Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Primal Needs - mod, jak zainstalować? Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2021

Primal Needs to modyfikacja idealna dla fanów zwiększania immersji płynącej z gry, bowiem dodaje do gry pragnienie, głód, zmęczenie oraz potrzebę korzystania z toalety (a może bardziej z krzaków).

Oczywiście wszystkie wymienione potrzeby trzeba zaspokajać - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Primal Needs - mod, jak zainstalować? - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Oczywiście wszystkie wymienione potrzeby trzeba zaspokajać. W przeciwnym wypadku na Geralta spadną negatywne skutki głodowania, zmęczenia czy też powstrzymywania moczu.. Przykładowo - skrajnie wycieńczony wiedźmin jest niezdolny do wykonywania uników czy też blokowania nadchodzących ciosów, a niedbałość o odpowiedni poziom nawodnienia może doprowadzić do całkowitego braku regeneracji wytrzymałości. Autor zadbał też o nieco realizmu - działanie pożywienia jest zależne od jego typu. Przykładowo - zjedzenie słodyczy skutkuje natychmiastowym, ale krótkotrwałym skokiem energii. Z kolei efekt pełnowartościowych posiłków jest zdecydowanie dłużej odczuwalny.

Ponadto mod wprowadza kilka nowych animacji - jedzenia, picia oraz opróżniania pęcherza i jelit. Co ciekawe, te dwie ostatnie czynności są niedopuszczalne w miejscach publicznych, a jeśli jednak to zrobimy, strażnicy miejscy mogą nas zaatakować.

Instalacja

  1. Pobierz modyfikacje z portalu Nexus Mods

Modyfikacje można zainstalować ręcznie - kopiując całą zawartość pobranego archiwum do głównego katalogu gry. Po wgraniu moda należy jeszcze:

1. Otworzyć Notatnikiem plik input.xml. Aby się do niego dostać należy przejść do głównego katalogu gry, a potem do bin\config\r4game\user_config_matrix\pc.

2. Następnie tuż nad linia <!-- [BASE_CharacterMovement] --> należy wkleić następującą treść:

<Var builder="Input" id="PNToggleHud" displayName="PNToggleHud" displayType="INPUTPC" actions="PNToggleHud" />

<Var builder="Input" id="PNPee" displayName="PN_input_Pee" displayType="INPUTPC" actions="PNPee" />

<Var builder="Input" id="PNPoop" displayName="PN_input_Poop" displayType="INPUTPC" actions="PNPoop" />

3. Kolejnym plikiem, który należy edytować jest input.setting, znajdujący się w Moje Dokumenty\Witcher 3. Plik również otwieramy Notatnikiem.

4. Następnie, na samym początku pliku, należy wkleić:

[Exploration]

IK_F12=(Action=PNToggleHud)

IK_F10=(Action=PNPee)

IK_F11=(Action=PNPoop)

[Combat]

IK_F12=(Action=PNToggleHud)

5. Na koniec wystarczy zapisać wszystkie zmiany i zamknąć edytowane pliki.