Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Call of Duty Warzone - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty CoD Warzone poradnik, porady

Call of Duty Warzone jest pod wieloma względami unikatowy wśród wszystkich innych produkcji typu Battle Royale. W większości gier najlepsze bronie i dodatkowe przedmioty można znaleźć na mapie - leżące luzem, w skrzyniach lub innych pojemnikach. W Call of Duty Warzone najlepsze uzbrojenie uzyskuje się ze zrzutów wyposażenia, które można dostosowywać do własnych potrzeb i preferencji. Po przeczytaniu niniejszego rozdziału Gracz dowie się, co to są zrzuty wyposażenia, jak je przygotować i jak z nich skorzystać wewnątrz gry Call of Duty Warzone.

Najlepsze zrzuty wyposażenia w Call of Duty Warzone

Zrzuty wyposażenia w Call of Duty Warzone dają Graczowi ogromną przewagę nad drużynami, które muszą korzystać z losowych broni znalezionych na mapie. Bronie znalezione luzem na terenie mapy Verdansk często nie dysponują dodatkowymi modyfikacjami, jak dodatkowe celowniki lub uchwyty poprawiające stabilność i celność broni. Wykorzystując wcześniej przygotowane zestawy wyposażenia, masz pewność, że korzystasz z broni najlepszej jakości i najlepiej dopasowanej do własnych potrzeb.

Czym są zrzuty wyposażenia w grze Call of Duty Warzone i jak je ustawić?

Po zdobyciu kilku poziomów w grze Call of Duty Warzone odblokujesz część broni, które będziesz mógł wykorzystać do stworzenia specjalnych zestawów wyposażenia (loadout). Od tego momentu będziesz w stanie przyzwać zrzut wyposażenia wewnątrz gry i korzystać z najlepszych broni i dodatkowych przedmiotów, które wcześniej przygotowałeś.

Jak aktywować zrzut wyposażenia w grze Call of Duty Warzone?

Zrzut wyposażenia to jedna z opcji, którą można zakupić przy stacji zakupowej wewnątrz gry Call of Duty Warzone. Na mapie Verdansk rozstawiono wiele takich stacji, więc nie będziesz musiał specjalnie się za nimi oglądać.

Zrzutu wyposażenia nie można jednak przyzwać za darmo - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Zrzutu wyposażenia nie można jednak przyzwać za darmo. Koszt uzyskania najlepszego wyposażenia w grze CoD Warzone wynosi aż 8 500$, ale jest tego wart! W razie konieczności możecie zrobić zrzutkę wewnątrz drużyny i kupić uzbrojenie wspólnie. Po zatwierdzeniu transakcji musisz oznaczyć pozycję zrzutu granatem dymnym (domyślny X na klawiaturze) i poczekać, aż paczka spadnie na ziemię.

Chcąc wybrać odpowiedni loadout, użyj przycisku akcji, aby wejść do menu zrzutu wyposażenia i wybierz zestaw, który najbardziej Cię interesuje - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Chcąc wybrać odpowiedni loadout, użyj przycisku akcji, aby wejść do menu zrzutu wyposażenia i wybierz zestaw, który najbardziej Cię interesuje. Wśród wszystkich możliwych opcji możesz wybierać pomiędzy zestawami stworzonymi przez grę (domyślne) oraz tymi, które sam wcześniej przygotowałeś.

Jak ustawić własne zestawy wyposażenia w grze Call of Duty Warzone i ile mogę ich mieć?

W grze Call of Duty Warzone możesz ustawić maksymalnie 10 różnych zestawów wyposażenia, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że będziesz dysponować odpowiednim zestawem na każdą ewentualność. Jeden ze stworzonych zestawów możesz oznaczyć jako preferowany - to właśnie on będzie wyświetlany w lobby gry.

Ustawione przez siebie zestawy wyposażenia możesz dowolnie nazwać, dzięki czemu będziesz potrzebował mniej czasu na wybranie odpowiedniej opcji w trakcie rozgrywki - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Ustawione przez siebie zestawy wyposażenia możesz dowolnie nazwać, dzięki czemu będziesz potrzebował mniej czasu na wybranie odpowiedniej opcji w trakcie rozgrywki. Miejsca zrzutu wyposażenia cieszą się zazwyczaj dużym zainteresowaniem innych Graczy, więc musisz przeprowadzić całą operację możliwie jak najszybciej.

Tworząc jeden z wariantów zestawu wyposażenia możesz przełączać się pomiędzy bronią główną i pomocniczą - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Tworząc jeden z wariantów zestawu wyposażenia możesz przełączać się pomiędzy bronią główną i pomocniczą. Następnie możesz zdecydować się na odpowiednie Perki i dodatkowe wyposażenie taktyczne. Po ustawieniu wszystkich opcji możesz zapisać zmiany i przejść do kolejnego zestawu.

Jak rozpoznać zrzut wyposażenia na mapie Verdansk?

Zrzut wyposażenia można bardzo łatwo zlokalizować na mapie Verdansk, ponieważ posiada charakterystyczną ikonę, którą można zauważyć na poniższym obrazku. Ikona ta jest także widoczna na mini mapie dzięki czemu będziesz w stanie szybko zorientować się w którą stronę należy się udać.

Warto także zaznaczyć fakt, że pod każdą ikoną zrzutu wyposażenia wyświetla się dystans dzielący Gracza od punktu zrzutu - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Warto także zaznaczyć fakt, że pod każdą ikoną zrzutu wyposażenia wyświetla się dystans dzielący Gracza od punktu zrzutu. Dystans zwiększa się lub zmniejsza w miarę przesuwania się po mapie.

Uniwersalny zestaw wyposażenia w Call of Duty Warzone

Uniwersalny zestaw wyposażenia sprawdzi się doskonale w każdej możliwej sytuacji - walka na bliskim i średnim dystansie, szturmowanie pozycji wroga, wykrywanie pobliskich celów. W skład tego zestawu wchodzi karabin szturmowy i broń typu SMG.

Karabin szturmowy to jedna z najpopularniejszych broni dostępnych w grze Call of Duty Warzone - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Karabin szturmowy to jedna z najpopularniejszych broni dostępnych w grze Call of Duty Warzone. Ze względu na ilość wyrządzanych obrażeń, bardzo dobry zasięg, dużą pojemność magazynka i dobrą celność, karabin szturmowy jest śmiercionośną bronią w rękach nawet początkującego Gracza. Do walki na bliskim kontakcie, szczególnie w budynkach, będziesz mieć do dyspozycji SMG.

M4A1

Bronią główną w uniwersalnym zestawie wyposażenia jest karabin szturmowy M4A1. M4A1 to niezwykle dobrze wyważona broń, która wyrządza bardzo duże obrażenia i łatwo nad nią zapanować. Z karabinu szturmowego M4A1 możesz korzystać w każdej sytuacji - w trakcie szturmu na pozycję wroga, a także na dalsze dystanse.

Zalecane modyfikacje do broni M4A1 - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Zalecane modyfikacje do broni M4A1:

  1. Stock M16 Grenadier - zwiększa obrażenia i stabilność broni.
  2. Integral Hybrid - sprawi, że z M4A1 będziesz mógł korzystać nawet na dalszą odległość.
  3. Forge TAC CQS - zwiększa prędkość ADS.
  4. Merc Foregrip - zwiększa celność i niweluje odrzut broni.
  5. Stippled Grip Tape - zwiększa prędkość ADS.

MP5

MP5 to najprawdopodobniej najlepsza broń typu SMG dostępna w grze Call of Duty Warzone. MP5 to także jedna z najlepszych broni dla początkujących Graczy, ponieważ łączy w sobie bardzo dużą szybkostrzelność, solidne obrażenia i łatwość w kontrolowaniu odrzutu. Za pomocą odpowiednich modyfikacji, możesz zwiększyć obrażenia i zasięg MP5, aby móc walczyć na nieco większym dystansie.

Zalecane modyfikacje do broni MP5 - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Zalecane modyfikacje do broni MP5:

  1. Monolithic Integral Suppresso - sprawi, że w trakcie strzelania nie zaznaczysz swojej pozycji na mapie.
  2. Cronen LP945 Mini Reflex - znacznie poprawia widoczność celów w trakcie patrzenia przez celownik.
  3. FTAC Collapsible - zwiększa prędkość ruchu i prędkość ADS.
  4. Merc Foregrip - zwiększa celność i niweluje odrzut broni.
  5. 10mm Auto 30-Round Mags - zwiększa obrażenia i zasięg broni.

Wyposażenie taktyczne

Wyposażenie taktyczne to dodatkowy sprzęt, który zabierasz ze sobą na pole walki. Z dostępnych opcji wybrano granat ręczny wyrządzający obrażenia, a także STIM lub Hearthbeat Sensor - według preferencji.

Prezentowane Perki zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić postaci bardzo dużą mobilność i zwiększone możliwości bojowe - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry
  1. Granat ręczny - przydaje się w momencie, gdy przeciwnik chowa się w budynku. Gdy wrzucisz granat do środka zapewne zacznie uciekać i wystawi się na atak.
  2. STIM - zastrzyk, który szybko regeneruje zdrowie postaci dzięki czemu nie musisz czekać na powolne samoistne jej uzupełnienie.
  3. Hearthbeat Sensor - jeśli nie chcesz korzystać z STIM możesz zdecydować się na wykrywacz uderzeń serca. Dzięki temu urządzeniu będziesz w stanie sprawdzić, czy w pobliżu nie czai się przeciwnik.

Perks

Prezentowane Perki zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić postaci bardzo dużą mobilność i zwiększone możliwości bojowe. Oczywiście możesz je w dowolny sposób zmienić, jeśli wolisz korzystać z innych dostępnych umiejętności.

Snajperski zestaw wyposażenia jest dedykowany przede wszystkim tym Graczom, którzy wolą spokojną i metodyczną rozgrywkę, która polega na zajęciu odpowiedniej pozycji strzeleckiej i cierpliwym wyczekiwaniu swojej ofiary - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry
  1. Double time - wydłuża czas taktycznego sprintu i dodatkowo zwiększa prędkość poruszania się w czasie kucania o 30%.
  2. Overkill - dzięki temu będziesz w stanie nieść dwie bronie główne.
  3. Tracker lub Tune Up - wrogowie zostawiają na ziemi dobrze widoczne ślady stóp dzięki czemu możesz łatwo ich wyśledzić. Co więcej, Tracker chowa znaczniki śmierci Twoich celów. Tune Up pozwoli na 25% szybsze podnoszenie z powalenia.

Snajperski zestaw wyposażenia w Call of Duty Warzone

Snajperski zestaw wyposażenia jest dedykowany przede wszystkim tym Graczom, którzy wolą spokojną i metodyczną rozgrywkę, która polega na zajęciu odpowiedniej pozycji strzeleckiej i cierpliwym wyczekiwaniu swojej ofiary. W skład tego zestawu wchodzi oczywiście karabin snajperski i broń do walki na bliskim/średnim dystansie.

Snajperski zestaw wyposażenia to także dobra opcja na końcową fazę gry, kiedy zdecydowana większość Graczy czeka w ukryciu na błąd przeciwnika - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Snajperski zestaw wyposażenia to także dobra opcja na końcową fazę gry, kiedy zdecydowana większość Graczy czeka w ukryciu na błąd przeciwnika. W takiej sytuacji możesz wezwać zrzut wyposażenia i zamienić dotychczasowy wariant uzbrojenia na lepiej dopasowany do końcowej fazy rozgrywki.

HDR

HDR to bez wątpienia najlepsza broń snajperska w grze Call of Duty Warzone. Za pomocą tej broni możesz jednym celnym strzałem w głowę zlikwidować cel znajdujący się nawet w znacznej odległości. Co więcej, HDR cechuje się dobrą celnością. Pamiętaj, że decydując się na korzystanie z broni snajperskiej, musisz obrać odpowiednią pozycję - najlepiej na dachu budynku lub wzniesieniu.

Zalecane modyfikacje do broni HDR - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Zalecane modyfikacje do broni HDR:

  1. Monolithic Suppressor - znacznie zwiększa zasięg broni.
  2. 26.9" HDR Pro - zwiększy zasięg broni i jej celność.
  3. VLK 3.0x Optic - celownik z dużym przybliżeniem, który dodatkowo zwiększa prędkość ADS. Co bardzo istotne, celownik ten nie powoduje odblasku przez co nie zdradzisz swojej pozycji, gdy np. przeczesujesz teren w poszukiwaniu potencjalnego celu.
  4. FTAC Stalker-Scout - zwiększa prędkość ADS.
  5. Presence of Mind - dzięki temu możesz wstrzymać oddech na dłuższy czas, a tym samym oddać niezwykle precyzyjny strzał.

M4A1

Bronią pomocniczą w prezentowanym zestawie wyposażenia jest karabin szturmowy M4A1. M4A1 to niezwykle dobrze wyważona broń, która wyrządza bardzo duże obrażenia i łatwo nad nią zapanować. Z karabinu szturmowego M4A1 możesz korzystać w każdej sytuacji - w trakcie szturmu na pozycję wroga, a także na dalsze dystanse.

Zalecane modyfikacje do broni M4A1 - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Zalecane modyfikacje do broni M4A1:

  1. Stock M16 Grenadier - zwiększa obrażenia i stabilność broni.
  2. Integral Hybrid - sprawi, że z M4A1 będziesz mógł korzystać nawet na dalszą odległość.
  3. Forge TAC CQS - zwiększa prędkość ADS.
  4. Merc Foregrip - zwiększa celność i niweluje odrzut broni.
  5. Stippled Grip Tape - zwiększa prędkość ADS.

Wyposażenie taktyczne

Wyposażenie taktyczne to dodatkowy sprzęt, który zabierasz ze sobą na pole walki. Z dostępnych opcji wybrano granat dymny, który przyda się jako zasłona w razie koniecznej ewakuacji, oraz Hearthbeat Sensor.

Prezentowane Perki zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić postaci jak najlepsze możliwości bojowe i sprawić, że możliwość zaskoczenia przeciwnika będzie jego największym atutem - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry
  1. Smoke Grenade - zasłona dymna może przydać się w momencie, gdy musisz ewakuować się z zajętej pozycji, np. po zauważeniu przez przeciwnika. Zasłona dymna przydaje się także w momencie, gdy musisz podnieść powalonego sojusnzika.
  2. Hearthbeat Sensor - jeśli nie chcesz korzystać z STIM możesz zdecydować się na wykrywacz uderzeń serca. Dzięki temu urządzeniu będziesz w stanie sprawdzić, czy w pobliżu nie czai się przeciwnik.

Perks

Prezentowane Perki zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić postaci jak najlepsze możliwości bojowe i sprawić, że możliwość zaskoczenia przeciwnika będzie jego największym atutem. Oczywiście możesz je w dowolny sposób zmienić, jeśli wolisz korzystać z innych dostępnych umiejętności.

1 - Warzone: Najlepsze zrzuty wyposażenia / loadouty - Call of Duty Warzone - poradnik do gry
  1. Cold Blooded - największą wartością snajpera jest element zaskoczenia i możliwość oddania strzału w niczego nieświadomego przeciwnika. Cold Blooded ukrywa Gracza przed lunetami termicznymi, ale wciąż może zostać wykryty przez drona.
  2. Overkill - dzięki temu będziesz w stanie nieść dwie bronie główne.
  3. Amped - pozwala na znacznie szybszą zmianę broni dzięki czemu możesz w momencie przejść z broni snajperskiej na M4A1, jeśli przeciwnik pojawi się blisko Ciebie.