisz bloki i umieścisz je na platformach, czerwona bariera przy skrzyni zniknie.

Epicka skrzynia - blok i kamień [7]

Udaj się do wskazanego miejsca, przesuń blok w stronę czerwonej bariery, następnie wejdź na platformę. Dzięki temu czerwona bariera zniknie. Nie schodząc z niej, skorzystaj z Siły Heraklesa i rzuć kamieniem z całej siły w blok, aby spadł na dół. Następnie otwórz skrzynię.

Epicka skrzynia - osuwisko z harpiami [8]

Znajdując się nad osuwiskiem, zeskocz na niższy poziom, niedaleko stada harpii - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Znajdując się nad osuwiskiem, zeskocz na niższy poziom, niedaleko stada harpii. Tam znajdziesz jaskinie, do której wejście jest zamknięte. Strzel w dwa cele, które są w środku jaskini.

Następnie, wchodząc do środka, wejdź na platformę, a z niej skorzystaj z umiejętności Zryw Ateny, aby dostać się szybko do środka, gdzie znajduje się skrzynia - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie, wchodząc do środka, wejdź na platformę, a z niej skorzystaj z umiejętności Zryw Ateny, aby dostać się szybko do środka, gdzie znajduje się skrzynia.

Epicka skrzynia - dźwignia przy wodzie[9]

Niedaleko wody, znajdują się kolumny zatopione w wodzie - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Niedaleko wody, znajdują się kolumny zatopione w wodzie. Na najbardziej oddalonej z nich zobaczysz dźwignię. Aktywując ją, masz kilka sekund, aby dostać się na ląd, który znajduje się na wprost ciebie i aby wejść do środka, gdzie znajduje się skrzynia. Aktywuj dźwignię, zamiast wchodzić na kolumny, wykonaj podwójny skok i lot w stronę lądu, będzie to najszybsze rozwiązanie. Następnie kieruj się w stronę skrzyni.

Epicka skrzynia - zagadka strzelecka [10]

Udaj się we wskazane miejsce i wejdź na platformę z symbolem hełmu - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się we wskazane miejsce i wejdź na platformę z symbolem hełmu. Następnie powinna zniknąć czerwona bariera, strzeżąca ognia. Skieruj strzałę w ogień, a następnie pokieruj ją w stronę nierozpalonej pochodni.

Zapal takim sposobem dwie pochodnie - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Zapal takim sposobem dwie pochodnie. Następnie przejdź się do środka budynki i zniszcz ścianę. W środku na górze zobaczysz płomień. Ponownie skieruj strzałę w tamtą stronę. Teraz zacznie się mini tor przeszkód, w którym musisz dobrze manewrować strzałą, aby nie uderzyła w ścianę. Na samym końcu znajduje się trzecia pochodnia. Po rozpaleniu jej, otwórz skrzynię.

Epicka skrzynia - rozwalony most [11]

Udaj się na drugi koniec rozwalonego mostu - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się na drugi koniec rozwalonego mostu. Stamtąd poprowadź strzałę w ogień i rozpal dwie pochodnie, znajdujące się na początku rozwalonego mostu. Gdy to zrobisz, czerwona bariera zniknie, będziesz mógł udać się w jej stronę po skrzynię.

Epicka skrzynia - fort [12]

Udaj się do wskazanego punktu na mapie - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Udaj się do wskazanego punktu na mapie. Tam znajdziesz pomieszczenie zamknięte przez czerwone bariery. Przy wejściu, znajduje się blok. Wrzuć go na górne piętro, czerwona bariera zatrzyma blok. Następnie aktywuj dźwignię i szybko wbiegnij do środka. Uważaj jednak na schody, gdyż po aktywacji dźwigni, pojawią się lasery. Zamiast przez nie przeskakiwać, skocz na białe kamienie, na których znajdują się misy z ogniem i wbiegnij do środka.

Następnie, będąc w środku, wejdź na górne piętro - Immortals Fenyx Rising: Skrzynie (Wojenna Grota) - mapa, lista - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie, będąc w środku, wejdź na górne piętro. Aktywuj stamtąd dźwignię i wnieś blok do środka, kładąc go na jednej z platform. Sam wejdź na drugą platformę, dzięki czemu otworzysz drzwi. Następnie skorzystaj ze Zrywu Ateny, aby szybko wejść do środka pomieszczenia. Jeśli masz z tym kłopot, skorzystaj z okolicznych kamieni.

Epicka skrzynia - fort [13]

Udaj się do wskazanego miejsca. W środku budynku, wejdź na platformę, która jest na dole i podnieś blok. Następnie odwróć się w stronę wejścia i wrzuć na samą górę blok. Po wrzuceniu go tam, wespnij się na górę. Ponownie znajdziesz tam platformę, na której musisz ustać. Podnieś blok będąc na platformie i rzuć go w stronę czerwonej bariery, która zniknęła. Po wrzuceniu bloku, udaj się w tę samą stronę, gdzie rzuciłeś blok. Za pomocą Siły Heraklesa steruj blokiem, stawiając go na barierę.

Gdy blok będzie na barierze, aktywuj dźwignie, aby blok spadł na dół. Twoim celem jest zrzucenie bloku na sam dół, aby umieścić go na platformie z symbolem pióra.

Epicka skrzynia - zatopiony budynek [14]

Epicka skrzynia znajduje się w zatopionym budynku. Udaj się we wskazane miejsce i zanurkuj do wody. Na samym dole znajduje się dziura dzięki czemu będziesz mógł wejść do środka zatopionego budynku i otworzyć skrzynię.

Epicka skrzynia - wyzwanie strzeleckie [15]

Aby uzyskać dostęp do skrzyni, musisz pociągnąć za dźwignię i popalić 3 pochodnie. Najpierw pierwszą na samym środku, następnie drugą po prawej, a na sam koniec trzecią po lewej stronie. Gdy to zrobisz, będziesz mógł pobiec do skrzyni i ją otworzyć.

Epicka skrzynia - trafianie do celu [16]

Skrzynia znajduje się niedaleko fortu, blisko murów, w środku pomieszczenia, które jest zamknięte. Niedaleko tego budynku, znajdują się dwie platformy, z każdej ze stron, na których musisz ustać. Stając na nich, wyłączasz daną czerwoną barierę. Właśnie tam kieruj swoją strzałą Apolla, aby trafić w cel. Gdy to zrobisz, wejście do pomieszczenie będzie dostępne.

Epicka skrzynia - szczyt pomieszczenia [17]

Udaj się do punktu wskazanego na mapie. Tam znajdziesz pomieszczenie, do którego będziesz musiał wejść. W środku znajduje się dźwignia. Aktywuj ją, dzięki czemu po prawej stronie na górze wyłączysz lasery. Szybko wespnij się na górę i wejdź na platformę. Następnie strzel w cel przed tobą.

Teraz skocz przed siebie na górę. Tam pociągnij za dźwignie i kieruj się w stronę laserów. Naprzeciwko ciebie znajduje się kolejny obiekt, po którym musisz się wspiąć. Ponownie znajdziesz tam platformę. Wejdź na nią i zacznij kontrolować strzałę w stronę drugiego celu. Po trafieniu go, na samym szczycie znajdziesz skrzynię.