Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Zadania Afrodyty

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść kolejną misję główną, która nazywa się Wielka szkoda (A Crying Shame). Jest to drugie zadanie od Afrodyty, które polega na znalezieniu 3 łez Afrodyty.

Łzy są porozrzucane od siebie o kilkaset metrów, niemniej jednak musisz się udać we wszystkie trzy miejsca, aby zdobyć łzy Afrodyty. Wykonaj szybką podróż do Siedziby Bogów, aby być bliżej znaczników.

Najpierw warto polecieć w stronę rozpadliny, gdzie znajduje się Czeluść - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Najpierw warto polecieć w stronę rozpadliny, gdzie znajduje się Czeluść.

Czeluści pilnuje kilka dzików, rozpraw się z nimi a następnie wejdź do środka czeluści - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Czeluści pilnuje kilka dzików, rozpraw się z nimi a następnie wejdź do środka czeluści. W tym celu musisz zniszczyć posąg otoczony czerwonymi kamieniami za pomocą topora.

Twoim zadaniem będzie przejście do końca całej Czeluści, aby zdobyć łzę - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Twoim zadaniem będzie przejście do końca całej Czeluści, aby zdobyć łzę. W tym celu idź przed siebie i zatrzymaj się przy dźwigni. Po prawej stronie będziesz widział toczące się kule. Dźwignia służy do tego, aby wystrzelić kulę w stronę ściany zbudowanej z drewna i kamienia. Musisz strzelić kulami tak, aby zburzyć ścianę.

Gdy to zrobić, skorzystaj ze skrzydeł, aby móc znaleźć się po drugiej stronie - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy to zrobić, skorzystaj ze skrzydeł, aby móc znaleźć się po drugiej stronie.

Następnie skorzystaj z widocznych podmuchów wiatru, aby wzlecieć w górę i dostać się dalej - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie skorzystaj z widocznych podmuchów wiatru, aby wzlecieć w górę i dostać się dalej.

Następny etap jest całkiem podobny - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następny etap jest całkiem podobny. Po prawej stronie znajduje się dźwignia. Ponownie strzelaj za pomocą kul, tym razem jednak w dwie ściany.

Teraz odblokujesz podmuchy wiatru po lewej stronie, zanim jednak tam pójdziesz, udaj się na samą górę - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Teraz odblokujesz podmuchy wiatru po lewej stronie, zanim jednak tam pójdziesz, udaj się na samą górę. Tam znajduje się dźwignia. Aktywuj ją najlepiej w momencie, gdy kula będzie na środku. Dźwignia ta aktywuje podmuchy wiatru, te same, które były odpowiedzialne za zniszczenie dwóch wcześniejszych ścian.

Kula musi trafić do ciebie, abyś mógł ją umieścić w specjalne miejsce. Dzięki temu odblokujesz podmuchy wiatru, poszybuj dzięki nim w górę i odblokuj skrzynię, w której znajdziesz nowy hełm.

Następnie wróć do miejsca, gdzie zostały aktywowane wcześniejsze podmuchy wiatru - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wróć do miejsca, gdzie zostały aktywowane wcześniejsze podmuchy wiatru. Wykonaj podwójny skok i szybowanie, aby wznieść się w powietrze.

Po raz kolejny zniszcz ścianę za pomocą kul - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po raz kolejny zniszcz ścianę za pomocą kul. Za ścianą znajdują się drewniane skrzynie, które poruszają się w lewo i prawo. Musisz je zrzucić za pomocą kuli, a gdy już to zrobisz, udać się dalej dzięki ruchomym platformom.

Następnie leć w stronę podmuchów wiatru, aby ostatecznie dojść do miejsca, gdzie znajduje się łza oraz Piorun Zeusa - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie leć w stronę podmuchów wiatru, aby ostatecznie dojść do miejsca, gdzie znajduje się łza oraz Piorun Zeusa. Po podniesieniu Pioruna, wyjdziesz z Czeluści.

Kolejna łza znajduje się na północy regionu - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kolejna łza znajduje się na północy regionu. Musisz zeskoczyć na dół, w stronę wyrwy widocznej na zdjęciu.

Tam znajduje się wejście do jaskini, a w niej musisz rozwiązać kolejne zagadki, aby odblokować wejście do Czeluści, w której znajduje się łza - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Tam znajduje się wejście do jaskini, a w niej musisz rozwiązać kolejne zagadki, aby odblokować wejście do Czeluści, w której znajduje się łza.

Najpierw zniszcz ścianę za pomocą topora - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Najpierw zniszcz ścianę za pomocą topora. Wejdź do środka, za pomocą Siły Heraklesa przyciągnij do siebie blok, dzięki czemu czerwona bariera zniknie. Póki co, zostaw blok niedaleko rzeźby. Wejdź do środka i aktywuj kryształowy przełącznik.

Następnie wskocz na górę, naprzeciw ciebie znajdzie się dziura w ścianie oraz rzeźba - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie wskocz na górę, naprzeciw ciebie znajdzie się dziura w ścianie oraz rzeźba. Wejdź na platformę, następnie stojąc na niej, strzel strzałą Apolla w stronę ognia i steruj strzałą w stronę dziury w ścianie. Tam znajduje się nierozpalona pochodnia. Gdy to zrobisz, po prawej stronie aktywuje się podmuch wiatru.

Wzbij się w powietrze dzięki podmuchowi, tam znajdziesz przełącznik, który musisz aktywować - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wzbij się w powietrze dzięki podmuchowi, tam znajdziesz przełącznik, który musisz aktywować. Następnie zeskocz na dół.

Ostatni kryształowy przełącznik znajduje się po prawej stronie - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni kryształowy przełącznik znajduje się po prawej stronie. Znajduje się tam dziura, zeskocz na sam dół, aby aktywować przełącznik. Następnie wróć ponowne na górę.

Po aktywowaniu trzech przełączników, wejdź do środka Czeluści - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po aktywowaniu trzech przełączników, wejdź do środka Czeluści.

Czeluść charakteryzuje się zagadkami, które polegają na aktywowaniu przełączników tak, jak pokazuje to ściana widoczna na zdjęciu - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Czeluść charakteryzuje się zagadkami, które polegają na aktywowaniu przełączników tak, jak pokazuje to ściana widoczna na zdjęciu. Aktywować trzeba przełączniki, które posiadają miedziane bloki, a nie kamienne.

Tak to powinno wyglądać, zacznij od lewej strony, nie wchodząc na inne przełączniki, niż te pokazane na ścianie - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Tak to powinno wyglądać, zacznij od lewej strony, nie wchodząc na inne przełączniki, niż te pokazane na ścianie. Uważaj również na rzeźbę cerbera, gdyż strzela ona w krótkim odstępie czasowym ognistymi kulami.

Po odblokowaniu podmuchów wiatru, dalej czeka cię podobna zagadka - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po odblokowaniu podmuchów wiatru, dalej czeka cię podobna zagadka. Zacznij od prawej strony i wejdź na pierwsze dwa przełączniki, następnie dalej trzymając się prawej strony, nie wchodź na trzeci przełącznik, tylko na czwarty.

Stamtąd wejdź na dwa przełączniki obok, potem jedno niżej i jedno w prawo - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Stamtąd wejdź na dwa przełączniki obok, potem jedno niżej i jedno w prawo. Gdybyś się zgubił, spójrz na ścianę.

Ostatnia zagadka jest tym trudniejsza, gdyż znajduje się z tyłu, dlatego jeśli zapomnisz w jakiej kolejności trzeba aktywować przełącznik, będziesz musiał wrócić do tego miejsca - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatnia zagadka jest tym trudniejsza, gdyż znajduje się z tyłu, dlatego jeśli zapomnisz w jakiej kolejności trzeba aktywować przełącznik, będziesz musiał wrócić do tego miejsca.

Dodatkowo nie pomaga fakt, iż strzelać w ciebie będą trzy posągi cerbera - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Dodatkowo nie pomaga fakt, iż strzelać w ciebie będą trzy posągi cerbera. Zacznij od pierwszych trzech przełączników od lewej. Czwarty omijasz, wchodzisz na piąty po lewej stronie.

Następnie po prawej stronie wchodzisz na drugi przełącznik w tym rzędzie - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie po prawej stronie wchodzisz na drugi przełącznik w tym rzędzie. Przeskocz trzeci przełącznik i wyląduj na czwartym. Później schodzisz jedno niżej, Przeskakujesz trzeci przełącznik i lądujesz na czwartym, a następnie skręcasz w lewo.

Ostatecznie tak to powinno wyglądać (patrz na podświetlone przełączniki) - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatecznie tak to powinno wyglądać (patrz na podświetlone przełączniki).

Po prawej stronie znajduje się jeszcze jedna zagadka, która dotyczy skrzyni - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po prawej stronie znajduje się jeszcze jedna zagadka, która dotyczy skrzyni. Pociągając za dźwignię, aktywujesz na krótki moment ścianę, która pokaże ci, które przełączniki aktywować.

Tak jak w poprzednich zagadkach, liczy się kolejność - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Tak jak w poprzednich zagadkach, liczy się kolejność. Dlatego odblokuj dwa pierwsze przełączniki na środku, następnie przeskocz trzeci i aktywuj czwarty na środku. Potem skręć w prawo i w dół, a następnie przeskocz jeden przełącznik po prawej stronie i odblokuj trzeci. Dzięki temu zdobędziesz skrzynię.

Teraz możesz iść w stronę podmuchów wiatru, aby zdobyć łzę i Piorun Zeusa - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Teraz możesz iść w stronę podmuchów wiatru, aby zdobyć łzę i Piorun Zeusa.

Ostatni punkt docelowy znajduje się w zachodniej części regionu, niedaleko opuszczonej wioski - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatni punkt docelowy znajduje się w zachodniej części regionu, niedaleko opuszczonej wioski. Będąc na miejscu, zobaczysz czerwoną barierę. Dostęp do niej odblokujesz w momencie, gdy położysz wszystkie sałaty na widocznych na zdjęciu miejscach. Znajdziesz je na dachach opuszczonych domów w wiosce. Gdy już to zrobisz wejdź do środka i wskocz do Czeluści.

Znajdując się w Czeluści, aktywuj przycisk i wskocz na drewniane skrzynie używając podwójnego skoku - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Znajdując się w Czeluści, aktywuj przycisk i wskocz na drewniane skrzynie używając podwójnego skoku. Będąc na nich, zrób to ponowne, aby dostać się wyżej.

Za drugim razem, skrzynie będziesz musiał położyć, jedna na drugą i ponownie skoczyć wysoko, aby dostać się dalej - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Za drugim razem, skrzynie będziesz musiał położyć, jedna na drugą i ponownie skoczyć wysoko, aby dostać się dalej. Później musisz z górnego poziomu przetransportować poprzednie skrzynie i ponownie je ustawić tak samo, gdyż później nie znajdziesz przycisku, który przywoła skrzynie.

Następnie kliknij przycisk i ponów ponownie schemat - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie kliknij przycisk i ponów ponownie schemat. Przyciągnij do siebie drewniane skrzynie. Utrudnieniem będą teraz cerbery, które zaczną strzelać ognistymi kulami. Przechodź z drewnianą skrzynią w momencie, gdy pocisk trafi w ścianę po lewej. Gdy kula trafi skrzynię, zniszczy się i będziesz musiał się cofnąć. Pamiętaj, że możesz wykonać sprint przenosząc skrzynię.

Ponowne, stosując tę samą metodę, pokonujemy dalsze przeszkody - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ponowne, stosując tę samą metodę, pokonujemy dalsze przeszkody. Następne umieść jedną ze skrzyń na platformie, dzięki czemu odblokujesz podmuchy wiatru.

Przelatując dalej, znajdziesz łzę Afrodyty - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Przelatując dalej, znajdziesz łzę Afrodyty. Kawałek dalej znajduje się kolejny przełącznik. Aktywując go, stworzysz dwie drewniane skrzynie. Ponownie, połóż jedną na drugiej. Następnie wejdź na nie, wykonaj podwójny skok do przodu oraz szybowanie, aby nie spaść na dół. Przenieś jedną ze skrzyń za pomocą Siły Heraklesa i umieść ją na platformie z symbolem pióra.

Następnie przerzucaj mniejsze, miedziane bloki blisko krawędzi, które uchronią przed upadkiem bloku (tak jak na zdjęciu) - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie przerzucaj mniejsze, miedziane bloki blisko krawędzi, które uchronią przed upadkiem bloku (tak jak na zdjęciu). Gdy przerzucisz ten blok, musisz ponownie ułożyć dwie drewniane skrzynie tak, aby przeskoczyć we wskazane miejsce na zdjęciu.

Następnie przerzuć dwa miedziane bloki jeszcze dalej, gdyż tam znajduje się platforma na której musisz umieścić bloki, żeby aktywować podmuch wiatru - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie przerzuć dwa miedziane bloki jeszcze dalej, gdyż tam znajduje się platforma na której musisz umieścić bloki, żeby aktywować podmuch wiatru.

Po umieszczeniu dwóch bloków na platformie, uruchomisz podmuchy - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po umieszczeniu dwóch bloków na platformie, uruchomisz podmuchy. Wzleć wysoko za pomocą skrzydeł i leć w stronę Pioruna Zeusa.

Ostatnim twoim zadaniem będzie udanie się do nowego znacznika, który wskaże ci drogę do Czeluści Afrodyty - Immortals Fenyx Rising: Wielka szkoda - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Ostatnim twoim zadaniem będzie udanie się do nowego znacznika, który wskaże ci drogę do Czeluści Afrodyty. Gdy będziesz na miejscu, załączy się cutscenka i zakończysz misję.