Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się jak przejść kolejną misję główną, która nazywa się Niepowtarzalna okazja (Golden Opportunity). Po wyjściu z Czeluści zaczniesz kolejne zadanie.

Twoim pierwszym celem będzie udanie się do zniszczonego mostu, znacznik pokaże ci w którym miejscu się znajduje.

Następnie skorzystaj z podwójnego skoku, aby przeskoczyć nad dziurami w moście i znaleźć się po drugiej stronie - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Następnie skorzystaj z podwójnego skoku, aby przeskoczyć nad dziurami w moście i znaleźć się po drugiej stronie. Gdy już tam się znajdziesz, będziesz musiał pomóc nieznajomej osobie wołającej o pomoc.

Na dole znajdują się dwa dziki, warto walczyć z nimi za pomocą sztyletu - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Na dole znajdują się dwa dziki, warto walczyć z nimi za pomocą sztyletu. Gdy je pokonasz, wejdź na górę po ścianie, tam napotkasz małą wioskę, a w niej nowy rodzaj przeciwnika, Gorgonę. Wykonaj skryty atak, skradając się. Gdy będziesz dostatecznie blisko, pojawi się możliwość wykonania tego ataku. Zada on bardzo duże obrażenia, dzięki czemu ułatwisz sobie walkę z przeciwnikiem.

Co do pokonania samej Gorgony, musisz wiedzieć, że dysponuje atakiem dystansowym, wypuszcza lasery z oczu, świecąc się na żółto - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Co do pokonania samej Gorgony, musisz wiedzieć, że dysponuje atakiem dystansowym, wypuszcza lasery z oczu, świecąc się na żółto. Możesz ten atak sparować lub uniknąć. Z bliska atakuje ogonem. Może wykonać również atak niemożliwy do sparowania, zacznie świecić się wtedy na czerwono. Jest to atak swoimi rękoma, wykonuje go 2 razy.

Po pokonaniu Gorgony otrzymasz możliwość korzystania z Boskiej Mocy Heraklesa, która pozwala ci przenosić ciężkie obiekty jak drzewa, skały lub bloki - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Po pokonaniu Gorgony otrzymasz możliwość korzystania z Boskiej Mocy Heraklesa, która pozwala ci przenosić ciężkie obiekty jak drzewa, skały lub bloki. Możesz również nimi rzucać w przeciwników. Na dole znajduje się grupa przeciwników, ułatw sobie sprawę rzucając w nich kamieniami. Następnie zejdź na dół, wybij osłabioną grupę i podążaj za mężczyzną, który prosił o pomoc. Znajdować się będzie na wyspie przypominającej żółwia.

Gdy będziesz na miejscu, wejście będzie zablokowane - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Gdy będziesz na miejscu, wejście będzie zablokowane. Musisz skorzystać ponownie z mocy Heraklesa, aby podnieść bloki na przełącznikach w kształcie pióra. Jeden znajduje się na kolumnie, drugi zaś na ziemi, blisko przełączników. Gdy już to zrobisz, drzwi się otworzą.

Wejdź do środka i wskocz do Czeluści, aby rozpocząć nowe zadanie - Immortals Fenyx Rising: Niepowtarzalna okazja - solucja, opis przejścia - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Wejdź do środka i wskocz do Czeluści, aby rozpocząć nowe zadanie.