Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Immortals Fenyx Rising: Umiejętności - rozwój postaci Immortals Fenyx Rising poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Immortals Fenyx Rising dowiesz się o tym jak odblokować niedostępne umiejętności Fenyx. Zawarte zostały tutaj informacje również o tym, w które umiejętności inwestować w pierwszej kolejności.

Odblokowanie drzewka

Umiejętności w Immortal Fenyx Rising odblokowujesz w momencie, gdy uzyskasz dostęp do Siedziby Bogów. W niej znajduje się Zbiornik Styksu, który służy do ich odblokowywania. Możesz również tam odblokować Boskie moce.

Aby odblokować daną umiejętność, należy najechać na nią i zapłacić określoną cenę - Immortals Fenyx Rising: Umiejętności - rozwój postaci - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Aby odblokować daną umiejętność, należy najechać na nią i zapłacić określoną cenę. W tym wypadku płacimy za pomocą Oboli Charona. Je zdobywasz za ukończenie wyzwań, czasem również pojawiają się w skrzyniach.

Najprzydatniejsze umiejętności

Z reguły najlepszymi umiejętnościami na start są te, które ułatwiają potyczki z przeciwnikami, jednak nie w tym wypadku. W głównej mierze powinieneś celować na samym początku w umiejętności, które polepszą twoją eksplorację. Pierwsza zdolność jaka powinna zostać odblokowana to Skok wspinaczkowy. Pozwala on na szybsze wspinanie się po ścianach, ponadto zużywa o wiele mniej wytrzymałości.

Kolejną zdolnością wartą uwagi jest Ulepszony unik - Immortals Fenyx Rising: Umiejętności - rozwój postaci - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Kolejną zdolnością wartą uwagi jest Ulepszony unik. Pozwala on na wykonanie 5 uników z rzędu. Są one bardzo ważne w walce. Kolejną zdolnością jest Przyspieszenie szybowania, które zużywa mniej wytrzymałości podczas szybowania, a dzięki temu również wzmacnia szybkość latania. Zryw w wodzie ułatwi ci pływanie, gdyż zużyje mniej wytrzymałości i pozwoli na szybsze pokonywanie odległości w wodzie. Podwójny skok jest świetną zdolnością wartą rozważenia, gdyż nada się nie tylko do walki, ale również do eksploracji.

Jeśli chodzi o umiejętności, które wzmocnią twoją moc w walce, to warto skupić się na samym początku na jednym typie broni - Immortals Fenyx Rising: Umiejętności - rozwój postaci - Immortals Fenyx Rising - poradnik do gry

Jeśli chodzi o umiejętności, które wzmocnią twoją moc w walce, to warto skupić się na samym początku na jednym typie broni. Topór wydaje się być jedną z najmocniejszych broni, gdyż zadaje duże obrażenia oraz może ogłuszyć przeciwnika. Dlatego warto zainwestować w Potężny obrotowy cios kończący. Jeśli jednak wolisz walczyć mieczem, to zainwestuj w Potężny cios kończący. W przypadku łuku warto wybrać zdolność Strzelec wyborowy, który wzmocni o 100% obrażenia zadawane w głowę.