Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 Poradnik Dishonored 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Przejście znajduje się z prawej strony. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejście znajduje się z prawej strony.

Jeżeli wykonałeś opcjonalne zadanie dotyczące Mindy, będziesz w miejscu pokazanym na obrazku. Mindy za wykonane wcześniej zadanie wyłączy dla ciebie zasilanie kolejki, tak więc bez problemu będziesz mógł dostać się na drugą stronę. Jeżeli jednak nie wykonałeś zadania opcjonalnego, możesz sam wyłączyć zasilanie poprzez zniszczenie wiatraka zasilającego zlokalizowanego na dachu budynku w północnej części Placu przy kanale. Niezależnie od decyzji skieruj swoją umiejętność mignięcia w miejsce pokazane na obrazku i przeskocz na drugą stronę, a później wskocz na dach peronu. W ten sposób unikniesz wykrycia przez cywilów, którzy pospieszą z donosem do władz.

Balkon to doskonałe miejsce do zaplanowania kolejnego ruchu. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Balkon to doskonałe miejsce do zaplanowania kolejnego ruchu.

Na końcu zadaszenia użyj mignięcia, by przeskoczyć na widoczny na obrazku balkon, a stamtąd zeskocz do sklepu z sejfami Winslowa. Będziesz mógł przy okazji zebrać kolejny kościany amulet. W drugiej części pomieszczenia znajdziesz zamknięty sejf, do którego kombinację znajdziesz w kasie fiskalnej. W sejfie, oprócz kościanego amuletu znajdziesz także kilka sztuk amunicji oraz sztaby złota i srebra o łącznej wartości 300 monet. Na tyłach sklepu znajdziesz leżący na stoliku klucz do mieszkania dr. Hypatii. Możesz udać się na górę i przeszukać mieszkanie w celach zarobkowych. Znajdziesz tam całkiem sporo monet, obraz - Projekcyjne spojrzenie Hypatii oraz audiograf - Na pomoc górnikom.

Stacja Addermire. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Stacja Addermire.

Niezależnie jednak od wcześniejszych działań skieruj się do miejsca pokazanego na obrazku i przejdź na drugą stronę, by dotrzeć do stacji. Możesz wskoczyć do środka przez wybite okno i skradając się, skieruj się na schody po prawej stronie.

Śpiący strażnik w pracy. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Śpiący strażnik w pracy.

Na górze znajdziesz trzech strażników. Widoczny na obrazku strażnik po lewej stronie śpi na krześle, dlatego możesz zostawić go na koniec. Skieruj się do tego pomieszczenia i poczekaj aż drugi ze strażników oprze się o poręcz, wtedy będzie najlepsza okazja do obezwładnienia go.

Użyj mignięcia, by pojawić się za plecami strażnika. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia, by pojawić się za plecami strażnika.

Wzrok trzeciego strażnika będzie skierowany na twoją pozycję, dlatego użyj mignięcia za jego plecy i ogłusz go. Po zakończonej akcji wróć do śpiącego przeciwnika na krześle i obezwładnij go w ten sam sposób co dwóch poprzednich. Z tego miejsca będziesz mieć dużo większe pole do działania. Możesz iść na dół żeby zająć się kolejnymi strażnikami i wyłączyć zasilanie pola ochronnego lub po prostu zeskoczyć z okna i udać się do kolejki. Niezależnie od wyboru misja zakończy się powodzeniem, a ty przetransportujesz się do Addermire. Warto jednak przeszukać dolne sekcje stacji, ponieważ znajdziesz tu kilka przydatnych przedmiotów, gazetę oraz monety.